jeetje, zolaat in het jaar alweerquote:
zit het er weer opquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 04:29 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag bij de NASA op bezoek geweest, morgen weer naar huis
[ afbeelding ]
Ja gaat snelquote:
Hey mscholquote:
hier heeft het vannacht ook echt hard geregend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Flinke regen. Ik had toch gisteren naar de sportschool moeten gaan.
Oeh, lavalampquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:citizen.erased
koop je dit jaar weer een lavalamp?
[ afbeelding ]
nah, beetje onrustige nacht gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholBeetje uit kunnen slapen?
Hoe is het bij jullie? Hier wordt het stormachtig zie ik. Hopelijk vanmiddag pas, want we moeten zo eerst nog even de brandweer ooievaar bij iemand op het dak monteren.quote:
O dat is minder, maar gelukkig kan je uitkijken naar je lego bouwen. Zag het plaatje voorbij komen bij het terug lezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, beetje onrustige nacht gehad
gelukkig worden boodschappen gebracht en moet ik sowieso (een deel van) de ochtend thuis blijven..
in de middag zie ik wel wat ik ga doen, dus misschien mn nieuwe lego bouwen vandaag
Wat zit er voor viezigheid op het balkon dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heeft het vannacht ook echt hard geregend.
Maar ik denk dat ik vandaag weer ga. moet eerst het balkon schoonmaken , kijken of ik daarna nog zin heb
Code geel, veel regen en windstoten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Hier wordt het stormachtig zie ik. Hopelijk vanmiddag pas, want we moeten zo eerst nog even de brandweer ooievaar bij iemand op het dak monteren.
als ik de bomen zo zie, valt het nu nog mee hier..quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Hier wordt het stormachtig zie ik. Hopelijk vanmiddag pas, want we moeten zo eerst nog even de brandweer ooievaar bij iemand op het dak monteren.
Oh zelfde als hier dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Code geel, veel regen en windstoten.
nou dat ik zal ik je vertellen. Spoiler niet openen als je net aan het eten bentquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zit er voor viezigheid op het balkon dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ik zal ik je vertellen. Spoiler niet openen als je net aan het eten bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net m'n eten op.
![]()
![]()
[..]
nou dat ik zal ik je vertellen. Spoiler niet openen als je net aan het eten bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Morguh Stigquote:
Voordat je reageertquote:
Dan moet je nog even geduld hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voordat je reageert
CherryLips wil een vreetmeet bij Heinde in Woerden. Zie OP.
Dan ga ik maar ontbijtenquote:
Die ligt nog op bed te stinken met haar IPadquote:
Schoonmaken is ook een workout.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heeft het vannacht ook echt hard geregend.
Maar ik denk dat ik vandaag weer ga. moet eerst het balkon schoonmaken , kijken of ik daarna nog zin heb
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ligt nog op bed te stinken met haar IPad
Ik loop nu dus dannlopen we vandaag dubbelquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schoonmaken is ook een workout.
Hiker is het intussen droog. Dus even ontbijten en dan kan ik gaan.
Als jullie allebei voor mij lopen, dan lopen jullie ook dubbel voor mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik loop nu dus dannlopen we vandaag dubbel
Word wel ingewikkeld zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Als jullie allebei voor mij lopen, dan lopen jullie ook dubbel voor mij.
Dotje schatjequote:
Geen. Ze moet gewoon stoppen als ik het zeg.quote:
hmquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een beetje donutachtig, dacht ik.
Oké, dan gaat Bal voor jou lopen en loopt @Luctor.et.Emergo voor mij vandaag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wilde al weer niet wandelen, want regen.
Nu mis ik mijn wandelingen
Wanneer ga je de Travelsnack schrijven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen. Gisteravond ineens steenharde koppijn. De stress van de vakantie is eruit aan het komen denk ik. Gelukkig nog twee dagen voor.
misschien wel niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer ga je de Travelsnack schrijven?
Ik heb een Max van twee totaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, dan gaat Bal voor jou lopen en loopt @:Luctor.et.Emergo voor mij vandaag.
Wie loopt er voor Ambar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je loopt voor jezelf en Muis nu. Gaat helemaal goed dus.
oeps...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
oeps...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
oeps...Daar zijn ze wel even druk mee.
![]()
Het is een prachtig land, de mensjes zijn lief, we hadden mazzel met het weer. Allemaal prima. Maar deze vakantie heeft me ongeveer net zo veel stress en energie gekost als ik had gehoopt dat het me zou opleveren. Maandag weer de hamstermolen in als uitgeput wrak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Fles je bent al de 2e die ik hoor klagen over Schotland
Oh dat is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeps...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
US komt er toch vandaan? Dan is het land gewoon vervloekt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Schotland is geweldig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb jij CL gedm'ed voor de meetquote:
Mis je de Boni nog wel eens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal fijne aanbiedingen in de nieuwe folder van de nettorama.
@Goudvisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me lichtelijk gestalkt door de goudvis
Kan je ook meteen voor mij een halve brood kopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
maar het pak melk dat ik had besteld heeft de rit niet overleeft
nu moet ik zo alsnog naar buiten
Terecht want elke meet heb je een excuus om niet te gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me lichtelijk gestalkt door de goudvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |