Elke pot staat weer op zichzelf toch? Ben wel blij dat jullie ook midweeks gespeeld hebben verder.quote:
Misschien wordt het 10-0 😭quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke pot staat weer op zichzelf toch? Ben wel blij dat jullie ook midweeks gespeeld hebben verder.
Tot wanneer ligt die Jensen (?) er eigenlijk uitquote:
Paar maandjes 😓quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot wanneer ligt die Jensen (?) er eigenlijk uit
Na deze pot interlands en volgens mij zit hij nergens bij. Dus dan kan hij rustig aan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Nog steeds geen Timber en Moder dus. Ik denk dat Valente inmiddels wel wat rust kan gebruiken.
Lijkt er inmiddels op dat je niet zonder kunt.quote:
Ah, hij is inmiddels te oud voor Jong Oranje. Mooi.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Na deze pot interlands en volgens mij zit hij nergens bij. Dus dan kan hij rustig aan doen.
Al ons beste spelers missen 😪quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt er inmiddels op dat je niet zonder kunt.
Sterkte met je depressiequote:
Gisteren 22 gewordenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, hij is inmiddels te oud voor Jong Oranje. Mooi.
Sem gaat vandaag heel wat mondjes snoeren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van der belt scoort meer als Steijn.
Neeeehh beter hè.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van der belt scoort meer als Steijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |