Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Nou dat zegt mij echt niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Stond me bij dat er een Fokker op Curaçao zat. Maar niemand van Foqueville dus
Zegt me niksquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Stond me bij dat er een Fokker op Curaçao zat. Maar niemand van Foqueville dus
Denk het ook niet. DTS ook niet. Zal wel iemand op m'n werk zijn ofzoquote:
De dementie begintquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. DTS ook niet. Zal wel iemand op m'n werk zijn ofzo
En wanneer ga je de Ama's buitenzetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog 3 uur wachten en ik kan de gizmo's voeren
Heb je chocola voor me?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
hij is de only fans van nattekat op aan het nemenquote:
Ahhh dacht dat je video aan het maken wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die ik aan het kijken ben op YT.
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is de only fans van nattekat op aan het nemen
dan ga je op bed en er om half 11 weer uit om hem uit te latenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil naar bed, maar als ik nu al de hond ga uitlaten dan wil hij morgenvroeg ook eerder
Hij zit op dat balkon in Vlissingen te wachten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is de only fans van nattekat op aan het nemen
Nee, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh dacht dat je video aan het maken was
ik wist dat t ergens bij water was maar vergeten waar... vlissingen iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit op dat balkon in Vlissingen te wachten?
overal water want overal regenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist dat t ergens bij water was maar vergeten waar... vlissingen idd
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
overal water want overal regen
ja tlijkt me mooi maar dat lijkt me erg minder, t weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazen
Arme schapen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazen
ja alleen spelen is saaiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis ook net een peuter he? Met zijn speeltijd op het kleed waar ik dan bij moet zitten
het begint hier nu te regelen en de wind is ook erg actief.quote:
wat gebeurd er als je er niet bij zit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis ook net een peuter he? Met zijn speeltijd op het kleed waar ik dan bij moet zitten
Niets. Slaap.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat gebeurd er als je er niet bij zit?
De echte wind komt morgenvroeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
het begint hier nu te regelen en de wind is ook erg actief.
nog een half uurtje zitten, dan kun je hem uitlaten en er na op bedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kauwt hij lekker weg op een stuk hertenhuid.
Maar ik moet wel op de grond blijven zitten. Als ik beweeg is het hek van de dam
Doet-ie ook wel eens iets voor jou?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kauwt hij lekker weg op een stuk hertenhuid.
Maar ik moet wel op de grond blijven zitten. Als ik beweeg is het hek van de dam
Serieusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iemand bij mij op werk die vakantie had genomen om mee te varen met Greta. Benieuwd onder welk kopje verlof in de gevangenis zitten in het buitenland onder valt.
Gezien het filmpje dat al was opgenomen: ja.quote:
Ik denk niet dat veel mensen het weten, hij was ook niet heel bekend persoon op werk ofzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gesprek van de dag bij jullie zeker? Al een brief gestuurd?
Onze HR kennende, weten ze het niet en moeten ze daar eerst 50 jaar onderzoek naar doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
detentie in Nederland is vaak een onbetaald verlof vlagje
zal daarvoor ook wel van toepassing zijn
jij kent hem al langer? had hij vaker bijzondere opvattingen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen het weten, hij was ook niet heel bekend persoon op werk ofzo.
Ik denk voor veel mensen dat hij gewoon op verlof is
Hij is er ingerold. Raakte dakloos doordat het uit ging met zijn vriendin en toen bij de hippies terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij kent hem al langer? had hij vaker bijzondere opvattingen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is ie nog steeds druk bezig met zijn kauwsnack![]()
![]()
Zo maar eens dwingen om naar buiten te gaan. Afhankelijk hoe hard het regent zal het wel voor eruit en achter er weer in zijn
Foto?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
nu opweg naar huis , straks foto, waarschijnlijk eerst warme douche en eten![]()
Ooooh ja duh. Ik zat echt te diep na te denken. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nu al vergeten dat er foto van lego goodies werd gevraagd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooh ja duh. Ik zat echt te diep na te denken. Ben benieuwd
Ik lig nog niet in bedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou we liggen in bed hoor![]()
Eerst moest het hele botje op gekloven worden en toen was het plassen en direct naar binnen.
Ik was heel even vergeten wat je had gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]je verwachtte dst ik een foto van mijzelf zou plaatsen ?
dat kan, je was gewoon druk met je eigen dingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was heel even vergeten wat je had gedaan.![]()
In mijn bed is plek zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U is een Tiktokker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:31 schreef gianni61 het volgende:
Mijn tiktok algoritme heeft op dit moment te veel droevige liedjes
Ik ben een doomscrollerquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef mschol het volgende:
LEGO Plaatje tijdOeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef mschol het volgende:
LEGO Plaatje tijdLol die GameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
en ik ben nog niet klaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.
als gamer en nerd was dat een perfect verjaardagscadeautje die ik kreeg.. hij was toen alleen nog niet uitquote:
zo... gizmo volgepropt met kip, ham en biefstukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh goeie aankopen wel. Ik heb het Halloween cadeautje ook.
Wowquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo... gizmo volgepropt met kip, ham en biefstuk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:09 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn ze ineens toch niet meer zo schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |