Kan gelukkig tot ergens in januari, dus er is wel even tijd. Vorige keer hebben we de boodschappen bij zoiets vaak aangevuld met dingen die we toch altijd bij AH halen en die lang genoeg houdbaar zijn (zie de 21 pakken muesli die nu in de kast liggen, die specifieke optie vervalt voor nu dus evenquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Je hebt 22 zegels erbij
Zooo, 40 zegels voor een volle kaart, dat wordt flink doorsparen.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 06:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan gelukkig tot ergens in januari, dus er is wel even tijd. Vorige keer hebben we de boodschappen bij zoiets vaak aangevuld met dingen die we toch altijd bij AH halen en die lang genoeg houdbaar zijn (zie de 21 pakken muesli die nu in de kast liggen, die specifieke optie vervalt voor nu dus even).
Ja dat valt mij ook stiekem wel tegen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Je hebt 22 zegels erbij
Zooo, 40 zegels voor een volle kaart, dat wordt flink doorsparen.
Echt he? Maar, de vorige keer met de...bakjes? is het ook iedereen gelukt om ze bijelkaar te krijgen. Dus, komt goedquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook stiekem wel tegen.
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga het rijtje af dus @:capricia, jij hebt er 20 zegels bij
Ik heb 32 zegeltjes richting jou gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:30 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ik wil ook weer gaan sparen met deze actie. Mocht je er niks mee doen dan zou ik er ook graag een paar willen.
Alvast bedankt😀
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)fb-b4ae-f180ee8da06e
Heel erg bedankt man! Top van je🤗quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb 32 zegeltjes richting jou gedaan.
Dankjewelquote:
Wat goed! Veel plezier met je glazenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dankjewel
Dan heb ik nu voldoende volle spaarkaarten, zal eens aan een mod vragen of mijn link uit de OP mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |