SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeps...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeps...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
oeps...Daar zijn ze wel even druk mee.
![]()
Het is een prachtig land, de mensjes zijn lief, we hadden mazzel met het weer. Allemaal prima. Maar deze vakantie heeft me ongeveer net zo veel stress en energie gekost als ik had gehoopt dat het me zou opleveren. Maandag weer de hamstermolen in als uitgeput wrak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Fles je bent al de 2e die ik hoor klagen over Schotland
Oh dat is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeps...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
US komt er toch vandaan? Dan is het land gewoon vervloekt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Schotland is geweldig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb jij CL gedm'ed voor de meetquote:
Mis je de Boni nog wel eens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal fijne aanbiedingen in de nieuwe folder van de nettorama.
@Goudvisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me lichtelijk gestalkt door de goudvis
Kan je ook meteen voor mij een halve brood kopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
maar het pak melk dat ik had besteld heeft de rit niet overleeft
nu moet ik zo alsnog naar buiten
Terecht want elke meet heb je een excuus om niet te gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me lichtelijk gestalkt door de goudvis
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je ook meteen voor mij een halve brood kopen?
Meerdere keren geweest. Ik vond het ook erg mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schotland is geweldig.
Tweeënhalf jaar terug geweest. Geweldige vakantie gehad. Lekker touren, lekker eten, lekker drinken, lekker wandelen, mooie omgeving.
Dan kan je 1 van die klagers weer weg strepen.
[..]
Heb jij CL gedm'ed voor de meet
Designerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
the bear from space
welke AI tool heb je gebruikt?
@Dr_Flash, je zou dit muntje maar vinden.quote:Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft plannen om een speciale 1 dollar munt te slaan met het hoofd van president Donald Trump er op. De ‘Trump-dollar’ moet volgend jaar verschijnen ter ere van 250 jaar Amerikaanse onafhankelijkheid.
...
‘Nee, het is geen fake news’, postte schatkistbewaarder Brandon Beach vrijdag meteen maar op X, nadat de ontwerpen van de munt waren uitgelekt. Op de voorkant van de munt is Trumps hoofd van opzij te zien met de woorden ‘Liberty’ (vrijheid), ‘In God We Trust’ (Op God Vertrouwen We) in combinatie met de data 1776 en 2026.
Op de achterkant staat Trump met opgeheven rechterarm en vuist. Ook staan er onder meer de woorden ‘Fight Fight Fight’ (Vecht, Vecht, Vecht) Nieuwsvolgers zullen de pose herkennen: direct na de mislukte aanslag tijdens een campagnebijeenkomst vorig jaar zomer in Butler, Pennsylvania werd Trump zo gefotografeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |