Dit is een beetje hetzelfde als dat je eerst allemaal Tamagotchi's koopt omdat je het leuk vindt om ze te verzorgen, en als je ze zat bent koop je een Furby om al je Tamagotchi's te verzorgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?
of beter, 1 die ze zelf draagt:
https://www.amazon.com/MZ(...)r/dp/B0DJ11Z1QR?th=1
Ze is naar buiten nu in de regen. 🤷🏼♀️quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?
of beter, 1 die ze zelf draagt:
https://www.amazon.com/MZ(...)r/dp/B0DJ11Z1QR?th=1
Zo weer terug. Regen is niks voor een koninginnetje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is naar buiten nu in de regen. 🤷🏼♀️
Lol ik deed de deur weer open:quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo weer terug. Regen is niks voor een koninginnetje.
Maar, maar, maar...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nog meer redenen om zelf je brood te halen
nog erger dan Hedwigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar slaapt weer alsof hij vannacht niet geslapen heeft. Ik snap het wel, die 2 min buiten waren heel vermoeiend
Ja zeker. Hij heeft het goede leven ontdektquote:
zweep erover, laten werken voor allesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. Hij heeft het goede leven ontdekt
Het ging vanochtend rond 7 uur wel even lekker tekeer ja hierquote:
Als de bezorger geweest is dan gaan we weer wandelen. Dan moet hij weer stapjes zetten voor de hapjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zweep erover, laten werken voor alles
Oh handigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er liggen hier allemaal blokken van piepschuim in het grasveld.
HE WAT STAAT HIER ALLEMAAL OH HET IS NATTEKAT HET ZAL WEL WEER GEJANK ZIJNquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat ik word beschuldigd van overdrijving van een probleem en ontkenning van hetzelfde probleem op precies dezelfde post.
Ach ja, discussies op het internet
Je weet waar je post tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat ik word beschuldigd van overdrijving van een probleem en ontkenning van hetzelfde probleem op precies dezelfde post.
Ach ja, discussies op het internet
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE WAT STAAT HIER ALLEMAAL OH HET IS NATTEKAT HET ZAL WEL WEER GEJANK ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |