nee, die kijken gewoon niet en rijden je vervolgens gewoon aanquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
Die gaan tenminste niet stilstaan bij een rotonde om te kijken of er iets aankomt.
Minder vervelend 😊quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die kijken gewoon niet en rijden je vervolgens gewoon aan
Vantevoren je sokken nat maken, dan hoef je daar ook geen rekening mee te houdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die op sokken hun vloer dwijlen, als je dan een stap verkeerd zet, dan is toch je hele sok nat?!?
Achteruit lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die op sokken hun vloer dwijlen, als je dan een stap verkeerd zet, dan is toch je hele sok nat?!?
Moonwalkend dweilenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Achteruit lopen.Nooit problemen mee.
Heee lekkere dweil hoe ist?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Met een dweilorkest op de achtergrond
De dealio met heel veel (social) media kanalen, en al helemaal bij veel influencers (mag ik alvast even kotsen bij alleen die term ‘influencers'quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:01 schreef Eightyone het volgende:
Beheerders van social media-accounts die elke kritische noot (hoe netjes/opbouwend getikt ook) direct verwijderen. Er zijn er ook met extra lange tenen (/boos dat hun imago besmeurd wordt), die je direct blokkeren.
Er gewoon een lekker snedig antwoord op geven is ook een optie.
Meteen als spam aanmerken. Dan verdwijnen ze in je spamfolder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik denk dat mijn mailadres weer ergens verkocht is want ik krijg al de hele ochtend spam mails van zogenaamd de ANWB![]()
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzenderquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen als spam aanmerken. Dan verdwijnen ze in je spamfolder.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzender
quote:
Of die gewoon in het midden blijven staan. Rot gewoon op naar de zijkant zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:11 schreef Aberkullie het volgende:
Mensen die boven- of onderaan de roltrap meteen stil gaan staan
Dat is tijdens het afgelopen EK ook zo veel mogelijk verborgen gehouden, de boel ondertussen wel prominent op NPO 1 plaatsend. In tv-gidsen was niet of nauwelijks te zien dat er vrouwen op het veld stonden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Haha we zetten er lekker niet bij dat het vrouwenvoetbal is hahaha
super verwarrend maar wel inclusief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:59 schreef -Spring het volgende:
Zojuist zat er naast mij in de sportschool een meisje dat twee apparaten tegelijk bezet hield. Op de een had ze een handdoek liggen en op de andere dr telefoon, drinkfles en een tas. En tussen elke set door ging ze twee minuten rondjes lopen.
En het was druk genoeg om de boel hiermee op te houden voor anderen.er wat van zeggen danwel op het apparaat gaan zitten zonder de handdoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder is dit altijd rete irritant idd. Blij dat mensen naar de sportschool gaan ipv viesdik worden hoor maar het is soms echt een bijeenkomst van asociale mensen, ook bij de wat duurdere sportscholen trouwens
Ik had die apparaten al gedaan, maar ik zag andere mensen wel een beetje beteuterd kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
er wat van zeggen danwel op het apparaat gaan zitten zonder de handdoek![]()
Verder is dit altijd rete irritant idd. Blij dat mensen naar de sportschool gaan ipv viesdik worden hoor maar het is soms echt een bijeenkomst van asociale mensen, ook bij de wat duurdere sportscholen trouwens
Heb geleerd daar niet meer moeilijk over te doen. Het meeste wordt door Outlook in de spamfolder gezet, waarin ik af toe kijk of er wat ten onrechte in staat. Dat gaat dan naar de inbox, waarna de spambox geleegd wordt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzender
Dat levert bij standaard een woedeaanval op!quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die zakken van een bepaald kunststof waar je een klein hoekje wil afscheuren en direct scheurt de hele zak over de lengte open.
Zou het nog kunnen dat ze vergeten is dat inmiddels al haar spullen bij 2 apparaten staan ipv 1? Of ben ik te naïef?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had die apparaten al gedaan, maar ik zag andere mensen wel een beetje beteuterd kijken.
Ik ben dan gewoon het kutwijf dat er wat van zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had die apparaten al gedaan, maar ik zag andere mensen wel een beetje beteuterd kijken.
Je bent naïef, sowieso een tas meenemen.... gooi dat ding lekker in de locker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen dat ze vergeten is dat inmiddels al haar spullen bij 2 apparaten staan ipv 1? Of ben ik te naïef?
In het kader van sportschool:quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon het kutwijf dat er wat van zegt.
Ook bij het circuit met apparaten dat sommige mensen "niet doorhebben" dat een ander daar dan aan de beurt was.
Niks mis mee als je er iets van zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon het kutwijf dat er wat van zegt.
Ook bij het circuit met apparaten dat sommige mensen "niet doorhebben" dat een ander daar dan aan de beurt was.
De eenheidsworst anno nu is al een klacht op zich. Er zijn een paar hele grote groepen, en minstens 90% van Gen Z lijkt in één ervan te passen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
...En allemaal maar denken dat ze oh zo uniek zijn, met allemaal dezelfde drinkflessen, en dezelfde poses, en dezelfde Gymshark kleding. Man man man, echt.![]()
Klopt, Jaren 90 ook, enorm veel variatie in style en expressie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De eenheidsworst anno nu is al een klacht op zich. Er zijn een paar hele grote groepen, en minstens 90% van Gen Z lijkt in één ervan te passen.
De jaren nul hadden ook nogal wat schaduwkanten (de Volkskrant had er recent nog een artikel over), maar iig was er duidelijk meer zelfexpressie.
Heb ik aan gedacht maar ben toch bang als ik niet meer naar de sportschool ga dat ik dan toch minder ga doen thuis.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
Na me jaren groen en geel geërgerd te hebben aan de aso's op de apenrots, misschien beter bekend als 'sportschool', heb ik een paar jaar geleden een kamer opgeofferd als home gym. Ondertussen al dubbel en dwars terugverdiend aan niet uitgegeven abonnementsgeld, maar niet meer wachten en hoeven dealen met aso volk:![]()
![]()
.
Bonusklacht: mensen die bij de supermarkt direct na de poortjes vertwijfeld staan te bedenken welke kant ze op willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |