Goede dag vandaag voor onsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Bij het hardlopen kreeg ik last van mijn knie.Maar wel de sessie afgemaakt.
Verder geluctord tegen de wind op de fiets en geëmergoot.
Mijn geluctor tegen de wind telt wel voor drie, dus heb ik ook voor @Recce geweest.quote:
Neem je moeder in de maling johquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemen
Dat is niet hoe Latijnse grammatica werktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder geluctord tegen de wind op de fiets en geëmergoot.
Jij en het redelijke midden zijn? Dank voor deze grap, ik had nog niet gelachen deze ochtendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik kan mezelf nu weer het redelijke midden noemen
waar zit die dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij en het redelijke midden zijn? Dank voor deze grap, ik had nog niet gelachen deze ochtend
niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet hoe Latijnse grammatica werkt
Als ik moet gokken: in zijn door een vaatwasser verwarmde huisquote:
Ik ben gek op hem als fok userquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
Wat doet iedereen haten op vochtig poesje?
Schotse?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
de zon is tevoorschijn gekomen. Nu wachten op de post. Met drie flesjes whisky
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn geluctor tegen de wind telt wel voor drie, dus heb ik ook voor @:Recce geweest.
Hebben ze van jou overgenomenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
Wat doet iedereen haten op vochtig poesje?
Wie is het nu weer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mensen die geen afspraak kunnen maken kinderachtig
Dat is wel heel irritant, Bal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
op zaterdag hebben we pizza dag dus ik app hem om 1415 of we pizza gaan eten maar tot nu toe (17:12) geen reactie
en van te voren het afspreken is ook nooit een optie
Gewoon gaan en zeggen "ik zit hier tot xxu, als je zin hebt om te komen zie ik je wel".quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
op zaterdag hebben we pizza dag dus ik app hem om 1415 of we pizza gaan eten maar tot nu toe (17:12) geen reactie
en van te voren het afspreken is ook nooit een optie
Ooievaar??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo, de ooievaar staat. Hopelijk overleeft ie de storm. En zo niet, scheelt het een zaterdag dat ding weer naar beneden halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |