[quote:Op zondag 7 december 2025 12:50 schreef Zopiclon het volgende:
quote]afbeelding ] Op zondag 7 december 2025 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je twee spaarkaarten gegeven.
Je hebt 1 spaarkaart ontvangenquote:Op maandag 8 december 2025 10:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zoek ook nog een paar kaartjes, als iemand nog iets over heeft en er niets mee doet
Ow, waardeloos! Vreemd dat ze dan wel nog in de app beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
de disneyzegels heb je niets meer aan. die actie liep te snel voor de periode.
Ik heb je weer zichtbaar in de OP gezet
Alle zegels die ik had gedeeldquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ow, waardeloos! Vreemd dat ze dan wel nog in de app beschikbaar zijn.
Dankjewel!
Heb je de link naar 38 zegels ontvangen in dm? En opgehaald?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ow, waardeloos! Vreemd dat ze dan wel nog in de app beschikbaar zijn.
Dankjewel!
Topper! Dankjewel!!quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:23 schreef Mushanga71 het volgende:
@:unlimitedzxr, mijn laatste zegels heb je er ook bij.
Veel plezier met je glazen
Jazeker! Super fijn! Wel nu net pas, dus ik denk dat ze al verdwijnen zodra je ze aanbiedt?quote:Op zondag 21 december 2025 13:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je de link naar 38 zegels ontvangen in dm? En opgehaald?
In de ah app staan ze niet meer, zag ik toevallig. Dus het zal wel!?
Als ze maar op de goeie plek zijn!quote:Op zondag 21 december 2025 14:48 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Jazeker! Super fijn! Wel nu net pas, dus ik denk dat ze al verdwijnen zodra je ze aanbiedt?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog mensen die wat zegels kunnen gebruiken?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef capricia het volgende:
Ik heb er ook nog heel veel.
Wie wil?
quote:
Heel graag! Met 3 kinderen sneuvelen soms nog wel eens wat glazen en ik ben nu een mooie collectie aan het verzamelen.quote:
Die van mij heb je. Als de bezorger morgen niet van de weg af glibbert, krijg je die er ook bij.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:54 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel graag! Met 3 kinderen sneuvelen soms nog wel eens wat glazen en ik ben nu een mooie collectie aan het verzamelen.
Mochten jullie dus nog zegels hebben die jullie kwijt willen, houd ik mij van harte aanbevolen. Dan kan ik een voorraadje opbouwen en ook de wijnglazen kopen, dat zou helemaal super zijn.
Dankjewel!!!!
Topper! Dankjewel!quote:Op maandag 5 januari 2026 20:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die van mij heb je. Als de bezorger morgen niet van de weg af glibbert, krijg je die er ook bij.
Je kan nooit genoeg glazen hebben
En, zoals beloofd, mijn zegels van vandaag heb je er ook bij. Bezorger heeft zonder kleerscheuren mn bestelling gebrachtquote:Op maandag 5 januari 2026 20:55 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Topper! Dankjewel!
Ook super bedankt aan iedereen die zegels gedeeld heeft, erg fijn!
Dankje!!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En, zoals beloofd, mijn zegels van vandaag heb je er ook bij. Bezorger heeft zonder kleerscheuren mn bestelling gebracht
Hoeveel kaarten heb je nodig?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:21 schreef livelink het volgende:
Als spuit elf meld ik me ook maar weer. Het sparen liep voor geen meter en ik zou graag in ieder geval de champagne-glazen willen hebben. Dus als mensen nog zegels hebben, graag!
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:21 schreef livelink het volgende:
Als spuit elf meld ik me ook maar weer. Het sparen liep voor geen meter en ik zou graag in ieder geval de champagne-glazen willen hebben. Dus als mensen nog zegels hebben, graag!
Wil je me helpen sparen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Ik heb er nog zoveel. En veel mensen hier ook.
We geven je graag!
Alsje!quote:
3 zou heel fijn zijn. Meer mag ook trouwensquote:
Doe ik. Dank je wel!quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Alsje!
Laat ook even weten als je er genoeg hebtvoordat je met 50 boekjes zit.
Die heb ik voor je, stuur maar een linkje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
3 zou heel fijn zijn. Meer mag ook trouwens
Ik sta in de OP met mijn linkje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heb ik voor je, stuur maar een linkje.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sta in de OP met mijn linkje.
Dank je wel. Als dit zo doorgaat kan ik morgenochtend alweer uit de OPquote:
Succes!quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel. Als dit zo doorgaat kan ik morgenochtend alweer uit de OP![]()
En dan heb ik ook mijn gewone glazen aangevuld met wat moois
Daar heb je Fok voor.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel mijn angst. Ik ben altijd een tikje laat. Maar dan kun je ze reserveren als het goed is. Het is bij mij in ieder geval altijd alsnog goed gekomen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Succes!
Moet wel zeggen dat hier nog erg weinig te zien was..
Was ik mooi nog net op tijd dusquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
En 20 zegels erbijquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
1 spaarkaart erbijquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Twee kaarten voor je.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:21 schreef Aure het volgende:
Als er nog mensen zegels kwijt moeten, dan zoekt mijn nichtje die net op haarzelf woont er nog een boel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |