Ik ga voor de Bob Ross reruns. And while you're at it: ad Steve Irwinquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus de oplossing is Trump’s tv-abonnement opzeggen? Of alleen Bob Ross reruns?
Journalistiek is altijd links, het kijkt met de burger mee omhoog en voelt bedrijfsleven en overheden aan de tand.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:50 schreef MoreDakka het volgende:
De NOS is overigens zeker bagger, precies omdat ze zelf geen journalistiek doen en vrijwel alles letterlijk overnemen van de linkse of 'progressieve' media.
Dit dan:quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:03 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een poppenkast weer, die persco over antifa. De mensen ook die waren uitgenodigd, zelfs iemand die veroordeeld is voor geweldpleging richting mens, allemaal meeliegen en veren in de reet stoppen van de 'grote leider met de kleine handen'.
Walgelijke shit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:MeidasTouch host Ben Meiselas reports on two major altercations breaking out in the Capitol Building as Republicans grow more desperate now that their shutdown lies are failing and as they attempted to confront Democrats in front of the press which did not go as they planned.
Democrats: we need you to swear her in, why don’t youquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
Dit vat de shutdown wel mooi samen![]()
MAJOR Altercations BREAK OUT in Capitol as GOP STUNT BACKFIRES
[..]
Bekijk deze YouTube-video
As the old saying goes: "Fucked around the red states did, finding out they are"quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:25 schreef kladderadatsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt jullie ook iets op?
Gewoon even gequote omdat het van A tot Z kloptquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Journalistiek is altijd links, het kijkt met de burger mee omhoog en voelt bedrijfsleven en overheden aan de tand.
Of geef je de voorkeur aan opinienieuws vanuit de ivoren torens van dezelfde bedrijven en overheden.
Dan krijg je o.a. klimaatontkenning gesponsort door Shell en Exxon, sluikreclame voor de tabaksindustrie en migranten als de schuld van álles zodat we niet zien dat de top van biivoorbeeld tata steal de salarisen verdubbelt krijgt ten koste van de kerstpaketten van het personeel. Dat we niet zien dat het gros aan goedkope arbeidsmigratie dikke prima is zolang ze ook maar de bliksemafleider zijn van rechts wanbeleid over de decennia.
Ga WNL en Harrie Mens maar bellen voor die troep.
Over een paar weken gaan ze zeggen dat ze antifa hebben uitgeroeid, allemaal dankzij de geweldige Donald Trump.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:03 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een poppenkast weer, die persco over antifa. De mensen ook die waren uitgenodigd, zelfs iemand die veroordeeld is voor geweldpleging richting mens, allemaal meeliegen en veren in de reet stoppen van de 'grote leider met de kleine handen'.
Walgelijke shit.
Een complete knotse kneuzen show.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:07 schreef Kijkertje het volgende:
Trump houdt een 'Antifa roundtable'. Alles is een show.
https://bsky.app/profile/jsweetli.bsky.social/post/3m2phigjuus27
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m2ph7zr3f42e
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2pgasppr22e
[ afbeelding ]
Zoals nu? Ik kan niet wachten tot de gegarandeerde verontwaardiging als hij niet de nobelprijs voor de vrede krijgt. Inmiddels heeft hij 9 oorlogen opgelost oid?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Over een paar weken gaan ze zeggen dat ze antifa hebben uitgeroeid, allemaal dankzij de geweldige Donald Trump.
En alle steden zijn ook veel veiliger dankzij daadkrachtige Donald Trump en z'n national guard.
Feitelijk waren er geen problemen in die steden en antifa was geen organisatie, maar daar hoor je dan niks meer van. Ze gaan overwinningen op niet bestaande problemen claimen.
Die moet op zijn minst 90 jaar zijn en minimaal meteen vanaf geboorte Antifa opgezet hebben. Klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Een complete knotse kneuzen show.
« The founder of antifa », de idioten.
En 1 filmkanaal, dat continu ‘Gandhi’ en ‘Schindler’s List’ en ‘Der Untergang’ en ‘Nazi’s: A warning from history’ uitzendt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga voor de Bob Ross reruns. And while you're at it: ad Steve Irwin
Dan ga je er van uit dat de rechtsstaat in de VS kan herstellen van Trump op de niet al te lange termijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:44 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Bondi en Patel zie ik nog wel eens in problemen komen met bepaalde wetten. Trump gaat weer alles ontlopen, maar een paar in zijn kabinet zullen dat niet ontlopen, denk ik.
Ik ook, heb het nog niet voorbij zien komen zijn duiding. Jij wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
@:Chivaz, benieuwd naar jouw kijk op deze ontwikkeling.
Altijd voor de juiste 'fall men' zorgen natuurlijk. Slim.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:44 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Bondi en Patel zie ik nog wel eens in problemen komen met bepaalde wetten. Trump gaat weer alles ontlopen, maar een paar in zijn kabinet zullen dat niet ontlopen, denk ik.
Voor Trump is iedereen 'disposable'. Vraag maar aan Guiliani of Pence.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Altijd voor de juiste 'fall men' zorgen natuurlijk. Slim.
Net als brood, zit daar wat in.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat de rechtsstaat in de VS kan herstellen van Trump op de niet al te lange termijn.
Ik vind dat optimistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |