Ik wist niet dat ie griep had gehad, qua inhoud is dat inderdaad indrukwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had ook de griep gehad, dus dan is het niet gek dat hij na een uur leeg is.
Waar Steijn makkelijker ruimtes vindt in de zestien, doet Timber het meer op fysiek, wat minder nuttig is. Bij Timber is het sowieso een beetje lastig wat je er nu precies mee moet. Hij mist diepgang voor een 10, en hij is opbouwend te slordig voor 6 of 8 zonder echte controleur naast hem.
Valente moet je sowieso nu niet op 10 zetten, want rond de goal is het veel te weinig.
Gelukkig kwamen Mokerdomme Sjon en Klaassen niet met vergelijkbare teksten na met een nog geflatteerde 4-0 afgeslacht te zijn. Oh nee wacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
“Hoe wij voor elkaar hebben geknokt en hoe wij er zo’n mooie wedstrijd van gemaakt hebben, dat is iets om trots op te zijn”, zei Steijn voor de camera van Ziggo Sport na de nederlaag in De Kuip."
Dit zou ik persoonlijk onacceptabel vinden van mijn aanvoerder. We waren leuk aan het voetballen in Londen. De Big Ben nog gezien. Rot toch op.
De post van @Wotte was dom op zo veel manieren, dat verdient geen ‘ja maar jullie’-reactie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen Mokerdomme Sjon en Klaassen niet met vergelijkbare teksten na met een nog geflatteerde 4-0 afgeslacht te zijn. Oh nee wacht.
Verder zijn ze ook niet in Londen geweest knuppel
En toch trapt iedereen keer op keer in Wotte. Jullie zijn onverbeterlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De post van @:wotte was dom op zo veel manieren, dat verdient geen ‘ja maar jullie’-reactie.
Ik trap eigenlijk nooit meer in Wotte, dus ik vind het niet prettig dat je voor mij spreekt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En toch trapt iedereen keer op keer in Wotte. Jullie zijn onverbeterlijk.
Nee joh, @Wotte is gewoon best een aardig kereltje. Opzichtig trolletje, maar geen strontvervelend zuigertje zoals bijvoorbeeld @GGMM. Ik gun hem wel een reactie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En toch trapt iedereen keer op keer in Wotte. Jullie zijn onverbeterlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door De_Pel op 03-10-2025 20:53:09 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dit is bewust op hoogstaand niveau vissen natuurlijk. Ik heb overigens liever dat ze naïef zijn dan onderdanig voor het grote Aston Villa uit Londen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen Mokerdomme Sjon en Klaassen niet met vergelijkbare teksten na met een nog geflatteerde 4-0 afgeslacht te zijn. Oh nee wacht.
Verder zijn ze ook niet in Londen geweest knuppel
Denk als je op Zuid kan aarden dat Birmingham ook wel moet lukken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit is wel een hele kwalijke opmerking. Jesus man. Dat wens je echt he-le-maal niemand toe. Ongelofelijk. Ik schrik hier van.
Ik overweeg een kloon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trap eigenlijk nooit meer in Wotte, dus ik vind het niet prettig dat je voor mij spreekt.
GGMM is erger dan aidsquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee joh, @:Wotte is gewoon best een aardig kereltje. Opzichtig trolletje, maar geen strontvervelend zuigertje zoals bijvoorbeeld @:GGMM. Ik gun hem wel een reactie.
Ik dan weer altijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trap eigenlijk nooit meer in Wotte, dus ik vind het niet prettig dat je voor mij spreekt.
Zuid is een stukkie beter te doen dan Birminghamquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk als je op Zuid kan aarden dat Birmingham ook wel moet lukken.
En die arme jongen krijgt er in dit topic maar altijd zo van langs.quote:Bos blinkt defensief én aanvallend uit: Feyenoord-back uitgeroepen tot Speler van de Maand
Jordan Bos is uitgeroepen tot Eredivisie Speler van de Maand september. De linksback van Feyenoord was in drie VriendenLoterij Eredivisie-duels goed voor één goal en een assist. In augustus was hij ook al op dreef, met een doelpunt en een assist tegen Sparta met een assist in de Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen Fenerbahçe.
Zijn beide goals maakte Bos van buiten het strafschopgebied, net als Joey Veerman (3) en Younes Taha (2). In september was de international van Australië de verdediger die de meeste kansen wist te creëren uit open spel: zeven in totaal. Zijn aanvullende impulsen hebben een positieve invloed op het spel van de koploper uit Rotterdam-Zuid.
"Wow, dit is geweldig", is de eerste reactie van de verraste Australiër. "Zo’n eer om dit te winnen. Het voelt ontzettend bijzonder, een geweldig gevoel. Een goal en een assist, dus het was ook een goede maand. Ik haal hier vertrouwen uit. Het betekent dat ik op de goede weg ben."
Vooral het doelpunt tegen AZ, een schot van grote afstand, maakt Bos trots. "Maar ik zou beide (goal en assist, red.) elk moment van de dag wel willen maken of geven, maar ik denk de goal het liefst."
Familie
De verdediger groeide op in Australië, zijn geboorteland. In de zomer van 2023 bracht zijn voetbalavontuur hem in België. Daar tekende hij een contract bij KVC Westerlo, de club van wie Feyenoord hem deze zomer heeft overgenomen. Ondanks dat zijn familie aan de andere kant van de wereld wonen, hebben zijn ouders en broer een videoboodschap voor Bos. Deze eretitel stemt hen namelijk ook enorm trots.
Hoe groot is het gemis voor de 22-jarige back? "Ik heb alles aan hun te danken. Ze hebben al hun tijd gegeven aan mij en aan mijn broer en zus. Het was altijd heel veel reizen, want onze trainingen waren heel ver weg van waar we woonden. Ze betekenen heel veel voor mij."
Oranje-international
Door zijn Nederlandse vader beschikt Bos over een Nederlands paspoort. Dat betekent dat hij in theorie uit had mogen komen als international voor Oranje. "Het was wel een kleine grap toen ik mijn Nederlandse paspoort kreeg. Toen zei hij dat ik nu wel voor Nederland kon uitkomen, maar het was nooit echt serieus omdat ik opgegroeid ben in Australië", vertelt hij.
Mogelijk is het niet meer, want hij kwam al 21 keer uit voor Australië. Én daar heeft hij geen enkele spijt van. "Nee, ik houd van mijn land", besluit Bos.
Alleen echten zagen meteen dat Bos uitblinktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En die arme jongen krijgt er in dit topic maar altijd zo van langs.
Dit topic heeft er belachelijk weinig kijk op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@Calandquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit topic heeft er belachelijk weinig kijk op.
Behalve HMF en ik dan.
Leuke mislukte buitenspeler die voor geen meter kan verdedigen. Dat hij en Smal een beetje om het even is geeft het niveau wel aan.quote:
Ja de tering hè dat Smal en deze jongen Europees totaal niets voorstellen dan geen Hartman pré-blessure zijn dat ziet mijn oma ook nog wel en die heeft staar aan beide oogballenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke mislukte buitenspeler die voor geen meter kan verdedigen. Dat hij en Smal een beetje om het even is geeft het niveau wel aan.
Maar Smal speelt echt wel heel goed nu. Hield niet voor niets afgelopen seizoen twee PREMIER LEAGUE spelers op de bank.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke mislukte buitenspeler die voor geen meter kan verdedigen. Dat hij en Smal een beetje om het even is geeft het niveau wel aan.
Opmerkelijke uitspraken.quote:Zechiël is niet extra gebrand om tegen Feyenoord. "Er zijn in het verleden een paar dingen gebeurd. Maar die hebben we volwassen uitgesproken en daar zijn we goed uitgekomen. Robin en ik hebben een normale band met elkaar. Ik wil me elke week weer laten zien, ook tegen Feyenoord", benadrukt hij. "Het is voor mij een extra leuke wedstrijd om te spelen, dat is zo. Robin werkt op zijn manier, ik dit seizoen op mijn manier. Misschien zien we elkaar volgend seizoen."
Gijs was begin vorig seizoen een verschrikking. Blij dat hij zich heeft kunnen opwerken tot een nuttige multifunctionele speler. Ik waardeer Gijs wel. Niet zeiken, gewoon lekker balletje trappen als dat gevraagd word.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Smal speelt echt wel heel goed nu. Hield niet voor niets afgelopen seizoen twee PREMIER LEAGUE spelers op de bank.
Bos doet het aanvallend aardig, verdedigend inderdaad vreselijk. Leuk voor de variatie. Kan ook op linksbuiten gezien de waardeloze andere opties die we hebben.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:42 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gyan [...] kon er eigenlijk ook niet heel veel van.
Gijs mist snelheid en kwaliteiten in het pure verdedigen, maar verder is het echt een heel goede speler. Ik heb het gevoel dat hij nog steeds beter wordt ook. Wordt echt onderschat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:42 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gijs was begin vorig seizoen een verschrikking. Blij dat hij zich heeft kunnen opwerken tot een nuttige multifunctionele speler. Ik waardeer Gijs wel. Niet zeiken, gewoon lekker balletje trappen als dat gevraagd word.
Prima 12de man. We hebben met een Gyan bijvoorbeeld ook de uefa-cup gewonnen; was ook geen basisspeler (normaal gesproken), maar kon er eigenlijk ook niet heel veel van. Wel een cult-held natuurlijk.
De stagiair kijkt geen voetbal denk ik. De eindredacteur ook niet, blijkbaar.quote:
Smaldini is beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rullefant...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:54 schreef Qarrad het volgende:
O21 moeiteloos langs PEC, 4-0.
Scoreverloop:
18' Delianidis
42' Van Persie (penalty)
84' Slory
88' Boerhout
Feyenoord Onder 21 boekt derde overwinning van het seizoen
https://www.fr12.nl/feyen(...)d-o21-pec-zwolle-o21
quote:Met twee zeges, een gelijkspel en twee nederlagen stond Feyenoord vooraf in de middenmoot. Door de winst op de hekkensluiter uit Zwolle klimt de ploeg nu naar de vierde plaats.
Toen dachten we het voorafgaand aan het seizoen. Nu zijn we al 7 potjes onderweg.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dachten we vorig seizoen ook. Bij Feyenoord is niks zeker.
Dat is waar, Eerst maar eens een topper winnen dan kijken we verder.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen dachten we het voorafgaand aan het seizoen. Nu zijn we al 7 potjes onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |