Sauer en Moussa spelen ook niet best wat mij betreft, Ueda is wel echt lekker bezig @DombohetOlifantje1quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Haringkop2 het volgende:
Deze pot had al in de tas moeten zitten. Er wordt genoeg gecreëerd. Read speelt echt een draak van een wedstrijd, ook Steijn valt tegen.
Ueda groeit met de wedstrijd.
Die doen ook best wel wat fout ja, maar die wisselen het ook nog af met geslaagde acties. Hadden beide op een assist kunnen/moeten staan (kans Bos en Ueda).quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sauer en Moussa spelen ook niet best wat mij betreft, Ueda is wel echt lekker bezig @:DombohetOlifantje1
Utrecht weet soms even niet meer waar ze de focus op moeten leggen achterin, dat kost ze veel energie. Sauer en Moussa zijn bewegelijk en handig en soms wat onvoorspelbaar. Moussa is nog niet op niveau vorig seizoen, maar daar zit wel een stijgende lijn in de laatste weken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die doen ook best wel wat fout ja, maar die wisselen het ook nog af met geslaagde acties. Hadden beide op een assist kunnen/moeten staan (kans Bos en Ueda).
Het is ook te vroeg om die te wisselen ja. Eigenlijk alleen Read wisselen vanwege zn gele kaart en de extra frustraties die hij al heeft opgedaan bij de scheids (klagen / rare overtreding bij de aanvallende cornervlag)quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die doen ook best wel wat fout ja, maar die wisselen het ook nog af met geslaagde acties. Hadden beide op een assist kunnen/moeten staan (kans Bos en Ueda).
hij had em eerder moeten geven, hoeft niet te scoren als ie maar netjes in de ruimte speeltquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sauer moet echt ff een goal maken en dan hebben we het in dit topic nooit meer over Igor.
Die is er niet bij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen.
Maar het is tijd voor Nieuwkoop.
de voorzetten op steijn komen wel van readquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen.
Maar het is tijd voor Nieuwkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |