Dat is wel heel irritant, Bal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
op zaterdag hebben we pizza dag dus ik app hem om 1415 of we pizza gaan eten maar tot nu toe (17:12) geen reactie
en van te voren het afspreken is ook nooit een optie
Gewoon gaan en zeggen "ik zit hier tot xxu, als je zin hebt om te komen zie ik je wel".quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
op zaterdag hebben we pizza dag dus ik app hem om 1415 of we pizza gaan eten maar tot nu toe (17:12) geen reactie
en van te voren het afspreken is ook nooit een optie
Ooievaar??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo, de ooievaar staat. Hopelijk overleeft ie de storm. En zo niet, scheelt het een zaterdag dat ding weer naar beneden halen![]()
nee ga wat anders eten denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon gaan en zeggen "ik zit hier tot xxu, als je zin hebt om te komen zie ik je wel".
Ik ben altijd vet lief tegen jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze van jou overgenomen
En dan vindt ie het raar dat ik nog nooit op een meet ben geweest
Wel hoor. Over een kwartiertje is het droog bij jou.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Het lijkt gewoon niet te stoppen met regenen.
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel hoor. Over een kwartiertje is het droog bij jou.
hier gelukkig alleen woeien nu, vannochtend regenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Hier is het verrassend mooi weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het verrassend mooi weer.
Droog, af en toe breekt de zon zelfs door en de wind valt ook reuze mee voor mijn afstand naar de kust.quote:
Dit klinkt als onwaarheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had even een minder vriendelijke fase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |