nee, die kijken gewoon niet en rijden je vervolgens gewoon aanquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
Die gaan tenminste niet stilstaan bij een rotonde om te kijken of er iets aankomt.
Minder vervelend 😊quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die kijken gewoon niet en rijden je vervolgens gewoon aan
Vantevoren je sokken nat maken, dan hoef je daar ook geen rekening mee te houdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die op sokken hun vloer dwijlen, als je dan een stap verkeerd zet, dan is toch je hele sok nat?!?
Achteruit lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die op sokken hun vloer dwijlen, als je dan een stap verkeerd zet, dan is toch je hele sok nat?!?
Moonwalkend dweilenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Achteruit lopen.Nooit problemen mee.
Heee lekkere dweil hoe ist?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Met een dweilorkest op de achtergrond
De dealio met heel veel (social) media kanalen, en al helemaal bij veel influencers (mag ik alvast even kotsen bij alleen die term ‘influencers'quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:01 schreef Eightyone het volgende:
Beheerders van social media-accounts die elke kritische noot (hoe netjes/opbouwend getikt ook) direct verwijderen. Er zijn er ook met extra lange tenen (/boos dat hun imago besmeurd wordt), die je direct blokkeren.
Er gewoon een lekker snedig antwoord op geven is ook een optie.
Meteen als spam aanmerken. Dan verdwijnen ze in je spamfolder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik denk dat mijn mailadres weer ergens verkocht is want ik krijg al de hele ochtend spam mails van zogenaamd de ANWB![]()
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzenderquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen als spam aanmerken. Dan verdwijnen ze in je spamfolder.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzender
quote:
Of die gewoon in het midden blijven staan. Rot gewoon op naar de zijkant zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:11 schreef Aberkullie het volgende:
Mensen die boven- of onderaan de roltrap meteen stil gaan staan
Dat is tijdens het afgelopen EK ook zo veel mogelijk verborgen gehouden, de boel ondertussen wel prominent op NPO 1 plaatsend. In tv-gidsen was niet of nauwelijks te zien dat er vrouwen op het veld stonden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Haha we zetten er lekker niet bij dat het vrouwenvoetbal is hahaha
super verwarrend maar wel inclusief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:59 schreef -Spring het volgende:
Zojuist zat er naast mij in de sportschool een meisje dat twee apparaten tegelijk bezet hield. Op de een had ze een handdoek liggen en op de andere dr telefoon, drinkfles en een tas. En tussen elke set door ging ze twee minuten rondjes lopen.
En het was druk genoeg om de boel hiermee op te houden voor anderen.er wat van zeggen danwel op het apparaat gaan zitten zonder de handdoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder is dit altijd rete irritant idd. Blij dat mensen naar de sportschool gaan ipv viesdik worden hoor maar het is soms echt een bijeenkomst van asociale mensen, ook bij de wat duurdere sportscholen trouwens
Ik had die apparaten al gedaan, maar ik zag andere mensen wel een beetje beteuterd kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
er wat van zeggen danwel op het apparaat gaan zitten zonder de handdoek![]()
Verder is dit altijd rete irritant idd. Blij dat mensen naar de sportschool gaan ipv viesdik worden hoor maar het is soms echt een bijeenkomst van asociale mensen, ook bij de wat duurdere sportscholen trouwens
Heb geleerd daar niet meer moeilijk over te doen. Het meeste wordt door Outlook in de spamfolder gezet, waarin ik af toe kijk of er wat ten onrechte in staat. Dat gaat dan naar de inbox, waarna de spambox geleegd wordt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzender
Dat levert bij standaard een woedeaanval op!quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die zakken van een bepaald kunststof waar je een klein hoekje wil afscheuren en direct scheurt de hele zak over de lengte open.
Zou het nog kunnen dat ze vergeten is dat inmiddels al haar spullen bij 2 apparaten staan ipv 1? Of ben ik te naïef?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had die apparaten al gedaan, maar ik zag andere mensen wel een beetje beteuterd kijken.
Ik ben dan gewoon het kutwijf dat er wat van zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had die apparaten al gedaan, maar ik zag andere mensen wel een beetje beteuterd kijken.
Je bent naïef, sowieso een tas meenemen.... gooi dat ding lekker in de locker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen dat ze vergeten is dat inmiddels al haar spullen bij 2 apparaten staan ipv 1? Of ben ik te naïef?
In het kader van sportschool:quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon het kutwijf dat er wat van zegt.
Ook bij het circuit met apparaten dat sommige mensen "niet doorhebben" dat een ander daar dan aan de beurt was.
Niks mis mee als je er iets van zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon het kutwijf dat er wat van zegt.
Ook bij het circuit met apparaten dat sommige mensen "niet doorhebben" dat een ander daar dan aan de beurt was.
De eenheidsworst anno nu is al een klacht op zich. Er zijn een paar hele grote groepen, en minstens 90% van Gen Z lijkt in één ervan te passen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
...En allemaal maar denken dat ze oh zo uniek zijn, met allemaal dezelfde drinkflessen, en dezelfde poses, en dezelfde Gymshark kleding. Man man man, echt.![]()
Klopt, Jaren 90 ook, enorm veel variatie in style en expressie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De eenheidsworst anno nu is al een klacht op zich. Er zijn een paar hele grote groepen, en minstens 90% van Gen Z lijkt in één ervan te passen.
De jaren nul hadden ook nogal wat schaduwkanten (de Volkskrant had er recent nog een artikel over), maar iig was er duidelijk meer zelfexpressie.
Heb ik aan gedacht maar ben toch bang als ik niet meer naar de sportschool ga dat ik dan toch minder ga doen thuis.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
Na me jaren groen en geel geërgerd te hebben aan de aso's op de apenrots, misschien beter bekend als 'sportschool', heb ik een paar jaar geleden een kamer opgeofferd als home gym. Ondertussen al dubbel en dwars terugverdiend aan niet uitgegeven abonnementsgeld, maar niet meer wachten en hoeven dealen met aso volk:![]()
![]()
.
Bonusklacht: mensen die bij de supermarkt direct na de poortjes vertwijfeld staan te bedenken welke kant ze op willen.
Ja, of op een station boven- of onderaan de roltrap.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
Na me jaren groen en geel geërgerd te hebben aan de aso's op de apenrots, misschien beter bekend als 'sportschool', heb ik een paar jaar geleden een kamer opgeofferd als home gym. Ondertussen al dubbel en dwars terugverdiend aan niet uitgegeven abonnementsgeld, maar niet meer wachten en hoeven dealen met aso volk:![]()
![]()
.
Bonusklacht: mensen die bij de supermarkt direct na de poortjes vertwijfeld staan te bedenken welke kant ze op willen.
Subculturen van de jaren ‘90.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Klopt, Jaren 90 ook, enorm veel variatie in style en expressie.
Maar ja alles had dan ook meer variatie.
Mainstream muziek had Rock, pop, hiphop, techno, happy hardcore, etc etc.
Nu heeft mainstream muziek eigenlijk alleen nog maar pop.
Helaas kunnen buschauffeurs niet in elk bustype het klimaat voor de passagiers regelen. En dat tweede hebben ze ook geen invloed op.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:10 schreef The-BFG het volgende:
Buschauffeurs die denken dat een bus een rijdende sauna moet zijn...
Bonus klacht normale stadsbussen die ingezet worden op de Snelbus routes tussen Utrecht en Gorinchem/Rotterdam. Die hebben namelijk geen persoonlijke airco blower... Waardoor mijn eerste klacht nog irritanter maakt..
Dat je tussen je tanden door zegt: “Schiet the fuck op” .quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Evangelion het volgende:
Dat je een natuurlijke lach opzet voor een foto maar dat het zo lang duurt dat je lach steeds geforceerder en raarder wordt.
Een kennerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je tussen je tanden door zegt: “Schiet the fuck op” .
Wat? Je kijkt toch gewoon 2 kanten op?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:28 schreef Zorro het volgende:
Zebrapaden die rechts van een uitrit/zijweg liggen.
Als ik uit een zijweg kom kijk ik naar links, daar is het verkeer waar ik op moet letten. Als ik dan rechtsaf sla rij ik iedereen op dat zebrapad overhoop, welke Hans Worst heeft bedacht dat dat een goed idee is?
Natuurlijk kijk ik 2 kanten op (ik moet nu welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat? Je kijkt toch gewoon 2 kanten op?
Hier op aansluitend, wat te denken van de idioot die dit bedacht heeft, in verleden liep gewoon het fietspad in 1 kleur om de hoek, zodat dat duidelijk was, en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog alle stoplichten weggehaald, 1 grote tyfuszooi, ik heb in 8 maanden tijd al iets van 12 ongevallen zien gebeuren, en volgens de eigenaar van de tabakszaak ongeveer 2 keer per dag een ongeluk/aanrijding.
Oja, de ambtenaar heeft een verbetering gemaakt, hij heeft nu van die tegeltjes met een fiets laten neerleggen, en nu staan er af en toe fietsen geparkeerd![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oude situatie werkte prima:
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen dat ze vergeten is dat inmiddels al haar spullen bij 2 apparaten staan ipv 1? Of ben ik te naïef?
dat herken ik wel een beetjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:05 schreef Evangelion het volgende:
Dat ik een (zelf verzonnen) afkorting opschrijf op mijn to-do list en dan later niet meer weet wat het betekent.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:59 schreef -Spring het volgende:
Zojuist zat er naast mij in de sportschool een meisje dat twee apparaten tegelijk bezet hield. Op de een had ze een handdoek liggen en op de andere dr telefoon, drinkfles en een tas. En tussen elke set door ging ze twee minuten rondjes lopen.
En het was druk genoeg om de boel hiermee op te houden voor anderen.Sowieso mensen die een tas meenemen en rondslepen in de fitnessruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brings back memories van notities tijdens colleges en vergadering van stages.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:05 schreef Evangelion het volgende:
Dat ik een (zelf verzonnen) afkorting opschrijf op mijn to-do list en dan later niet meer weet wat het betekent.
Hier in Zwolle ook een ambtenarenhobby inderdaad: kruispunten herinrichten waarbij stoplichten weg worden gehaald en dus alle aso's dit interpreteren als "DUS ik eerst!" en de rest van de ongelukken wordt gevuld met mensen die te dom zijn om te schijten en überhaupt niet kijken maar gewoon doorrijden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat? Je kijkt toch gewoon 2 kanten op?
Hier op aansluitend, wat te denken van de idioot die dit bedacht heeft, in verleden liep gewoon het fietspad in 1 kleur om de hoek, zodat dat duidelijk was, en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog alle stoplichten weggehaald, 1 grote tyfuszooi, ik heb in 8 maanden tijd al iets van 12 ongevallen zien gebeuren, en volgens de eigenaar van de tabakszaak ongeveer 2 keer per dag een ongeluk/aanrijding.
Oja, de ambtenaar heeft een verbetering gemaakt, hij heeft nu van die tegeltjes met een fiets laten neerleggen, en nu staan er af en toe fietsen geparkeerd![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oude situatie werkte prima:
[ afbeelding ]
Ik erger me daar kapot aan op Engelse vliegvelden. Sowieso is de signage daar slecht, maar op Stansted vinden ze het een goed plan om schermen met departure Gates op te hangen aan een muur, in een bocht, waar de loopgang vernauwd is, en er ook een trap uitkomt. Iedereen staat daar dus stil, waar het al een trechter is, en je erdoor moet om naar een groot deel van de gates te gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of op een station boven- of onderaan de roltrap.
Echt loop door, ga niet voor of na poortjes op een station stilstaan, en doe dat niet onder- of bovenaan een roltrap.
Sowieso, mensen die (liefst met een paar man) gaan staan kleppen bij een doorgang.
Of bij het uitstappen van de trein, dan maak je al net de stap naar beneden en dan blijft zo een puts staan zodat je op haar enkel trapt. Trouwens Italianen zijn echt kampioen ingangen blokkeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of op een station boven- of onderaan de roltrap.
Echt loop door, ga niet voor of na poortjes op een station stilstaan, en doe dat niet onder- of bovenaan een roltrap.
Sowieso, mensen die (liefst met een paar man) gaan staan kleppen bij een doorgang.
Van het OV in Amsterdam, met name het Centraal Station, kan ik me ook voorstellen dat het mensen van buiten hoofdpijn kan bezorgen. Het lijkt bijna gericht 'toeristje pesten'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik erger me daar kapot aan op Engelse vliegvelden. Sowieso is de signage daar slecht, maar op Stansted vinden ze het een goed plan om schermen met departure Gates op te hangen aan een muur, in een bocht, waar de loopgang vernauwd is, en er ook een trap uitkomt. Iedereen staat daar dus stil, waar het al een trechter is, en je erdoor moet om naar een groot deel van de gates te gaan.
Jesisquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in Zwolle ook een ambtenarenhobby inderdaad: kruispunten herinrichten waarbij stoplichten weg worden gehaald en dus alle aso's dit interpreteren als "DUS ik eerst!" en de rest van de ongelukken wordt gevuld met mensen die te dom zijn om te schijten en überhaupt niet kijken maar gewoon doorrijden.
Deze situatie bij de bioscoop slaat echt alles. Hebben ze een fietspad met tweerichtingverkeer van gemaakt, met een zebrapad twee meter voor een stoplicht (dus precies op de plek waar de fietsen wachten), dat aftel-ding van het stoplicht loopt altijd snel helemaal door tot het laatste puntje en dan stopt hij ineens zodat fietsers zo onder een auto fietsen, en dan als je de overkant gehaald hebt, dan is daar meteen een kruispunt met vier richtingen EN HEBBEN ZE HET VOETPAD WEGGEHAALD zodat voetgangers (er zitten daar een aantal bedrijven en flats aan die weg) op het fietspad moeten lopen. Oh en 50% van de voetgangers is onder invloed want het eerste pand is een verslavingskliniek, groetjes en succes!
Oh en deze rotonde met heggen en rare bochtjes komt erna. Ook elke dag meerdere bijna-ongevallen of echte.
Hier in Engeland erger ik me er ook dood aan hoe het voor fietsers is ingericht. Werk is recent verhuisd, dus nu fiets ik naar m'n werk, langs een drukke weg. Aan beide kanten ligt er een smal fietspad, aan beide kanten is het fietspad 2-richtingsverkeer, maar zo smal dat je bijna moet stoppen als je iemand passeert. En bij rotondes draait het fietspad weg van de weg, op een plek nog ff de bosjes in, om vervolgens over te steken. Je moet je dus helemaal omdraaien, om achter je te kijken of er auto's aan komen. En waarom niet gewoon een breed fietspad, aan een kant van de weg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in Zwolle ook een ambtenarenhobby inderdaad: kruispunten herinrichten waarbij stoplichten weg worden gehaald en dus alle aso's dit interpreteren als "DUS ik eerst!" en de rest van de ongelukken wordt gevuld met mensen die te dom zijn om te schijten en überhaupt niet kijken maar gewoon doorrijden.
Deze situatie bij de bioscoop slaat echt alles. Hebben ze een fietspad met tweerichtingverkeer van gemaakt, met een zebrapad twee meter voor een stoplicht (dus precies op de plek waar de fietsen wachten), dat aftel-ding van het stoplicht loopt altijd snel helemaal door tot het laatste puntje en dan stopt hij ineens zodat fietsers zo onder een auto fietsen, en dan als je de overkant gehaald hebt, dan is daar meteen een kruispunt met vier richtingen EN HEBBEN ZE HET VOETPAD WEGGEHAALD zodat voetgangers (er zitten daar een aantal bedrijven en flats aan die weg) op het fietspad moeten lopen. Oh en 50% van de voetgangers is onder invloed want het eerste pand is een verslavingskliniek, groetjes en succes!
Oh en deze rotonde met heggen en rare bochtjes komt erna. Ook elke dag meerdere bijna-ongevallen of echte.
Waar de trams staan bij Centraal Station is vrij logisch. Meestal aan de linkerkant als je treinstation uit gaat. (richting centrum).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Van het OV in Amsterdam, met name het Centraal Station, kan ik me ook voorstellen dat het mensen van buiten hoofdpijn kan bezorgen. Het lijkt bijna gericht 'toeristje pesten'.
Dan neem je bijvoorbeeld vanuit de binnenstad de metro naar het Centraal Station, en in plaats van dat je uiteindelijk echt op het station staat sta je er nog een paar honderd meter vandaan. Met een groot plein vol trams ertussen. De uitgangen lijken overal en nergens geplaatst.
En staat die tram die je moet hebben nu links (A) of rechts (B) voor het station? Het oogt niet bepaald als een overzichtelijke 'sjoelbak'. Als je weet hoe de borden werken, en waar ze überhaupt geplaatst zijn, wordt het makkelijker. Maar heel opvallend is het allemaal niet. Vóór de smartphone moet het allemaal nog vager geweest zijn.
En waar zit dat ene gangetje ook alweer waar je niet in en uit hoeft te checken?
Van die dingen.
Weet je hoe vuil die sokken worden?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ouders die hun kinderen geen sokken aantrekken in een indoor speeltuin. Kids die door heel de speeltuin lopen te banjeren op blote voeten... Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat zo smerig. Trek je kinderen sokken aan, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je hoe vuil die sokken worden?!
Met rennen glijd je uit met sokken. Veel meer grip met blote voet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ouders die hun kinderen geen sokken aantrekken in een indoor speeltuin. Kids die door heel de speeltuin lopen te banjeren op blote voeten... Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat zo smerig. Trek je kinderen sokken aan, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
De voeten dan maar afhakken is ook weer zoiets 😱quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zal best jaIk heb ook een aversie tegen voeten, dat zal ook niet meehelpen
Ik zou dan zelf zoiets hebben van 'ja doei bekijk het nou maar, ik heb nu tijd voor je vrijgemaakt, straks heb ik wat anders te doen'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja hoi.
Dat je, om iemand een plezier te doen, vroeg opstaat zodat je om half 8 op zaterdagochtend nog iets voor diegene kunt regelen wat urgent is, en dat diegene dan zelf om 8 uur een bericht stuurt dat hij zich verslapen heeft en een heel stuk later is. Ik dacht dat je haast had? Dat het daarom echt ab-so-luut vroeg moest?
Zou je dat niet kunnen hechten ofzo? Even een beetje vel uitrekken en hup aan de onderkant aan elkaar naaien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De voeten dan maar afhakken is ook weer zoiets 😱
En dan zit je weer met al die bloederige stompjes overal.
Lijkt me ook niks.
Dichtbrandenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou je dat niet kunnen hechten ofzo? Even een beetje vel uitrekken en hup aan de onderkant aan elkaar naaien?
Ik snap dat het goed is voor de grip maar ik vond het helemaal niks. Misschien ligt het wel aan mij
Je hebt me aan het lachen gemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dichtbranden
Dan is het meteen dicht![]()
Heb je gelijk een wat ruwer oppervlakte voor meer grip
*pakt zaag en gasbrander en rijdt naar lokale binnenspeeltuin om diensten aan te bieden
**2e kind halve prijs
Super irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja hoi.
Dat je, om iemand een plezier te doen, vroeg opstaat zodat je om half 8 op zaterdagochtend nog iets voor diegene kunt regelen wat urgent is, en dat diegene dan zelf om 8 uur een bericht stuurt dat hij zich verslapen heeft en een heel stuk later is. Ik dacht dat je haast had? Dat het daarom echt ab-so-luut vroeg moest?
Gewoon die beentjes aan elkaar lassenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou je dat niet kunnen hechten ofzo? Even een beetje vel uitrekken en hup aan de onderkant aan elkaar naaien?
Ik snap dat het goed is voor de grip maar ik vond het helemaal niks. Misschien ligt het wel aan mij
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt me aan het lachen gemaakt![]()
Niet hygienisch iigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
dat is in de indoorspeeltuinen die ik ooit ben geweest gewoon verboden en reden om je eruit te zetten, al zal het niet zo'n vaart lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij ons ook, maar ze kijken er gewoon niet naar. En ik zou het kunnen doorgeven bij de balie en misschien doe ik dat de volgende keer ook wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is in de indoorspeeltuinen die ik ooit ben geweest gewoon verboden en reden om je eruit te zetten, al zal het niet zo'n vaart lopen
(kanttekening is wel dat je dan wel de sokken van de indoorspeeltuin aanmoet)
En stoelen niet aanschuiven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die hun troep in de mac (of eender welk fastfood restaurant) op tafel laten liggen als ze weggaan.
Sowieso politici in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:17 schreef Eightyone het volgende:
Yesilgöz overal.
Die koude ogen en datgene wat ze met dat schijnheilige stemmetje zoal produceert lijken zowat testbeeld op je tv, als je via die route wat politiek wil volgen.
(En Eerdmans komt ook iets te vaak.)
Die hoef ik niet steeds te zien/horen.
Of uit hun auto flikkeren. Want je zal maar een prullenbak moeten zoeken, dat is bij de meeste Mc's maar liefst twee meter lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die hun troep in de mac (of eender welk fastfood restaurant) op tafel laten liggen als ze weggaan.
Waarbij het niet echt helpt waar zoal enthousiast op gestemd wordt door de massa.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sowieso politici in het algemeen.
In campagnetijd lenen ze zich overal voor en gaan ze zogenaamd geinteresseerd met de burgers in gesprek en buiten campagnetijd word je als burger weer compleet genegegeerd en bovenal keihard genaaid.
Voor 3 euro per maand heb je een basis abonnement zonder reclame.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:15 schreef Teslynd het volgende:
De advertenties hier op Fok! zijn bijzonder irritant. Niet zozeer de advertenties (hoewel sommige natuurlijk wel ergerlijk zijn), maar hoe ze overal doorheen scheuren, het scherm laten opspringen en weer terugspringen, etc. Zowel lezen als schrijven gaat niet meer zonder ergernis. Ik meen dat de laatste toevoeging is dat het scherm korter wordt doordat er naast de twee kolommen links en rechts nu ook een onderaan ruimte gestolen wordt advertenties en dat is niet weg te werken met scherm verversen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |