Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Nou dat zegt mij echt niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Stond me bij dat er een Fokker op Curaçao zat. Maar niemand van Foqueville dus
Zegt me niksquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Stond me bij dat er een Fokker op Curaçao zat. Maar niemand van Foqueville dus
Denk het ook niet. DTS ook niet. Zal wel iemand op m'n werk zijn ofzoquote:
De dementie begintquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. DTS ook niet. Zal wel iemand op m'n werk zijn ofzo
En wanneer ga je de Ama's buitenzetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog 3 uur wachten en ik kan de gizmo's voeren
Heb je chocola voor me?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
hij is de only fans van nattekat op aan het nemenquote:
Ahhh dacht dat je video aan het maken wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die ik aan het kijken ben op YT.
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is de only fans van nattekat op aan het nemen
dan ga je op bed en er om half 11 weer uit om hem uit te latenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil naar bed, maar als ik nu al de hond ga uitlaten dan wil hij morgenvroeg ook eerder
Hij zit op dat balkon in Vlissingen te wachten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is de only fans van nattekat op aan het nemen
Nee, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh dacht dat je video aan het maken was
ik wist dat t ergens bij water was maar vergeten waar... vlissingen iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit op dat balkon in Vlissingen te wachten?
overal water want overal regenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist dat t ergens bij water was maar vergeten waar... vlissingen idd
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
overal water want overal regen
ja tlijkt me mooi maar dat lijkt me erg minder, t weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazen
Arme schapen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazen
ja alleen spelen is saaiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis ook net een peuter he? Met zijn speeltijd op het kleed waar ik dan bij moet zitten
het begint hier nu te regelen en de wind is ook erg actief.quote:
wat gebeurd er als je er niet bij zit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis ook net een peuter he? Met zijn speeltijd op het kleed waar ik dan bij moet zitten
Niets. Slaap.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat gebeurd er als je er niet bij zit?
De echte wind komt morgenvroeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
het begint hier nu te regelen en de wind is ook erg actief.
nog een half uurtje zitten, dan kun je hem uitlaten en er na op bedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kauwt hij lekker weg op een stuk hertenhuid.
Maar ik moet wel op de grond blijven zitten. Als ik beweeg is het hek van de dam
Doet-ie ook wel eens iets voor jou?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kauwt hij lekker weg op een stuk hertenhuid.
Maar ik moet wel op de grond blijven zitten. Als ik beweeg is het hek van de dam
Serieusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iemand bij mij op werk die vakantie had genomen om mee te varen met Greta. Benieuwd onder welk kopje verlof in de gevangenis zitten in het buitenland onder valt.
Gezien het filmpje dat al was opgenomen: ja.quote:
Ik denk niet dat veel mensen het weten, hij was ook niet heel bekend persoon op werk ofzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gesprek van de dag bij jullie zeker? Al een brief gestuurd?
Onze HR kennende, weten ze het niet en moeten ze daar eerst 50 jaar onderzoek naar doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
detentie in Nederland is vaak een onbetaald verlof vlagje
zal daarvoor ook wel van toepassing zijn
jij kent hem al langer? had hij vaker bijzondere opvattingen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen het weten, hij was ook niet heel bekend persoon op werk ofzo.
Ik denk voor veel mensen dat hij gewoon op verlof is
Hij is er ingerold. Raakte dakloos doordat het uit ging met zijn vriendin en toen bij de hippies terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij kent hem al langer? had hij vaker bijzondere opvattingen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is ie nog steeds druk bezig met zijn kauwsnack![]()
![]()
Zo maar eens dwingen om naar buiten te gaan. Afhankelijk hoe hard het regent zal het wel voor eruit en achter er weer in zijn
Foto?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
nu opweg naar huis , straks foto, waarschijnlijk eerst warme douche en eten![]()
Ooooh ja duh. Ik zat echt te diep na te denken. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nu al vergeten dat er foto van lego goodies werd gevraagd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooh ja duh. Ik zat echt te diep na te denken. Ben benieuwd
Ik lig nog niet in bedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou we liggen in bed hoor![]()
Eerst moest het hele botje op gekloven worden en toen was het plassen en direct naar binnen.
Ik was heel even vergeten wat je had gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]je verwachtte dst ik een foto van mijzelf zou plaatsen ?
dat kan, je was gewoon druk met je eigen dingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was heel even vergeten wat je had gedaan.![]()
In mijn bed is plek zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U is een Tiktokker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:31 schreef gianni61 het volgende:
Mijn tiktok algoritme heeft op dit moment te veel droevige liedjes
Ik ben een doomscrollerquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef mschol het volgende:
LEGO Plaatje tijdOeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef mschol het volgende:
LEGO Plaatje tijdLol die GameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
en ik ben nog niet klaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.
als gamer en nerd was dat een perfect verjaardagscadeautje die ik kreeg.. hij was toen alleen nog niet uitquote:
zo... gizmo volgepropt met kip, ham en biefstukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.
Wowquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo... gizmo volgepropt met kip, ham en biefstuk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:09 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn ze ineens toch niet meer zo schattig.
jeetje, zolaat in het jaar alweerquote:
zit het er weer opquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 04:29 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag bij de NASA op bezoek geweest, morgen weer naar huis
[ afbeelding ]
Ja gaat snelquote:
Hey mscholquote:
hier heeft het vannacht ook echt hard geregend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Flinke regen. Ik had toch gisteren naar de sportschool moeten gaan.
Oeh, lavalampquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:citizen.erased
koop je dit jaar weer een lavalamp?
[ afbeelding ]
nah, beetje onrustige nacht gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholBeetje uit kunnen slapen?
Hoe is het bij jullie? Hier wordt het stormachtig zie ik. Hopelijk vanmiddag pas, want we moeten zo eerst nog even de brandweer ooievaar bij iemand op het dak monteren.quote:
O dat is minder, maar gelukkig kan je uitkijken naar je lego bouwen. Zag het plaatje voorbij komen bij het terug lezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, beetje onrustige nacht gehad
gelukkig worden boodschappen gebracht en moet ik sowieso (een deel van) de ochtend thuis blijven..
in de middag zie ik wel wat ik ga doen, dus misschien mn nieuwe lego bouwen vandaag
Wat zit er voor viezigheid op het balkon dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heeft het vannacht ook echt hard geregend.
Maar ik denk dat ik vandaag weer ga. moet eerst het balkon schoonmaken , kijken of ik daarna nog zin heb
Code geel, veel regen en windstoten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Hier wordt het stormachtig zie ik. Hopelijk vanmiddag pas, want we moeten zo eerst nog even de brandweer ooievaar bij iemand op het dak monteren.
als ik de bomen zo zie, valt het nu nog mee hier..quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Hier wordt het stormachtig zie ik. Hopelijk vanmiddag pas, want we moeten zo eerst nog even de brandweer ooievaar bij iemand op het dak monteren.
Oh zelfde als hier dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Code geel, veel regen en windstoten.
nou dat ik zal ik je vertellen. Spoiler niet openen als je net aan het eten bentquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zit er voor viezigheid op het balkon dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ik zal ik je vertellen. Spoiler niet openen als je net aan het eten bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net m'n eten op.
![]()
![]()
[..]
nou dat ik zal ik je vertellen. Spoiler niet openen als je net aan het eten bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
quote:
Morguh Stigquote:
Voordat je reageertquote:
Dan moet je nog even geduld hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voordat je reageert
CherryLips wil een vreetmeet bij Heinde in Woerden. Zie OP.
Dan ga ik maar ontbijtenquote:
Die ligt nog op bed te stinken met haar IPadquote:
Schoonmaken is ook een workout.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heeft het vannacht ook echt hard geregend.
Maar ik denk dat ik vandaag weer ga. moet eerst het balkon schoonmaken , kijken of ik daarna nog zin heb
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ligt nog op bed te stinken met haar IPad
Ik loop nu dus dannlopen we vandaag dubbelquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schoonmaken is ook een workout.
Hiker is het intussen droog. Dus even ontbijten en dan kan ik gaan.
Als jullie allebei voor mij lopen, dan lopen jullie ook dubbel voor mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik loop nu dus dannlopen we vandaag dubbel
Word wel ingewikkeld zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Als jullie allebei voor mij lopen, dan lopen jullie ook dubbel voor mij.
Dotje schatjequote:
Geen. Ze moet gewoon stoppen als ik het zeg.quote:
hmquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een beetje donutachtig, dacht ik.
Oké, dan gaat Bal voor jou lopen en loopt @Luctor.et.Emergo voor mij vandaag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wilde al weer niet wandelen, want regen.
Nu mis ik mijn wandelingen
Wanneer ga je de Travelsnack schrijven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen. Gisteravond ineens steenharde koppijn. De stress van de vakantie is eruit aan het komen denk ik. Gelukkig nog twee dagen voor.
misschien wel niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer ga je de Travelsnack schrijven?
Ik heb een Max van twee totaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, dan gaat Bal voor jou lopen en loopt @:Luctor.et.Emergo voor mij vandaag.
Wie loopt er voor Ambar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je loopt voor jezelf en Muis nu. Gaat helemaal goed dus.
oeps...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
oeps...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
oeps...Daar zijn ze wel even druk mee.
![]()
Het is een prachtig land, de mensjes zijn lief, we hadden mazzel met het weer. Allemaal prima. Maar deze vakantie heeft me ongeveer net zo veel stress en energie gekost als ik had gehoopt dat het me zou opleveren. Maandag weer de hamstermolen in als uitgeput wrak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Fles je bent al de 2e die ik hoor klagen over Schotland
Oh dat is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeps...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
US komt er toch vandaan? Dan is het land gewoon vervloekt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Schotland is geweldig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb jij CL gedm'ed voor de meetquote:
Mis je de Boni nog wel eens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal fijne aanbiedingen in de nieuwe folder van de nettorama.
@Goudvisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me lichtelijk gestalkt door de goudvis
Kan je ook meteen voor mij een halve brood kopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
maar het pak melk dat ik had besteld heeft de rit niet overleeft
nu moet ik zo alsnog naar buiten
Terecht want elke meet heb je een excuus om niet te gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me lichtelijk gestalkt door de goudvis
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je ook meteen voor mij een halve brood kopen?
Meerdere keren geweest. Ik vond het ook erg mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schotland is geweldig.
Tweeënhalf jaar terug geweest. Geweldige vakantie gehad. Lekker touren, lekker eten, lekker drinken, lekker wandelen, mooie omgeving.
Dan kan je 1 van die klagers weer weg strepen.
[..]
Heb jij CL gedm'ed voor de meet
Designerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
the bear from space
welke AI tool heb je gebruikt?
@Dr_Flash, je zou dit muntje maar vinden.quote:Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft plannen om een speciale 1 dollar munt te slaan met het hoofd van president Donald Trump er op. De ‘Trump-dollar’ moet volgend jaar verschijnen ter ere van 250 jaar Amerikaanse onafhankelijkheid.
...
‘Nee, het is geen fake news’, postte schatkistbewaarder Brandon Beach vrijdag meteen maar op X, nadat de ontwerpen van de munt waren uitgelekt. Op de voorkant van de munt is Trumps hoofd van opzij te zien met de woorden ‘Liberty’ (vrijheid), ‘In God We Trust’ (Op God Vertrouwen We) in combinatie met de data 1776 en 2026.
Op de achterkant staat Trump met opgeheven rechterarm en vuist. Ook staan er onder meer de woorden ‘Fight Fight Fight’ (Vecht, Vecht, Vecht) Nieuwsvolgers zullen de pose herkennen: direct na de mislukte aanslag tijdens een campagnebijeenkomst vorig jaar zomer in Butler, Pennsylvania werd Trump zo gefotografeerd.
Leuke stadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een keer in Schotland geweest. Vond het erg mooi. Vooral Edinburgh was tof.
10/10 zou dikke drol op draaienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:dr_flash, je zou dit muntje maar vinden.
Idem hier!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schotland is geweldig.
Tweeënhalf jaar terug geweest. Geweldige vakantie gehad. Lekker touren, lekker eten, lekker drinken, lekker wandelen, mooie omgeving.
Dan kan je 1 van die klagers weer weg strepen.
[..]
Heb jij CL gedm'ed voor de meet
De oranje man die voor vrede in de Levant gaat zorgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:dr_flash, je zou dit muntje maar vinden.
Terwijl je dit zegt gaat de zon schijnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even het weer trotseren.. is nu alleen beetje wind nog
nog meer redenen om zelf je brood te halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl je dit zegt gaat de zon schijnen.
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?quote:
Dit is een beetje hetzelfde als dat je eerst allemaal Tamagotchi's koopt omdat je het leuk vindt om ze te verzorgen, en als je ze zat bent koop je een Furby om al je Tamagotchi's te verzorgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?
of beter, 1 die ze zelf draagt:
https://www.amazon.com/MZ(...)r/dp/B0DJ11Z1QR?th=1
Ze is naar buiten nu in de regen. 🤷🏼♀️quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?
of beter, 1 die ze zelf draagt:
https://www.amazon.com/MZ(...)r/dp/B0DJ11Z1QR?th=1
Zo weer terug. Regen is niks voor een koninginnetje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is naar buiten nu in de regen. 🤷🏼♀️
Lol ik deed de deur weer open:quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo weer terug. Regen is niks voor een koninginnetje.
Maar, maar, maar...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nog meer redenen om zelf je brood te halen
nog erger dan Hedwigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar slaapt weer alsof hij vannacht niet geslapen heeft. Ik snap het wel, die 2 min buiten waren heel vermoeiend
Ja zeker. Hij heeft het goede leven ontdektquote:
zweep erover, laten werken voor allesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. Hij heeft het goede leven ontdekt
Het ging vanochtend rond 7 uur wel even lekker tekeer ja hierquote:
Als de bezorger geweest is dan gaan we weer wandelen. Dan moet hij weer stapjes zetten voor de hapjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zweep erover, laten werken voor alles
Oh handigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er liggen hier allemaal blokken van piepschuim in het grasveld.
HE WAT STAAT HIER ALLEMAAL OH HET IS NATTEKAT HET ZAL WEL WEER GEJANK ZIJNquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat ik word beschuldigd van overdrijving van een probleem en ontkenning van hetzelfde probleem op precies dezelfde post.
Ach ja, discussies op het internet
Je weet waar je post tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat ik word beschuldigd van overdrijving van een probleem en ontkenning van hetzelfde probleem op precies dezelfde post.
Ach ja, discussies op het internet
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE WAT STAAT HIER ALLEMAAL OH HET IS NATTEKAT HET ZAL WEL WEER GEJANK ZIJN
Goede dag vandaag voor onsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Bij het hardlopen kreeg ik last van mijn knie.Maar wel de sessie afgemaakt.
Verder geluctord tegen de wind op de fiets en geëmergoot.
Mijn geluctor tegen de wind telt wel voor drie, dus heb ik ook voor @Recce geweest.quote:
Neem je moeder in de maling johquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemen
Dat is niet hoe Latijnse grammatica werktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder geluctord tegen de wind op de fiets en geëmergoot.
Jij en het redelijke midden zijn? Dank voor deze grap, ik had nog niet gelachen deze ochtendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemen
waar zit die dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij en het redelijke midden zijn? Dank voor deze grap, ik had nog niet gelachen deze ochtend
niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet hoe Latijnse grammatica werkt
Als ik moet gokken: in zijn door een vaatwasser verwarmde huisquote:
Ik ben gek op hem als fok userquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
Wat doet iedereen haten op vochtig poesje?
Schotse?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
de zon is tevoorschijn gekomen. Nu wachten op de post. Met drie flesjes whisky
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn geluctor tegen de wind telt wel voor drie, dus heb ik ook voor @:Recce geweest.
Hebben ze van jou overgenomenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
Wat doet iedereen haten op vochtig poesje?
Wie is het nu weer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mensen die geen afspraak kunnen maken kinderachtig
Dat is wel heel irritant, Bal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
op zaterdag hebben we pizza dag dus ik app hem om 1415 of we pizza gaan eten maar tot nu toe (17:12) geen reactie
en van te voren het afspreken is ook nooit een optie
Gewoon gaan en zeggen "ik zit hier tot xxu, als je zin hebt om te komen zie ik je wel".quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
op zaterdag hebben we pizza dag dus ik app hem om 1415 of we pizza gaan eten maar tot nu toe (17:12) geen reactie
en van te voren het afspreken is ook nooit een optie
Ooievaar??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo, de ooievaar staat. Hopelijk overleeft ie de storm. En zo niet, scheelt het een zaterdag dat ding weer naar beneden halen![]()
nee ga wat anders eten denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon gaan en zeggen "ik zit hier tot xxu, als je zin hebt om te komen zie ik je wel".
Ik ben altijd vet lief tegen jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze van jou overgenomen
En dan vindt ie het raar dat ik nog nooit op een meet ben geweest
Wel hoor. Over een kwartiertje is het droog bij jou.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Het lijkt gewoon niet te stoppen met regenen.
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel hoor. Over een kwartiertje is het droog bij jou.
hier gelukkig alleen woeien nu, vannochtend regenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Hier is het verrassend mooi weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het verrassend mooi weer.
Droog, af en toe breekt de zon zelfs door en de wind valt ook reuze mee voor mijn afstand naar de kust.quote:
Dit klinkt als onwaarheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had even een minder vriendelijke fase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |