nee, die kijken gewoon niet en rijden je vervolgens gewoon aanquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
Die gaan tenminste niet stilstaan bij een rotonde om te kijken of er iets aankomt.
Minder vervelend 😊quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die kijken gewoon niet en rijden je vervolgens gewoon aan
Vantevoren je sokken nat maken, dan hoef je daar ook geen rekening mee te houdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die op sokken hun vloer dwijlen, als je dan een stap verkeerd zet, dan is toch je hele sok nat?!?
Achteruit lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die op sokken hun vloer dwijlen, als je dan een stap verkeerd zet, dan is toch je hele sok nat?!?
Moonwalkend dweilenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Achteruit lopen.Nooit problemen mee.
Heee lekkere dweil hoe ist?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Met een dweilorkest op de achtergrond
De dealio met heel veel (social) media kanalen, en al helemaal bij veel influencers (mag ik alvast even kotsen bij alleen die term ‘influencers'quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:01 schreef Eightyone het volgende:
Beheerders van social media-accounts die elke kritische noot (hoe netjes/opbouwend getikt ook) direct verwijderen. Er zijn er ook met extra lange tenen (/boos dat hun imago besmeurd wordt), die je direct blokkeren.
Er gewoon een lekker snedig antwoord op geven is ook een optie.
Meteen als spam aanmerken. Dan verdwijnen ze in je spamfolder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik denk dat mijn mailadres weer ergens verkocht is want ik krijg al de hele ochtend spam mails van zogenaamd de ANWB![]()
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzenderquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen als spam aanmerken. Dan verdwijnen ze in je spamfolder.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja gedaan, daarna kreeg ik er nog 3 van een andere afzender
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |