Weet je hoe vuil die sokken worden?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ouders die hun kinderen geen sokken aantrekken in een indoor speeltuin. Kids die door heel de speeltuin lopen te banjeren op blote voeten... Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat zo smerig. Trek je kinderen sokken aan, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je hoe vuil die sokken worden?!
Met rennen glijd je uit met sokken. Veel meer grip met blote voet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ouders die hun kinderen geen sokken aantrekken in een indoor speeltuin. Kids die door heel de speeltuin lopen te banjeren op blote voeten... Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat zo smerig. Trek je kinderen sokken aan, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
De voeten dan maar afhakken is ook weer zoiets 😱quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zal best jaIk heb ook een aversie tegen voeten, dat zal ook niet meehelpen
Ik zou dan zelf zoiets hebben van 'ja doei bekijk het nou maar, ik heb nu tijd voor je vrijgemaakt, straks heb ik wat anders te doen'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja hoi.
Dat je, om iemand een plezier te doen, vroeg opstaat zodat je om half 8 op zaterdagochtend nog iets voor diegene kunt regelen wat urgent is, en dat diegene dan zelf om 8 uur een bericht stuurt dat hij zich verslapen heeft en een heel stuk later is. Ik dacht dat je haast had? Dat het daarom echt ab-so-luut vroeg moest?
Zou je dat niet kunnen hechten ofzo? Even een beetje vel uitrekken en hup aan de onderkant aan elkaar naaien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De voeten dan maar afhakken is ook weer zoiets 😱
En dan zit je weer met al die bloederige stompjes overal.
Lijkt me ook niks.
Dichtbrandenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou je dat niet kunnen hechten ofzo? Even een beetje vel uitrekken en hup aan de onderkant aan elkaar naaien?
Ik snap dat het goed is voor de grip maar ik vond het helemaal niks. Misschien ligt het wel aan mij
Je hebt me aan het lachen gemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dichtbranden
Dan is het meteen dicht![]()
Heb je gelijk een wat ruwer oppervlakte voor meer grip
*pakt zaag en gasbrander en rijdt naar lokale binnenspeeltuin om diensten aan te bieden
**2e kind halve prijs
Super irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja hoi.
Dat je, om iemand een plezier te doen, vroeg opstaat zodat je om half 8 op zaterdagochtend nog iets voor diegene kunt regelen wat urgent is, en dat diegene dan zelf om 8 uur een bericht stuurt dat hij zich verslapen heeft en een heel stuk later is. Ik dacht dat je haast had? Dat het daarom echt ab-so-luut vroeg moest?
Gewoon die beentjes aan elkaar lassenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou je dat niet kunnen hechten ofzo? Even een beetje vel uitrekken en hup aan de onderkant aan elkaar naaien?
Ik snap dat het goed is voor de grip maar ik vond het helemaal niks. Misschien ligt het wel aan mij
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt me aan het lachen gemaakt![]()
Niet hygienisch iigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
dat is in de indoorspeeltuinen die ik ooit ben geweest gewoon verboden en reden om je eruit te zetten, al zal het niet zo'n vaart lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij ons ook, maar ze kijken er gewoon niet naar. En ik zou het kunnen doorgeven bij de balie en misschien doe ik dat de volgende keer ook wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is in de indoorspeeltuinen die ik ooit ben geweest gewoon verboden en reden om je eruit te zetten, al zal het niet zo'n vaart lopen
(kanttekening is wel dat je dan wel de sokken van de indoorspeeltuin aanmoet)
En stoelen niet aanschuiven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die hun troep in de mac (of eender welk fastfood restaurant) op tafel laten liggen als ze weggaan.
Sowieso politici in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:17 schreef Eightyone het volgende:
Yesilgöz overal.
Die koude ogen en datgene wat ze met dat schijnheilige stemmetje zoal produceert lijken zowat testbeeld op je tv, als je via die route wat politiek wil volgen.
(En Eerdmans komt ook iets te vaak.)
Die hoef ik niet steeds te zien/horen.
Of uit hun auto flikkeren. Want je zal maar een prullenbak moeten zoeken, dat is bij de meeste Mc's maar liefst twee meter lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die hun troep in de mac (of eender welk fastfood restaurant) op tafel laten liggen als ze weggaan.
Waarbij het niet echt helpt waar zoal enthousiast op gestemd wordt door de massa.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sowieso politici in het algemeen.
In campagnetijd lenen ze zich overal voor en gaan ze zogenaamd geinteresseerd met de burgers in gesprek en buiten campagnetijd word je als burger weer compleet genegegeerd en bovenal keihard genaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |