dat is een speler waar ik nooit meer aan wil denkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een fantastische dubbel bezet middenveld hebben wij ook zo langzamerhand vorig seizoen moest die Nadje veel te vaak spelen en kijk nu.
Targhalline vind ik echt een hele fijne speler inderdaad. Staat er gewoon.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een fantastische dubbel bezet middenveld hebben wij ook zo langzamerhand vorig seizoen moest die Nadje veel te vaak spelen en kijk nu.
Dan zou ik wedstrijden van Excelsior vermijdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is een speler waar ik nooit meer aan wil denken
Zit ie ook vooral op de bank, toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zou ik wedstrijden van Excelsior vermijden
de echte keepersacties vind ik prima, maar we gebruiken hem ook veel voor een bal naar voren en die ballen naar voren zijn toch echt onder niveauquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu was dit geen moeilijke redding, maar Timon keept tot dusver een prima seizoen.
Wachten op de terechte 1-1quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Haringkop2 het volgende:
Deze pot had al in de tas moeten zitten. Er wordt genoeg gecreëerd. Read speelt echt een draak van een wedstrijd, ook Steijn valt tegen.
Ueda groeit met de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |