SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurt zo vaak dat spelers die open staan voor een transfer uiteindelijk behouden worden door de club. Daar loopt Feyenoord ook zo vaak tegenaan. Paixao was niet gaan rellen, en Marseille is geen significante stap hogerop, dus er lag echt wel enige ruimte.quote:vrijdag 3 oktober 2025 00:04 schreef hhh38 het volgende: [..] Dat het bedrag tegenviel betekent niet dat je hem had moeten behouden. Je moet spelers die weg willen niet te lang tegen hun zin bij de club houden. Het feit dat er 2 miskopen van zijn gehaald staat los van die beslissing.
Thuis winnen van Panathinaikos, Sturm Graz en Celtic, uit winnen van FCSB. Dan ben je er zo'n beetje lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Die rare opstelling in Braga kan je nog weleens de volgende ronde kosten.
Zou vooral wel eens het verschil kunnen maken tussen top 8 en niet, 3 winst moet gaan zou je zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Je had het jezelf heel veel makkelijker gemaakt met een fatsoenlijke opstelling inderdaad, maar de resterende thuiswedstrijden winnen lijkt me niet heel lastig. Dan nog uit een keer een puntje en je bent er wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Gelukkig moest Utreg ook spelen gisteren. Weliswaar vroeger op de avond maar wel in Noorwegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe we zondag voor de dag komen.
Ik ben bang dat deze wedstrijd er conditioneel aardig in heeft gehakt.
Zou zonde zijn als we tegen puntverlies aanlopen.
Ik moet zeggen dat ik het tempo van het eerste uur ook niet zo verwacht had na de toch wel slijtageslag tegen Groningen, dus ik heb wel goede hoop dat dat zondag wel goed gaat komen. Ook inderdaad omdat Utrecht zelf ook gespeeld heeft en die gasten daar nog veel minder aan gewend zijn dan wij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Vond het gisteren wel meevallen. Was jammer dat hij niet in ieder geval een van zijn schietkans kon verzilveren. Maar het feit dat hij zo vaak op de goede plek staat is al hoopvol. Deed verder behoorlijk mee op het middenveld het eerste uur. Daarna was het op. Maar dat gold voor bijna alle spelers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:00 schreef hhh38 het volgende:
Hoop echt dat we zonder Steijn gaan spelen in Europa als ons middenveld weer fit is. Die heeft gewoon de handelingssnelheid niet voor dit soort wedstrijden.
Ik heb die wedstrijd van Utrecht niet gekeken, maar het scheelt dat die uit in Noorwegen hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Immers stond ook vaak op de goede plek. In Europa heb je fatsoenlijke verdedigers die er dan nog tussen kunnen komen als je zoveel tijd nodig hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vond het gisteren wel meevallen. Was jammer dat hij niet in ieder geval een van zijn schietkans kon verzilveren. Maar het feit dat hij zo vaak op de goede plek staat is al hoopvol. Deed verder behoorlijk mee op het middenveld het eerste uur. Daarna was het op. Maar dat gold voor bijna alle spelers.
Genoten van de eerste helft. Was echt een van de beste helften van de laatste jaren wat mij betreft.
Wat was Ueda weer goed! Nog maar een paar weken geleden werd je voor gek uitgemaakt als je aangaf nog vertrouwen in heb te hebben. Dat is snel anders geworden.
Als Steijn meer goals maakt uit zijn kansen gaat hij wel mondjes snoeren. Maar zolang dat niet gebeurd is zijn spel te matig en zal hij altijd wel als zwakke schakel worden gezien op een veel te belangrijke positie. Ik snap dus wel dat zeker in Europa Van Persie het ook moet proberen in een formatie zonder Steijn. Ik vond Hwang ook goed spelen en juist omdat je zoveel goede middenvelders hebt heb je veel opties (Valente op positie van Steijn bijv).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:50 schreef Rocket Ride het volgende:
Vond het gisteren wel meevallen. Was jammer dat hij niet in ieder geval een van zijn schietkans kon verzilveren. Maar het feit dat hij zo vaak op de goede plek staat is al hoopvol. Deed verder behoorlijk mee op het middenveld het eerste uur. Daarna was het op. Maar dat gold voor bijna alle spelers.
Speelde zeer sterk ja. Zonde dat het niet is verzilverd met een goal. Opmerkelijk ook hoevaak hij kopduels won ondanks dat hij niet lang is en ballen meerdere keren met het hoofd in het duel klaar legde voor anderen.quote:Wat was Ueda weer goed! Nog maar een paar weken geleden werd je voor gek uitgemaakt als je aangaf nog vertrouwen in heb te hebben. Dat is snel anders geworden.
Dan moeten de buitenspelers wel echt meer gaan renderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als Feyenoord dit niveau vaker brengt, vooral in de toppers waarin je het verschil maakt om afstand te nemen, worden we kampioen.
ajax en PSV zijn ook echt dramatisch, op een andere manier dat wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moeten de buitenspelers wel echt meer gaan renderen.
Ik vond Sauer en Hadj Moussa allebei best goed gisteren. Voor Sauer zijn dit ook wel fijne wedstrijden omdat ie lekker kan draven met al die ruimte, maar ik zie over het algemeen wel al een groei ten opzichte van het begin van het seizoen. Hadj Moussa is gewoon een enorm wapen samen met Read, die twee hebben een goeie afstemming en houden samen 3 spelers van de tegenstander bezig waardoor er elders op het veld ruimte ontstaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Sauer niet zo goed, en Moussa (samen met Read) wel. Maar bij Sauer gaat het ook meer om zijn rendement dan de rest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Sauer en Hadj Moussa allebei best goed gisteren. Voor Sauer zijn dit ook wel fijne wedstrijden omdat ie lekker kan draven met al die ruimte, maar ik zie over het algemeen wel al een groei ten opzichte van het begin van het seizoen. Hadj Moussa is gewoon een enorm wapen samen met Read, die twee hebben een goeie afstemming en houden samen 3 spelers van de tegenstander bezig waardoor er elders op het veld ruimte ontstaat.
We speelden thuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
We waren leuk aan het voetballen in Londen. De Big Ben nog gezien. Rot toch op.
Fysiek moeten we ook nog wel stappen gaan zetten. Best zorgwekkend dat we iedere keer na 70 minuten er helemaal doorheen zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Je zou zeggen dat je na 3 maanden training (voorbereiding start begin juli) toch wel een conditie van formaat moet kunnen hebben opgebouwd. Helemaal in een top-professionele setting.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:23 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Fysiek moeten we ook nog wel stappen gaan zetten. Best zorgwekkend dat we iedere keer na 70 minuten er helemaal doorheen zitten.
Nog drie weken en we ontvangen PSV thuis, helaas wel met twee minder dagen rust. Die gaat CRUCIAAL wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
ajax en PSV zijn ook echt dramatisch, op een andere manier dat wel.
Geef PSV nog steeds de beste papieren.
Feyenoord is gewoon beter dan PSV. Er zijn geen excuses. Niet kampioen worden dan zijn ze bijna een grotere aanfluiting dan Ajax.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog drie weken en we ontvangen PSV thuis, helaas wel met twee minder dagen rust. Die gaat CRUCIAAL worden
Verder hebben we een tamelijk simpel programma tot aan de Klassieker, terwijl PSV in die tijd naar Heerenveen, avondje NAC en AZ moeten. Er liggen dus echt kansen om uit te lopen.
Eens. De fitheid voelt erg fragiel en de breedte van de selectie is toch niet goed genoeg om regelmatige te rouleren. Dat kan ons wel parten gaan spelen in het volle schema.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Je zou zeggen dat je na 3 maanden training (voorbereiding start begin juli) toch wel een conditie van formaat moet kunnen hebben opgebouwd. Helemaal in een top-professionele setting.
Ik denk ook wel hele lastige positie. Valente vond ik vorig weekend ook een stuk minder toen hij op 10 moest spelen. En om over Milambo vorig seizoen maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:36 schreef recidivist het volgende:
[..]
Als Steijn meer goals maakt uit zijn kansen gaat hij wel mondjes snoeren. Maar zolang dat niet gebeurd is zijn spel te matig en zal hij altijd wel als zwakke schakel worden gezien op een veel te belangrijke positie.
Steijn is verder de enige middenvelder die echt sterk is in de zestien en daar graag komt. Juist tegen Aston Villa en eerder tegen AZ valt het mij helemaal niet tegen wat hij brengt. Ironisch genoeg valt mij tot nu toe het meeste tegen dat hij nog niet zo klinisch is als bij Twente.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk ook wel hele lastige positie. Valente vond ik vorig weekend ook een stuk minder toen hij op 10 moest spelen. En om over Milambo vorig seizoen maar te zwijgen.
Als een Ueda stuk gaat heb je echt een groot probleem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. De fitheid voelt erg fragiel en de breedte van de selectie is toch niet goed genoeg om regelmatige te rouleren. Dat kan ons wel parten gaan spelen in het volle schema.
De Big Ben is in Londen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al was het in Birmingham. Wat is dit nou weer voor ambitieloos geneuzel.
Ik vond ook niet dat ie het heel slecht deed gisteren in het veldspel. Al werd dat in de 2e helft wel snel minder. Maar het grootste probleem gisteren was dat je de kansen niet afmaakt en daar staat hij wel voor op het veld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn is verder de enige middenvelder die echt sterk is in de zestien en daar graag komt. Juist tegen Aston Villa en eerder tegen AZ valt het mij helemaal niet tegen wat hij brengt. Ironisch genoeg valt mij tot nu toe het meeste tegen dat hij nog niet zo klinisch is als bij Twente.
Hij had ook de griep gehad, dus dan is het niet gek dat hij na een uur leeg is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond ook niet dat ie het heel slecht deed gisteren in het veldspel. Al werd dat in de 2e helft wel snel minder. Maar het grootste probleem gisteren was dat je de kansen niet afmaakt en daar staat hij wel voor op het veld.
Ik vind Timber ook wel sterk in en rondom de 16 als hij in goede doen is. Naar mijn mening is het sterkste middenveld Hwang/Moder - Valente - Timber.
Dit is wel een hele kwalijke opmerking. Jesus man. Dat wens je echt he-le-maal niemand toe. Ongelofelijk. Ik schrik hier van.quote:
Eens speelde gisteren voor rustig ook prima. Verplaatse paar keer goed het spel, zette goed druk en veroverde ook een paar keer al vroeg de bal. Hij komt alleen fysiek wel nog tekort, is niet de snelste en moet ook aan z’n inhoud werken, dat brak hem na de rust volledig op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn is verder de enige middenvelder die echt sterk is in de zestien en daar graag komt. Juist tegen Aston Villa en eerder tegen AZ valt het mij helemaal niet tegen wat hij brengt. Ironisch genoeg valt mij tot nu toe het meeste tegen dat hij nog niet zo klinisch is als bij Twente.
Ach Wottequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
“Hoe wij voor elkaar hebben geknokt en hoe wij er zo’n mooie wedstrijd van gemaakt hebben, dat is iets om trots op te zijn”, zei Steijn voor de camera van Ziggo Sport na de nederlaag in De Kuip."
Dit zou ik persoonlijk onacceptabel vinden van mijn aanvoerder. We waren leuk aan het voetballen in Londen. De Big Ben nog gezien. Rot toch op.
Hij heeft de meeste inhoud van alle middenvelders. Enkele dagen na een griepje 90 minuten lang op Premier League tempo spelen lijkt mij onredelijk om te verwachten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:31 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Eens speelde gisteren voor rustig ook prima. Verplaatse paar keer goed het spel, zette goed druk en veroverde ook een paar keer al vroeg de bal. Hij komt alleen fysiek wel nog tekort, is niet de snelste en moet ook aan z’n inhoud werken, dat brak hem na de rust volledig op.
Klopt, Valente vulde het ook bij lange na niet zo goed in als dat hij meer vanuit centraal middenveld doet, meer bij opbouw betrokken en dan zijn goede lange passing vooruit echt naar voren komt. Ik moet ook zeggen dat ik laatst ergens beelden zag van momenten waarop Steijn wel goed gaten in duikt maar gewoon elke keer dan niet wordt aangespeeld, en in die beelden zag je dat bij Twente hij daarop (zijn kracht) wel meer gevonden werd. Om de kritiek op hem wat teniet te doen moet hij wel regelmatig blijven scoren anders krijg je elke keer dat er toch over hem geklaagd wordt op die belangrijke positie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik denk ook wel hele lastige positie. Valente vond ik vorig weekend ook een stuk minder toen hij op 10 moest spelen. En om over Milambo vorig seizoen maar te zwijgen.
Dat is ook zeker waar, misschien had Van Persie hem welniets meer in bescherming moeten nemen, maar veel andere opties waren er ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft de meeste inhoud van alle middenvelders. Enkele dagen na een griepje 90 minuten lang op Premier League tempo spelen lijkt mij onredelijk om te verwachten.
Ik wist niet dat ie griep had gehad, qua inhoud is dat inderdaad indrukwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had ook de griep gehad, dus dan is het niet gek dat hij na een uur leeg is.
Waar Steijn makkelijker ruimtes vindt in de zestien, doet Timber het meer op fysiek, wat minder nuttig is. Bij Timber is het sowieso een beetje lastig wat je er nu precies mee moet. Hij mist diepgang voor een 10, en hij is opbouwend te slordig voor 6 of 8 zonder echte controleur naast hem.
Valente moet je sowieso nu niet op 10 zetten, want rond de goal is het veel te weinig.
Gelukkig kwamen Mokerdomme Sjon en Klaassen niet met vergelijkbare teksten na met een nog geflatteerde 4-0 afgeslacht te zijn. Oh nee wacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
“Hoe wij voor elkaar hebben geknokt en hoe wij er zo’n mooie wedstrijd van gemaakt hebben, dat is iets om trots op te zijn”, zei Steijn voor de camera van Ziggo Sport na de nederlaag in De Kuip."
Dit zou ik persoonlijk onacceptabel vinden van mijn aanvoerder. We waren leuk aan het voetballen in Londen. De Big Ben nog gezien. Rot toch op.
De post van @Wotte was dom op zo veel manieren, dat verdient geen ‘ja maar jullie’-reactie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen Mokerdomme Sjon en Klaassen niet met vergelijkbare teksten na met een nog geflatteerde 4-0 afgeslacht te zijn. Oh nee wacht.
Verder zijn ze ook niet in Londen geweest knuppel
En toch trapt iedereen keer op keer in Wotte. Jullie zijn onverbeterlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De post van @:wotte was dom op zo veel manieren, dat verdient geen ‘ja maar jullie’-reactie.
Ik trap eigenlijk nooit meer in Wotte, dus ik vind het niet prettig dat je voor mij spreekt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En toch trapt iedereen keer op keer in Wotte. Jullie zijn onverbeterlijk.
Nee joh, @Wotte is gewoon best een aardig kereltje. Opzichtig trolletje, maar geen strontvervelend zuigertje zoals bijvoorbeeld @GGMM. Ik gun hem wel een reactie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En toch trapt iedereen keer op keer in Wotte. Jullie zijn onverbeterlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door De_Pel op 03-10-2025 20:53:09 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dit is bewust op hoogstaand niveau vissen natuurlijk. Ik heb overigens liever dat ze naïef zijn dan onderdanig voor het grote Aston Villa uit Londen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen Mokerdomme Sjon en Klaassen niet met vergelijkbare teksten na met een nog geflatteerde 4-0 afgeslacht te zijn. Oh nee wacht.
Verder zijn ze ook niet in Londen geweest knuppel
Denk als je op Zuid kan aarden dat Birmingham ook wel moet lukken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit is wel een hele kwalijke opmerking. Jesus man. Dat wens je echt he-le-maal niemand toe. Ongelofelijk. Ik schrik hier van.
Ik overweeg een kloon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trap eigenlijk nooit meer in Wotte, dus ik vind het niet prettig dat je voor mij spreekt.
GGMM is erger dan aidsquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee joh, @:Wotte is gewoon best een aardig kereltje. Opzichtig trolletje, maar geen strontvervelend zuigertje zoals bijvoorbeeld @:GGMM. Ik gun hem wel een reactie.
Ik dan weer altijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trap eigenlijk nooit meer in Wotte, dus ik vind het niet prettig dat je voor mij spreekt.
Zuid is een stukkie beter te doen dan Birminghamquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk als je op Zuid kan aarden dat Birmingham ook wel moet lukken.
En die arme jongen krijgt er in dit topic maar altijd zo van langs.quote:Bos blinkt defensief én aanvallend uit: Feyenoord-back uitgeroepen tot Speler van de Maand
Jordan Bos is uitgeroepen tot Eredivisie Speler van de Maand september. De linksback van Feyenoord was in drie VriendenLoterij Eredivisie-duels goed voor één goal en een assist. In augustus was hij ook al op dreef, met een doelpunt en een assist tegen Sparta met een assist in de Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen Fenerbahçe.
Zijn beide goals maakte Bos van buiten het strafschopgebied, net als Joey Veerman (3) en Younes Taha (2). In september was de international van Australië de verdediger die de meeste kansen wist te creëren uit open spel: zeven in totaal. Zijn aanvullende impulsen hebben een positieve invloed op het spel van de koploper uit Rotterdam-Zuid.
"Wow, dit is geweldig", is de eerste reactie van de verraste Australiër. "Zo’n eer om dit te winnen. Het voelt ontzettend bijzonder, een geweldig gevoel. Een goal en een assist, dus het was ook een goede maand. Ik haal hier vertrouwen uit. Het betekent dat ik op de goede weg ben."
Vooral het doelpunt tegen AZ, een schot van grote afstand, maakt Bos trots. "Maar ik zou beide (goal en assist, red.) elk moment van de dag wel willen maken of geven, maar ik denk de goal het liefst."
Familie
De verdediger groeide op in Australië, zijn geboorteland. In de zomer van 2023 bracht zijn voetbalavontuur hem in België. Daar tekende hij een contract bij KVC Westerlo, de club van wie Feyenoord hem deze zomer heeft overgenomen. Ondanks dat zijn familie aan de andere kant van de wereld wonen, hebben zijn ouders en broer een videoboodschap voor Bos. Deze eretitel stemt hen namelijk ook enorm trots.
Hoe groot is het gemis voor de 22-jarige back? "Ik heb alles aan hun te danken. Ze hebben al hun tijd gegeven aan mij en aan mijn broer en zus. Het was altijd heel veel reizen, want onze trainingen waren heel ver weg van waar we woonden. Ze betekenen heel veel voor mij."
Oranje-international
Door zijn Nederlandse vader beschikt Bos over een Nederlands paspoort. Dat betekent dat hij in theorie uit had mogen komen als international voor Oranje. "Het was wel een kleine grap toen ik mijn Nederlandse paspoort kreeg. Toen zei hij dat ik nu wel voor Nederland kon uitkomen, maar het was nooit echt serieus omdat ik opgegroeid ben in Australië", vertelt hij.
Mogelijk is het niet meer, want hij kwam al 21 keer uit voor Australië. Én daar heeft hij geen enkele spijt van. "Nee, ik houd van mijn land", besluit Bos.
Alleen echten zagen meteen dat Bos uitblinktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En die arme jongen krijgt er in dit topic maar altijd zo van langs.
Dit topic heeft er belachelijk weinig kijk op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@Calandquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit topic heeft er belachelijk weinig kijk op.
Behalve HMF en ik dan.
Leuke mislukte buitenspeler die voor geen meter kan verdedigen. Dat hij en Smal een beetje om het even is geeft het niveau wel aan.quote:
Ja de tering hè dat Smal en deze jongen Europees totaal niets voorstellen dan geen Hartman pré-blessure zijn dat ziet mijn oma ook nog wel en die heeft staar aan beide oogballenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke mislukte buitenspeler die voor geen meter kan verdedigen. Dat hij en Smal een beetje om het even is geeft het niveau wel aan.
Maar Smal speelt echt wel heel goed nu. Hield niet voor niets afgelopen seizoen twee PREMIER LEAGUE spelers op de bank.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke mislukte buitenspeler die voor geen meter kan verdedigen. Dat hij en Smal een beetje om het even is geeft het niveau wel aan.
Opmerkelijke uitspraken.quote:Zechiël is niet extra gebrand om tegen Feyenoord. "Er zijn in het verleden een paar dingen gebeurd. Maar die hebben we volwassen uitgesproken en daar zijn we goed uitgekomen. Robin en ik hebben een normale band met elkaar. Ik wil me elke week weer laten zien, ook tegen Feyenoord", benadrukt hij. "Het is voor mij een extra leuke wedstrijd om te spelen, dat is zo. Robin werkt op zijn manier, ik dit seizoen op mijn manier. Misschien zien we elkaar volgend seizoen."
Gijs was begin vorig seizoen een verschrikking. Blij dat hij zich heeft kunnen opwerken tot een nuttige multifunctionele speler. Ik waardeer Gijs wel. Niet zeiken, gewoon lekker balletje trappen als dat gevraagd word.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Smal speelt echt wel heel goed nu. Hield niet voor niets afgelopen seizoen twee PREMIER LEAGUE spelers op de bank.
Bos doet het aanvallend aardig, verdedigend inderdaad vreselijk. Leuk voor de variatie. Kan ook op linksbuiten gezien de waardeloze andere opties die we hebben.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:42 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gyan [...] kon er eigenlijk ook niet heel veel van.
Gijs mist snelheid en kwaliteiten in het pure verdedigen, maar verder is het echt een heel goede speler. Ik heb het gevoel dat hij nog steeds beter wordt ook. Wordt echt onderschat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:42 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gijs was begin vorig seizoen een verschrikking. Blij dat hij zich heeft kunnen opwerken tot een nuttige multifunctionele speler. Ik waardeer Gijs wel. Niet zeiken, gewoon lekker balletje trappen als dat gevraagd word.
Prima 12de man. We hebben met een Gyan bijvoorbeeld ook de uefa-cup gewonnen; was ook geen basisspeler (normaal gesproken), maar kon er eigenlijk ook niet heel veel van. Wel een cult-held natuurlijk.
De stagiair kijkt geen voetbal denk ik. De eindredacteur ook niet, blijkbaar.quote:
Smaldini is beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rullefant...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:54 schreef Qarrad het volgende:
O21 moeiteloos langs PEC, 4-0.
Scoreverloop:
18' Delianidis
42' Van Persie (penalty)
84' Slory
88' Boerhout
Feyenoord Onder 21 boekt derde overwinning van het seizoen
https://www.fr12.nl/feyen(...)d-o21-pec-zwolle-o21
quote:Met twee zeges, een gelijkspel en twee nederlagen stond Feyenoord vooraf in de middenmoot. Door de winst op de hekkensluiter uit Zwolle klimt de ploeg nu naar de vierde plaats.
Toen dachten we het voorafgaand aan het seizoen. Nu zijn we al 7 potjes onderweg.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dachten we vorig seizoen ook. Bij Feyenoord is niks zeker.
Dat is waar, Eerst maar eens een topper winnen dan kijken we verder.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen dachten we het voorafgaand aan het seizoen. Nu zijn we al 7 potjes onderweg.
Elke pot staat weer op zichzelf toch? Ben wel blij dat jullie ook midweeks gespeeld hebben verder.quote:
Misschien wordt het 10-0 😭quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke pot staat weer op zichzelf toch? Ben wel blij dat jullie ook midweeks gespeeld hebben verder.
Tot wanneer ligt die Jensen (?) er eigenlijk uitquote:
Paar maandjes 😓quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot wanneer ligt die Jensen (?) er eigenlijk uit
Na deze pot interlands en volgens mij zit hij nergens bij. Dus dan kan hij rustig aan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Nog steeds geen Timber en Moder dus. Ik denk dat Valente inmiddels wel wat rust kan gebruiken.
Lijkt er inmiddels op dat je niet zonder kunt.quote:
Ah, hij is inmiddels te oud voor Jong Oranje. Mooi.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Na deze pot interlands en volgens mij zit hij nergens bij. Dus dan kan hij rustig aan doen.
Al ons beste spelers missen 😪quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt er inmiddels op dat je niet zonder kunt.
Sterkte met je depressiequote:
Gisteren 22 gewordenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, hij is inmiddels te oud voor Jong Oranje. Mooi.
Sem gaat vandaag heel wat mondjes snoeren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van der belt scoort meer als Steijn.
Neeeehh beter hè.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van der belt scoort meer als Steijn.
Het zijn pas 3 volstrekt onbegrijpelijke beslissingen in een kwartier. Dit is een van zn betere wedstrijdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Manschot haalt moeiteloos zijn gebruikelijke niveau.
Dit doet Ueda al sinds het begin.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de diepteloopjes van Ueda op waarde worden geschat gaat hij er nog veel maken
Heb over het algemeen wel het gevoel dat ze Ueda steeds beter weten te vinden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de diepteloopjes van Ueda op waarde worden geschat gaat hij er nog veel maken
De ruimte werd ook mooi weggetrokken, volgens mij door Steijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
onbegrijpelijke beslissing nummer 4quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:55 schreef hhh38 het volgende:
Spel stilleggen om een gele kaart te geven
gewoon van onze lieverd afblijvenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:00 schreef snabbi het volgende:
[..]
onzin, gewoon een klein schouderduwtje zoals er 1000 zijn in een wedstrijd
Ik vond hem prima voordat hij begon te schoffelen eigenlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Read is nog geen schim van vorig seizoen, moet geduld hebben, komt wel weer.
Laten we zorgen dat we 3-0 voor staan voor de onvermijdelijke invalbeurt van Lotombaquote:
Ik vond hem weer steeds beter worden, maar vandaag loopt het niet zo lekker.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Read is nog geen schim van vorig seizoen, moet geduld hebben, komt wel weer.
dat is een speler waar ik nooit meer aan wil denkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een fantastische dubbel bezet middenveld hebben wij ook zo langzamerhand vorig seizoen moest die Nadje veel te vaak spelen en kijk nu.
Targhalline vind ik echt een hele fijne speler inderdaad. Staat er gewoon.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een fantastische dubbel bezet middenveld hebben wij ook zo langzamerhand vorig seizoen moest die Nadje veel te vaak spelen en kijk nu.
Dan zou ik wedstrijden van Excelsior vermijdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is een speler waar ik nooit meer aan wil denken
Zit ie ook vooral op de bank, toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zou ik wedstrijden van Excelsior vermijden
de echte keepersacties vind ik prima, maar we gebruiken hem ook veel voor een bal naar voren en die ballen naar voren zijn toch echt onder niveauquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu was dit geen moeilijke redding, maar Timon keept tot dusver een prima seizoen.
Wachten op de terechte 1-1quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Haringkop2 het volgende:
Deze pot had al in de tas moeten zitten. Er wordt genoeg gecreëerd. Read speelt echt een draak van een wedstrijd, ook Steijn valt tegen.
Ueda groeit met de wedstrijd.
Sauer en Moussa spelen ook niet best wat mij betreft, Ueda is wel echt lekker bezig @DombohetOlifantje1quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Haringkop2 het volgende:
Deze pot had al in de tas moeten zitten. Er wordt genoeg gecreëerd. Read speelt echt een draak van een wedstrijd, ook Steijn valt tegen.
Ueda groeit met de wedstrijd.
Die doen ook best wel wat fout ja, maar die wisselen het ook nog af met geslaagde acties. Hadden beide op een assist kunnen/moeten staan (kans Bos en Ueda).quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sauer en Moussa spelen ook niet best wat mij betreft, Ueda is wel echt lekker bezig @:DombohetOlifantje1
Utrecht weet soms even niet meer waar ze de focus op moeten leggen achterin, dat kost ze veel energie. Sauer en Moussa zijn bewegelijk en handig en soms wat onvoorspelbaar. Moussa is nog niet op niveau vorig seizoen, maar daar zit wel een stijgende lijn in de laatste weken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die doen ook best wel wat fout ja, maar die wisselen het ook nog af met geslaagde acties. Hadden beide op een assist kunnen/moeten staan (kans Bos en Ueda).
Het is ook te vroeg om die te wisselen ja. Eigenlijk alleen Read wisselen vanwege zn gele kaart en de extra frustraties die hij al heeft opgedaan bij de scheids (klagen / rare overtreding bij de aanvallende cornervlag)quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die doen ook best wel wat fout ja, maar die wisselen het ook nog af met geslaagde acties. Hadden beide op een assist kunnen/moeten staan (kans Bos en Ueda).
hij had em eerder moeten geven, hoeft niet te scoren als ie maar netjes in de ruimte speeltquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sauer moet echt ff een goal maken en dan hebben we het in dit topic nooit meer over Igor.
Die is er niet bij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen.
Maar het is tijd voor Nieuwkoop.
de voorzetten op steijn komen wel van readquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen.
Maar het is tijd voor Nieuwkoop.
Laat Read dan maar staan. Anders spelen we sowieso met 10 man.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is er niet bij.
Lotomba tijd zometeen!
laat hem gewoon ballen stoppen, voetballend is het echt gewoon een keeper en geen toegevoegde waardequote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef Timon nooit meer een compliment.
Ik vind hem voetballend eigenlijk ook wel redelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
laat hem gewoon ballen stoppen, voetballend is het echt gewoon een keeper en geen toegevoegde waarde
9 van de 10 lange ballen komen bij verre niet aan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend eigenlijk ook wel redelijk.
Nee dat is wel matig ja. Maar in de korte opbouw vind ik hem wel goed normaal gesproken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
9 van de 10 lange ballen komen bij verre niet aan.
Dat Utrecht nog in de wedstrijd zit is echt je eigen fout. Je had er echt minstens al 4 moeten maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Haringkop2 het volgende:
Je had allang 4-1 voor moeten staan, wat een gekut zeg
Brett Emmerton was vele male beter en terecht eerste rechtsback, Gyan was echt wel wat niveaus lagerquote:
Zelfde als afgelopen donderdag, daar had je minimaal 2/3 moeten maken voor rust.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Utrecht nog in de wedstrijd zit is echt je eigen fout. Je had er echt minstens al 4 moeten maken.
Steijn, Read, Watanabe, Bos en Ueda allemaal gewoon een 100% kans om zeep geholpen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Utrecht nog in de wedstrijd zit is echt je eigen fout. Je had er echt minstens al 4 moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |