Ik was heel even vergeten wat je had gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]je verwachtte dst ik een foto van mijzelf zou plaatsen ?
dat kan, je was gewoon druk met je eigen dingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was heel even vergeten wat je had gedaan.![]()
In mijn bed is plek zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U is een Tiktokker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:31 schreef gianni61 het volgende:
Mijn tiktok algoritme heeft op dit moment te veel droevige liedjes
Ik ben een doomscrollerquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef mschol het volgende:
LEGO Plaatje tijdOeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef mschol het volgende:
LEGO Plaatje tijdLol die GameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
en ik ben nog niet klaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.
als gamer en nerd was dat een perfect verjaardagscadeautje die ik kreeg.. hij was toen alleen nog niet uitquote:
zo... gizmo volgepropt met kip, ham en biefstukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.
Wowquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo... gizmo volgepropt met kip, ham en biefstuk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:09 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn ze ineens toch niet meer zo schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |