abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218922561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Vind ik ook zo'n non-opmerking. Omdat het dit jaar in het algemeen wat lastig gaat is het allemaal kut kut kut en is het NL voetbal niks. Terwijl de afgelopen 10 jaar er prima resultaten geboekt zijn in een Champions League door de Nederlandse ploegen.
Klopt, maar financieel gaat een Nederlandse club nooit gelouterde internationale voor de breedte kunnen halen en daar ging het over.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:10:24 #277
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218922567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:01 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
En 1 onterecht afgekeurd.
Zeker, maar die rode kaart had ook gegeven kunnen worden. Tja.
pi_218922571
Braga was wel een stuk erger, dat leek bijna op werkweigering.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_218922590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dit. 0 uit 6 nu, had 3 uit 6 moeten zijn. Nu maak je het jezelf onnodig moeilijk
Je moet nu 4 resultaten pakken in 6 wedstrijden; ervan uitgaand dat 10 punten genoeg is. Kan nog prima, maar nog even spelers rust geven met belangrijke wedstrijden in het weekend daarop betekent bijna dat je nu een keus moet gaan maken tussen Europa of Eredivisie.
pi_218922611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Vind ik ook zo'n non-opmerking. Omdat het dit jaar in het algemeen wat lastig gaat is het allemaal kut kut kut en is het NL voetbal niks. Terwijl de afgelopen 10 jaar er prima resultaten geboekt zijn in een Champions League door de Nederlandse ploegen.
Tja, ik roep het al meerdere decennia. Nederlandse clubs hebben in essentie niets te zoeken in EL & CL, met een paar uitzondering daargelaten. Niet voor niets dat het laatste échte Europese succes in 2002 was.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeker, maar die rode kaart had ook gegeven kunnen worden. Tja.
(mede) Vandaar mijn opmerking dat de arbitrage heel slecht was.
pi_218922615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je moet nu 4 resultaten pakken in 6 wedstrijden; ervan uitgaand dat 10 punten genoeg is. Kan nog prima, maar nog even spelers rust geven met belangrijke wedstrijden in het weekend daarop betekent bijna dat je nu een keus moet gaan maken tussen Europa of Eredivisie.
Imo; eredivisie. Liever kampioen (of iig meedoen), dan 1 of 2 wedstrijden Europees winnen.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:19:58 #282
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218922620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:17 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Tja, ik roep het al meerdere decennia. Nederlandse clubs hebben in essentie niets te zoeken in EL & CL, met een paar uitzondering daargelaten. Niet voor niets dat het laatste échte Europese succes in 2002 was.
[..]
Lastig wel, want op die twee momenten na vond ik ze echt prima.
pi_218922621
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:10 schreef De_Kraam het volgende:
Braga was wel een stuk erger, dat leek bijna op werkweigering.
Ik verdenk Van Persie er meer en meer van dat hij Borges en Tengstedt daar gewoon voor de bus heeft gegooid om nu op basis van die pot te kunnen verantwoorden dat ze te kort komen en hij Sliti en Slory de voorkeur geeft.
pi_218922623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Lastig wel, want op die twee momenten na vond ik ze echt prima.
Zeker. Weinig aan te merken op de prestatie van vanavond. Wat ook precies het niveauverschil aangeeft, imo.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:24:09 #285
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218922640
quote:

[..]
[..]
Dat kan zo zijn, maar voor ons is het ook belangrijk dat de Eredivisie zoveel mogelijk CL plekken heeft. Dus het blijft nodig om je best te doen in Europa
pi_218922645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat kan zo zijn, maar voor ons is het ook belangrijk dat de Eredivisie zoveel mogelijk CL plekken heeft. Dus het blijft nodig om je best te doen in Europa
Oh, zeker altijd je best doen & ik zal altijd blijven juichen voor onze club. Neemt niet weg dat we er eigenlijk niet horen. Ik ben dan ook blij met elke punt die we kunnen pakken, als ook de meeste andere NLse clubs.
pi_218922663
Schaam je kapot feyenoord. 2 gespeeld , 0 punten... 0 voor 3 tegen
In de fucking Europa League

:N
pi_218922667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Wat dat betreft komen NL clubs niet (ver) boven het niveau conference league uit.
wat een onzin
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:33:12 #289
262211 hhh38
pi_218922670
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik verdenk Van Persie er meer en meer van dat hij Borges en Tengstedt daar gewoon voor de bus heeft gegooid om nu op basis van die pot te kunnen verantwoorden dat ze te kort komen en hij Sliti en Slory de voorkeur geeft.
Dat gevoel speelde ook gelijk door m'n hoofd.
pi_218922676
quote:

[..]
[..]
Kennelijk denk je alleen in prijzen, wat redelijk kortzichtig is.

In dat geval hebben een handjevol ploegen Europees wat te zoeken op dat toneel. Wat natuurlijk onzinnig is.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:38:50 #291
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218922695
Dit was gewoon een 50/50 of misschien zelfs een 60/40 wedstrijd die verkeerd valt. Maar in alle eerlijkheid brengen zij Malen terwijl wij hooguit een Sliti kunnen brengen.
Makkelijk eerste
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:40:14 #292
474254 GurneyIsBestOke
pi_218922700
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Mijn langspeelplaat staat aan maar je had Paixao makkelijk kunnen houden als je niet die teringzooi voor 15 miljoen had gehaald
Makkelijk eerste
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:42:59 #293
262211 hhh38
pi_218922713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mijn langspeelplaat staat aan maar je had Paixao makkelijk kunnen houden als je niet die teringzooi voor 15 miljoen had gehaald
Ik snap dat je Paixao hebt verkocht (al viel het bedrag en de club tegen), maar de scouting had echt wel een fatsoenlijke linksbuiten mogen vinden voor 10-15 miljoen euro. Borges en Tengstedt zijn zulke onbegrijpelijke aankopen.
pi_218922729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik snap dat je Paixao hebt verkocht (al viel het bedrag en de club tegen), maar de scouting had echt wel een fatsoenlijke linksbuiten mogen vinden voor 10-15 miljoen euro. Borges en Tengstedt zijn zulke onbegrijpelijke aankopen.
Feyenoord zet in op Sauer en dat is een meer dan begrijpelijke keuze. Igor wil na 3 jaar een stap maken dus hem laten is ook niks geks aan en dat maakt het ook logisch dat ke geen directe vervanger haalt.

En even een aanvaller halen die er meteen staat is lastig genoeg, blijkt wel als je de aankopen ziet.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:56:09 #295
474254 GurneyIsBestOke
pi_218922758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als het bedrag / club tegenvielen, en je geen fatsoenlijke vervanger hebt of gaat halen, dan snap je dus eigenlijk niet waarom? Er was simpel gezegd geen reden om Paixao te verkopen. We zijn er als Feyenoorders wel een beetje meester in om onszelf omlaag te praten en bij een beetje wind mee direct van het ergste uit te gaan.

We zijn er voorin eigenlijk op achteruit gegaan, en dat leek gezien de rotzooi die we vorig seizoen hadden vrijwel onmogelijk

Ik had liever volgende zomer 15 miljoen minder gevangen, een ongemotiveerde Paixao en géén Tengstedt en Borges. En dat is in de zo’n beetje allerergste situatie.
Makkelijk eerste
pi_218922766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als het bedrag / club tegenvielen, en je geen fatsoenlijke vervanger hebt of gaat halen, dan snap je dus eigenlijk niet waarom? Er was simpel gezegd geen reden om Paixao te verkopen. We zijn er als Feyenoorders wel een beetje meester in om onszelf omlaag te praten en bij een beetje wind mee direct van het ergste uit te gaan.

We zijn er voorin eigenlijk op achteruit gegaan, en dat leek gezien de rotzooi die we vorig seizoen hadden vrijwel onmogelijk
Paixao is gewoon (terecht) een broodvoetballer. Toen die in okt. '24 zijn contract verlengde had die waarschijnlijk nooit verwacht zo'n wereld seizoen te spelen. Die wilde gewoon weg.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:03:33 #297
474254 GurneyIsBestOke
pi_218922774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:58 schreef CR7 het volgende:

[..]
Paixao is gewoon (terecht) een broodvoetballer. Toen die in okt. '24 zijn contract verlengde had die waarschijnlijk nooit verwacht zo'n wereld seizoen te spelen. Die wilde gewoon weg.
De simpele realiteit is dat hij hier gewoon nog had gespeeld als je ‘nee’ had gezegd.

En als je niet direct al je kruit had verschoten met slechte dure aankopen had je dat waarschijnlijk prima kunnen permitteren.
Makkelijk eerste
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:04:15 #298
262211 hhh38
pi_218922776
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik had liever volgende zomer 15 miljoen minder gevangen, een ongemotiveerde Paixao en géén Tengstedt en Borges. En dat is in de zo’n beetje allerergste situatie.
Dat het bedrag tegenviel betekent niet dat je hem had moeten behouden. Je moet spelers die weg willen niet te lang tegen hun zin bij de club houden. Het feit dat er 2 miskopen van zijn gehaald staat los van die beslissing.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:05:51 #299
262211 hhh38
pi_218922780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Feyenoord zet in op Sauer en dat is een meer dan begrijpelijke keuze. Igor wil na 3 jaar een stap maken dus hem laten is ook niks geks aan en dat maakt het ook logisch dat ke geen directe vervanger haalt.

En even een aanvaller halen die er meteen staat is lastig genoeg, blijkt wel als je de aankopen ziet.
Paixao was je belangrijkste aanvallende speler vorig seizoen, daar bewust geen fatsoenlijke vervanger voor halen is gewoon enorme fout. Sauer had als 2e keus genoeg minuten kunnen maken.
pi_218922783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eens, die had in Europa het verschil wel gemaakt. Sluit zelfs niet uit dat je dan nu in de CL had gestaan, al is dat misschien wat ambitieus.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Maar inzetten op Sauer is niet hetzelfde als "Sauer is onbetwiste basisspeler". Je had Paixao kunnen houden met Sauer als eerste reserve. Die had dan aan meer dan genoeg minuten gekomen.

Overigens vind ik een flutclub als Marseille in een flutcompetitie als de Franse ook helemaal geen stap, maar dat is een andere discussie. Met nog zo'n jaar als het vorige had ie naar een stuk grotere clubs gekund.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')