quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je ook meteen voor mij een halve brood kopen?
Meerdere keren geweest. Ik vond het ook erg mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schotland is geweldig.
Tweeënhalf jaar terug geweest. Geweldige vakantie gehad. Lekker touren, lekker eten, lekker drinken, lekker wandelen, mooie omgeving.
Dan kan je 1 van die klagers weer weg strepen.
[..]
Heb jij CL gedm'ed voor de meet
Designerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
the bear from space
welke AI tool heb je gebruikt?
@Dr_Flash, je zou dit muntje maar vinden.quote:Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft plannen om een speciale 1 dollar munt te slaan met het hoofd van president Donald Trump er op. De ‘Trump-dollar’ moet volgend jaar verschijnen ter ere van 250 jaar Amerikaanse onafhankelijkheid.
...
‘Nee, het is geen fake news’, postte schatkistbewaarder Brandon Beach vrijdag meteen maar op X, nadat de ontwerpen van de munt waren uitgelekt. Op de voorkant van de munt is Trumps hoofd van opzij te zien met de woorden ‘Liberty’ (vrijheid), ‘In God We Trust’ (Op God Vertrouwen We) in combinatie met de data 1776 en 2026.
Op de achterkant staat Trump met opgeheven rechterarm en vuist. Ook staan er onder meer de woorden ‘Fight Fight Fight’ (Vecht, Vecht, Vecht) Nieuwsvolgers zullen de pose herkennen: direct na de mislukte aanslag tijdens een campagnebijeenkomst vorig jaar zomer in Butler, Pennsylvania werd Trump zo gefotografeerd.
Leuke stadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een keer in Schotland geweest. Vond het erg mooi. Vooral Edinburgh was tof.
10/10 zou dikke drol op draaienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:dr_flash, je zou dit muntje maar vinden.
Idem hier!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schotland is geweldig.
Tweeënhalf jaar terug geweest. Geweldige vakantie gehad. Lekker touren, lekker eten, lekker drinken, lekker wandelen, mooie omgeving.
Dan kan je 1 van die klagers weer weg strepen.
[..]
Heb jij CL gedm'ed voor de meet
De oranje man die voor vrede in de Levant gaat zorgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:dr_flash, je zou dit muntje maar vinden.
Terwijl je dit zegt gaat de zon schijnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even het weer trotseren.. is nu alleen beetje wind nog
nog meer redenen om zelf je brood te halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl je dit zegt gaat de zon schijnen.
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?quote:
Dit is een beetje hetzelfde als dat je eerst allemaal Tamagotchi's koopt omdat je het leuk vindt om ze te verzorgen, en als je ze zat bent koop je een Furby om al je Tamagotchi's te verzorgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?
of beter, 1 die ze zelf draagt:
https://www.amazon.com/MZ(...)r/dp/B0DJ11Z1QR?th=1
Ze is naar buiten nu in de regen. 🤷🏼♀️quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dr niet vermaken met een ledlampje waar ze achteraan kan rennen?
of beter, 1 die ze zelf draagt:
https://www.amazon.com/MZ(...)r/dp/B0DJ11Z1QR?th=1
Zo weer terug. Regen is niks voor een koninginnetje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is naar buiten nu in de regen. 🤷🏼♀️
Lol ik deed de deur weer open:quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo weer terug. Regen is niks voor een koninginnetje.
Maar, maar, maar...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nog meer redenen om zelf je brood te halen
nog erger dan Hedwigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar slaapt weer alsof hij vannacht niet geslapen heeft. Ik snap het wel, die 2 min buiten waren heel vermoeiend
Ja zeker. Hij heeft het goede leven ontdektquote:
zweep erover, laten werken voor allesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. Hij heeft het goede leven ontdekt
Het ging vanochtend rond 7 uur wel even lekker tekeer ja hierquote:
Als de bezorger geweest is dan gaan we weer wandelen. Dan moet hij weer stapjes zetten voor de hapjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zweep erover, laten werken voor alles
Oh handigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er liggen hier allemaal blokken van piepschuim in het grasveld.
HE WAT STAAT HIER ALLEMAAL OH HET IS NATTEKAT HET ZAL WEL WEER GEJANK ZIJNquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat ik word beschuldigd van overdrijving van een probleem en ontkenning van hetzelfde probleem op precies dezelfde post.
Ach ja, discussies op het internet
Je weet waar je post tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat ik word beschuldigd van overdrijving van een probleem en ontkenning van hetzelfde probleem op precies dezelfde post.
Ach ja, discussies op het internet
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE WAT STAAT HIER ALLEMAAL OH HET IS NATTEKAT HET ZAL WEL WEER GEJANK ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |