SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurt zo vaak dat spelers die open staan voor een transfer uiteindelijk behouden worden door de club. Daar loopt Feyenoord ook zo vaak tegenaan. Paixao was niet gaan rellen, en Marseille is geen significante stap hogerop, dus er lag echt wel enige ruimte.quote:vrijdag 3 oktober 2025 00:04 schreef hhh38 het volgende: [..] Dat het bedrag tegenviel betekent niet dat je hem had moeten behouden. Je moet spelers die weg willen niet te lang tegen hun zin bij de club houden. Het feit dat er 2 miskopen van zijn gehaald staat los van die beslissing.
Thuis winnen van Panathinaikos, Sturm Graz en Celtic, uit winnen van FCSB. Dan ben je er zo'n beetje lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Die rare opstelling in Braga kan je nog weleens de volgende ronde kosten.
Zou vooral wel eens het verschil kunnen maken tussen top 8 en niet, 3 winst moet gaan zou je zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Je had het jezelf heel veel makkelijker gemaakt met een fatsoenlijke opstelling inderdaad, maar de resterende thuiswedstrijden winnen lijkt me niet heel lastig. Dan nog uit een keer een puntje en je bent er wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:29 schreef fetX het volgende:
Gelukkig moest Utreg ook spelen gisteren. Weliswaar vroeger op de avond maar wel in Noorwegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe we zondag voor de dag komen.
Ik ben bang dat deze wedstrijd er conditioneel aardig in heeft gehakt.
Zou zonde zijn als we tegen puntverlies aanlopen.
Ik moet zeggen dat ik het tempo van het eerste uur ook niet zo verwacht had na de toch wel slijtageslag tegen Groningen, dus ik heb wel goede hoop dat dat zondag wel goed gaat komen. Ook inderdaad omdat Utrecht zelf ook gespeeld heeft en die gasten daar nog veel minder aan gewend zijn dan wij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Vond het gisteren wel meevallen. Was jammer dat hij niet in ieder geval een van zijn schietkans kon verzilveren. Maar het feit dat hij zo vaak op de goede plek staat is al hoopvol. Deed verder behoorlijk mee op het middenveld het eerste uur. Daarna was het op. Maar dat gold voor bijna alle spelers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:00 schreef hhh38 het volgende:
Hoop echt dat we zonder Steijn gaan spelen in Europa als ons middenveld weer fit is. Die heeft gewoon de handelingssnelheid niet voor dit soort wedstrijden.
Ik heb die wedstrijd van Utrecht niet gekeken, maar het scheelt dat die uit in Noorwegen hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Immers stond ook vaak op de goede plek. In Europa heb je fatsoenlijke verdedigers die er dan nog tussen kunnen komen als je zoveel tijd nodig hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vond het gisteren wel meevallen. Was jammer dat hij niet in ieder geval een van zijn schietkans kon verzilveren. Maar het feit dat hij zo vaak op de goede plek staat is al hoopvol. Deed verder behoorlijk mee op het middenveld het eerste uur. Daarna was het op. Maar dat gold voor bijna alle spelers.
Genoten van de eerste helft. Was echt een van de beste helften van de laatste jaren wat mij betreft.
Wat was Ueda weer goed! Nog maar een paar weken geleden werd je voor gek uitgemaakt als je aangaf nog vertrouwen in heb te hebben. Dat is snel anders geworden.
Als Steijn meer goals maakt uit zijn kansen gaat hij wel mondjes snoeren. Maar zolang dat niet gebeurd is zijn spel te matig en zal hij altijd wel als zwakke schakel worden gezien op een veel te belangrijke positie. Ik snap dus wel dat zeker in Europa Van Persie het ook moet proberen in een formatie zonder Steijn. Ik vond Hwang ook goed spelen en juist omdat je zoveel goede middenvelders hebt heb je veel opties (Valente op positie van Steijn bijv).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:50 schreef Rocket Ride het volgende:
Vond het gisteren wel meevallen. Was jammer dat hij niet in ieder geval een van zijn schietkans kon verzilveren. Maar het feit dat hij zo vaak op de goede plek staat is al hoopvol. Deed verder behoorlijk mee op het middenveld het eerste uur. Daarna was het op. Maar dat gold voor bijna alle spelers.
Speelde zeer sterk ja. Zonde dat het niet is verzilverd met een goal. Opmerkelijk ook hoevaak hij kopduels won ondanks dat hij niet lang is en ballen meerdere keren met het hoofd in het duel klaar legde voor anderen.quote:Wat was Ueda weer goed! Nog maar een paar weken geleden werd je voor gek uitgemaakt als je aangaf nog vertrouwen in heb te hebben. Dat is snel anders geworden.
Dan moeten de buitenspelers wel echt meer gaan renderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als Feyenoord dit niveau vaker brengt, vooral in de toppers waarin je het verschil maakt om afstand te nemen, worden we kampioen.
ajax en PSV zijn ook echt dramatisch, op een andere manier dat wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moeten de buitenspelers wel echt meer gaan renderen.
Ik vond Sauer en Hadj Moussa allebei best goed gisteren. Voor Sauer zijn dit ook wel fijne wedstrijden omdat ie lekker kan draven met al die ruimte, maar ik zie over het algemeen wel al een groei ten opzichte van het begin van het seizoen. Hadj Moussa is gewoon een enorm wapen samen met Read, die twee hebben een goeie afstemming en houden samen 3 spelers van de tegenstander bezig waardoor er elders op het veld ruimte ontstaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Sauer niet zo goed, en Moussa (samen met Read) wel. Maar bij Sauer gaat het ook meer om zijn rendement dan de rest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Sauer en Hadj Moussa allebei best goed gisteren. Voor Sauer zijn dit ook wel fijne wedstrijden omdat ie lekker kan draven met al die ruimte, maar ik zie over het algemeen wel al een groei ten opzichte van het begin van het seizoen. Hadj Moussa is gewoon een enorm wapen samen met Read, die twee hebben een goeie afstemming en houden samen 3 spelers van de tegenstander bezig waardoor er elders op het veld ruimte ontstaat.
We speelden thuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
We waren leuk aan het voetballen in Londen. De Big Ben nog gezien. Rot toch op.
Fysiek moeten we ook nog wel stappen gaan zetten. Best zorgwekkend dat we iedere keer na 70 minuten er helemaal doorheen zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Je zou zeggen dat je na 3 maanden training (voorbereiding start begin juli) toch wel een conditie van formaat moet kunnen hebben opgebouwd. Helemaal in een top-professionele setting.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:23 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Fysiek moeten we ook nog wel stappen gaan zetten. Best zorgwekkend dat we iedere keer na 70 minuten er helemaal doorheen zitten.
Nog drie weken en we ontvangen PSV thuis, helaas wel met twee minder dagen rust. Die gaat CRUCIAAL wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
ajax en PSV zijn ook echt dramatisch, op een andere manier dat wel.
Geef PSV nog steeds de beste papieren.
Feyenoord is gewoon beter dan PSV. Er zijn geen excuses. Niet kampioen worden dan zijn ze bijna een grotere aanfluiting dan Ajax.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog drie weken en we ontvangen PSV thuis, helaas wel met twee minder dagen rust. Die gaat CRUCIAAL worden
Verder hebben we een tamelijk simpel programma tot aan de Klassieker, terwijl PSV in die tijd naar Heerenveen, avondje NAC en AZ moeten. Er liggen dus echt kansen om uit te lopen.
Eens. De fitheid voelt erg fragiel en de breedte van de selectie is toch niet goed genoeg om regelmatige te rouleren. Dat kan ons wel parten gaan spelen in het volle schema.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Je zou zeggen dat je na 3 maanden training (voorbereiding start begin juli) toch wel een conditie van formaat moet kunnen hebben opgebouwd. Helemaal in een top-professionele setting.
Ik denk ook wel hele lastige positie. Valente vond ik vorig weekend ook een stuk minder toen hij op 10 moest spelen. En om over Milambo vorig seizoen maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:36 schreef recidivist het volgende:
[..]
Als Steijn meer goals maakt uit zijn kansen gaat hij wel mondjes snoeren. Maar zolang dat niet gebeurd is zijn spel te matig en zal hij altijd wel als zwakke schakel worden gezien op een veel te belangrijke positie.
Steijn is verder de enige middenvelder die echt sterk is in de zestien en daar graag komt. Juist tegen Aston Villa en eerder tegen AZ valt het mij helemaal niet tegen wat hij brengt. Ironisch genoeg valt mij tot nu toe het meeste tegen dat hij nog niet zo klinisch is als bij Twente.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk ook wel hele lastige positie. Valente vond ik vorig weekend ook een stuk minder toen hij op 10 moest spelen. En om over Milambo vorig seizoen maar te zwijgen.
Als een Ueda stuk gaat heb je echt een groot probleem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. De fitheid voelt erg fragiel en de breedte van de selectie is toch niet goed genoeg om regelmatige te rouleren. Dat kan ons wel parten gaan spelen in het volle schema.
De Big Ben is in Londen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al was het in Birmingham. Wat is dit nou weer voor ambitieloos geneuzel.
Ik vond ook niet dat ie het heel slecht deed gisteren in het veldspel. Al werd dat in de 2e helft wel snel minder. Maar het grootste probleem gisteren was dat je de kansen niet afmaakt en daar staat hij wel voor op het veld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn is verder de enige middenvelder die echt sterk is in de zestien en daar graag komt. Juist tegen Aston Villa en eerder tegen AZ valt het mij helemaal niet tegen wat hij brengt. Ironisch genoeg valt mij tot nu toe het meeste tegen dat hij nog niet zo klinisch is als bij Twente.
Hij had ook de griep gehad, dus dan is het niet gek dat hij na een uur leeg is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond ook niet dat ie het heel slecht deed gisteren in het veldspel. Al werd dat in de 2e helft wel snel minder. Maar het grootste probleem gisteren was dat je de kansen niet afmaakt en daar staat hij wel voor op het veld.
Ik vind Timber ook wel sterk in en rondom de 16 als hij in goede doen is. Naar mijn mening is het sterkste middenveld Hwang/Moder - Valente - Timber.
Dit is wel een hele kwalijke opmerking. Jesus man. Dat wens je echt he-le-maal niemand toe. Ongelofelijk. Ik schrik hier van.quote:
Eens speelde gisteren voor rustig ook prima. Verplaatse paar keer goed het spel, zette goed druk en veroverde ook een paar keer al vroeg de bal. Hij komt alleen fysiek wel nog tekort, is niet de snelste en moet ook aan z’n inhoud werken, dat brak hem na de rust volledig op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn is verder de enige middenvelder die echt sterk is in de zestien en daar graag komt. Juist tegen Aston Villa en eerder tegen AZ valt het mij helemaal niet tegen wat hij brengt. Ironisch genoeg valt mij tot nu toe het meeste tegen dat hij nog niet zo klinisch is als bij Twente.
Ach Wottequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
“Hoe wij voor elkaar hebben geknokt en hoe wij er zo’n mooie wedstrijd van gemaakt hebben, dat is iets om trots op te zijn”, zei Steijn voor de camera van Ziggo Sport na de nederlaag in De Kuip."
Dit zou ik persoonlijk onacceptabel vinden van mijn aanvoerder. We waren leuk aan het voetballen in Londen. De Big Ben nog gezien. Rot toch op.
Hij heeft de meeste inhoud van alle middenvelders. Enkele dagen na een griepje 90 minuten lang op Premier League tempo spelen lijkt mij onredelijk om te verwachten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:31 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Eens speelde gisteren voor rustig ook prima. Verplaatse paar keer goed het spel, zette goed druk en veroverde ook een paar keer al vroeg de bal. Hij komt alleen fysiek wel nog tekort, is niet de snelste en moet ook aan z’n inhoud werken, dat brak hem na de rust volledig op.
Klopt, Valente vulde het ook bij lange na niet zo goed in als dat hij meer vanuit centraal middenveld doet, meer bij opbouw betrokken en dan zijn goede lange passing vooruit echt naar voren komt. Ik moet ook zeggen dat ik laatst ergens beelden zag van momenten waarop Steijn wel goed gaten in duikt maar gewoon elke keer dan niet wordt aangespeeld, en in die beelden zag je dat bij Twente hij daarop (zijn kracht) wel meer gevonden werd. Om de kritiek op hem wat teniet te doen moet hij wel regelmatig blijven scoren anders krijg je elke keer dat er toch over hem geklaagd wordt op die belangrijke positie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik denk ook wel hele lastige positie. Valente vond ik vorig weekend ook een stuk minder toen hij op 10 moest spelen. En om over Milambo vorig seizoen maar te zwijgen.
Dat is ook zeker waar, misschien had Van Persie hem welniets meer in bescherming moeten nemen, maar veel andere opties waren er ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft de meeste inhoud van alle middenvelders. Enkele dagen na een griepje 90 minuten lang op Premier League tempo spelen lijkt mij onredelijk om te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |