Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat is ook raar ja. Julia heeft de plek weggegeven en mag toch enigzins wel blij zijn met de derde plek toch.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
huh waarom niet juichen, ga toch weg sneuneus
neehheeeeeeeequote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Kut. Nog een maand met fucking Marlene opgescheept
dat heeft ze wel gezegd jaquote:
die krijgt een zwarte briefquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:44 schreef schetterklep het volgende:
Gaat Tom zichzelf nu ook meteen opofferen om weg te gaan ?
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef chufi het volgende:
Floris wint niet dus de rest mag niet juichen
ja komt bij hem nu ook boven... en Verdriet komt vaak later...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Sneu hoor![]()
Floris moet bijna nog t meeste huilen
Dat was niet omdat hij niet won, maar vanwege het feit dat mensen zichzelf buitenspel moesten zetten, ook Tom. En dat is zuur.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef chufi het volgende:
Knokkie out, en Floor weet (toevallig) alles, op naar de finalequote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef chufi het volgende:
Dat heb je vaker gezegdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knokkie out, en Floor weet (toevallig) alles, op naar de finale
dan zet je je als ouder echt voor schutquote:
hoe oud is Kim?quote:
Vond ik wel meevallen, laat ze dan echt zeggen wat ze denken ipv dit nietszeggende 'als het jouw ding is'quote:
Met hun ontwijkende antwoorden ja?quote:
Toestemming? Ze vroeg hoe ze erover dachten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is Kim?
heeft ze het echt nog nodig dat haar ouders een mening hebben over degene die ze leuk vindt?
Niet meegekregen, wat was er dan? Zal haar huilend aankomen, maar geen idee wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zet je je als ouder echt voor schut
haar ouders deden wat vaag over Joeyquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meegekregen, wat was er dan? Zal haar huilend aankomen, maar geen idee wat?
Rare vrouw zeg pppffffquote:
O niet leuk voor der danquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar ouders deden wat vaag over Joey
Ouders vertelden dat het moeilijk is te beoordelen, omdat ze alleen tv-fragmenten zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meegekregen, wat was er dan? Zal haar huilend aankomen, maar geen idee wat?
gewoon lekker naar huis gaanquote:
Ze waren juist niet eerlijk. Deden hun mond niet open en er was een sfeer van -30. En zij zich maar afvragen wat er is.quote:
Dat is toch niet iets om te janken?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ouders vertelden dat het moeilijk is te beoordelen, omdat ze alleen tv-fragmenten zien.
Je zou je als kind toch rotschamen zo je moeder steeds op tv te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon lekker naar huis gaan
en achter de geraniums gaan zitten
en kut lopen roepen naar de buurvrouw
ze doet me steeds meer denken aan Kittyquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou je als kind toch rotschamen zo je moeder steeds op tv te zien
Ik denk dat ze gruwelijk close zijn die familie en dat ze graag hoort of ze achter iets staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets om te janken?
Die vond ik minder erg, of zijn mijn herinneringen verzachtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doet me steeds meer denken aan Kitty
Pas als ze de poort uitloopt neem ik haar voor serieus.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Marlene komt zonder ton naar huis.
Zet gewoon vast een regenton klaar voor alle krokodillentranen
En Marlene is net zo ergquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
excuses op voorhand
maar wat een pest pokke pleuris wijf
Ze was ook nadrukkelijk aanwezig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vond ik minder erg, of zijn mijn herinneringen verzacht
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
excuses op voorhand
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
monchoutaart
is echt een ruzie waard
Ik heb niets gezien, was weer eens te laatquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gruwelijk close zijn die familie en dat ze graag hoort of ze achter iets staan.
Ik weet niet of je op die manier een eigen leven op kunt bouwen maar ja wie ben ik.
ik mot ff smakelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
excuses op voorhand
Maar toch niet zo zeiken als deze? Kan mij dat niet meer voor de geest halen, alleen haar roze pakjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze was ook nadrukkelijk aanwezig.
Kitty wist ook alles beterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch niet zo zeiken als deze? Kan mij dat niet meer voor de geest halen, alleen haar roze pakje
Zeker niet, maar wel altijd een mening die tegen de rest in ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch niet zo zeiken als deze? Kan mij dat niet meer voor de geest halen, alleen haar roze pakje
Ja, maar finalestem...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
foei hoe zuur kun je zijn
en Fatima zou ook gewoon moeten zeggen
doe eens normaal
En monchoutaart, die geen excuus wil aanbieden ofzo.quote:
ja kinderachtig is wel het goede woord jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Godverdomme wat is Marlene een ontzettend kinderachtige kutkleuter
fade met een mulletquote:
Dat ook, maar toch altijd nog méér dan Dramarlendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch heb ik altijd weinig sympathie voor Julia
Heb ik ook helemaal niets mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch heb ik altijd weinig sympathie voor Julia
laat hem maar lekker winnenquote:
Je ééntje eerst 20 minuten gezeik. Maandag verder en heel sm zit onder de spoilers. Ik blijf er weg.quote:
Senna heeft meer nodig!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:31 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Met een Ton kom je niet meer terug .. ow wacht..
Zet maar in je agenda dat de uitslag van de finale pas woensdag is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Nou, geweldig. Gieren eindelijk van die dramatische laatste plaats af en een beter start positie voor de knock-outs bovendien. Dramarlene gaat naar huisje toe, dus tja, die zat dan in de koker. Dan kunnen ze wel even stoer alle kokers laten zien wat dat inhoud was, maar daar trap ik niet in. Kan even goed met gesjoemeld zijn en bekokstoofd met deelnemers. Morgen al de knock-outs die vermoedelijk zondag, of maandag zijn gehouden. Ik denk dat we die in zijn geheel gaan zien dus maandag de stemmingen en dinsdag de finale.
Gezien...heb het op het moment niet duidelijk gezien maar wel de opmerking "als een man dit gedaan had"quote:
Ja dat opdringen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien...heb het op het moment niet duidelijk gezien maar wel de opmerking "als een man dit gedaan had"
Fabio was niet gediend van de aanwezigheid van Fatima.
Dat denk ik ook weer niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet maar in je agenda dat de uitslag van de finale pas woensdag is.
Ja, dat weten ze lang te rekken helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet maar in je agenda dat de uitslag van de finale pas woensdag is.
Van mij mag Eric ook nog wel even blijven. Vind hem wel leuk in dit programma.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Geert had zijn vorige relatie verbroken voor Demi.
Demi en Geert zijn al twee maanden aan het krikken.
Geert: ''Wil jij mijn vriendin zijn?''
Demi: ''IK WeET NieT WaT Ik MoET ZegGeN, HeT KoMt Zo OnVeRWaCHTs''
Demi:![]()
Man man man![]()
Marlčne was ook weer flink bezig deze aflevering, hoe kun je de hele dag zo zijn
Morgen knock-outsHopelijk Erik safe en geen haaien-finale
![]()
Leuk maar soms zo plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Eric ook nog wel even blijven. Vind hem wel leuk in dit programma.
Kan soms ook heel snel gaan. Misschien vandaag al rond en maandag al nieuwe bewoners. Anders moeten ze dat op dinsdag of woensdag doen en dat scoort niet goed door de weeks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze lang te rekken helaas.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk maar soms zo plaatsvervangende schaamte
Nee dat denk ik ook niet. Zo snel gaat dat niet. Ze zijn soms best wel lang bezig met die knock-outs. Nu begint het direct in het begin van de aflevering dus kunnen ze het wel in zijn totaal uitzenden, maar als het later in de aflevering pas zou beginnen hadden ze er een cliffhanger van gemaakt voor maandag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:18 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Kan soms ook heel snel gaan. Misschien vandaag al rond en maandag al nieuwe bewoners. Anders moeten ze dat op dinsdag of woensdag doen en dat scoort niet goed door de weeks.
Vind zijn reactie wel wat overdreven. Dat je dan aan je eigen oma denkt, ala, maar die opmerking erbij van "dat kan er ook nog wel bij!" Waarbij? Het feit dat je onderaan staat?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Sneu hoor![]()
Floris moet bijna nog t meeste huilen
Ik denk dat de ouders enigszins neutraal bleven, omdat ze Joey totaal niet kennen. Ze zien alleen de beelden die we allemaal voorgeschoteld krijgen. Als ze hem echt totaal niets zouden vinden voor Kim, hadden ze dat heus wel laten blijken. Denk dat het vooral Kim's onzekerheid is, dat ze hun houding interpreteert als 'niet eens met Joey'.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met hun ontwijkende antwoorden ja?
Eerlijk was geweest:
"Wij vinden Joey een onwijze klootmongool, maar we kunnen jou niet tegenhouden, dus tja, doe je ding"
Ja, typisch gevalletje how can I make this about ME...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind zijn reactie wel wat overdreven. Dat je dan aan je eigen oma denkt, ala, maar die opmerking erbij van "dat kan er ook nog wel bij!" Waarbij? Het feit dat je onderaan staat?
Volgens mij was dat wel zichtbaar toen ze naar huis belde. Die krijgt nog een wake up call als ze de socials terug gaat lezen. Ze denkt echt dat ze razend populair is bij het publiek! En dan krijg je volgende week allemaal interviews met Marlčne dat ze negatief is neergezet. Nououou.....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou je als kind toch rotschamen zo je moeder steeds op tv te zien
Ik vermoed dat Kim had gehoopt dat haar ouders enthousiast zouden reageren op haar 'relatie' met Joey. "Oh leuk, Kim! Wat een leuke jongen! En zo knap!" Tja, dat deden ze niet, omdat ze dat niet kunnen beoordelen aan de hand van de weinige beelden die ze te zien krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gruwelijk close zijn die familie en dat ze graag hoort of ze achter iets staan.
Ik weet niet of je op die manier een eigen leven op kunt bouwen maar ja wie ben ik.
Ze zouden de vrijwillige exits eigenlijk voor de knock outs moeten doen. Dan moet er alsnog iemand onvrijwillig vertrekken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pas als ze de poort uitloopt neem ik haar voor serieus.
Het feit dat Tom uitgesloten is van deelname.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind zijn reactie wel wat overdreven. Dat je dan aan je eigen oma denkt, ala, maar die opmerking erbij van "dat kan er ook nog wel bij!" Waarbij? Het feit dat je onderaan staat?
Dat was toch zijn eigen keuze!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het feit dat Tom uitgesloten is van deelname.
Denk vandaag de knock outs, misschien met cliff hanger op de laatste vraag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Finale is pas volgende week denk woensdag pas nieuwe.
Ik vind het nogal dom om je vertrek al vóór de finale aan te kondigen; doe het erna.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef Gia het volgende:
Nogmaals tip voor het programma: laat degenen die vrijwillig vertrekken weggaan voor de knock outs. Nu is het niet spannend als bijvoorbeeld de slangen onderaan eindigen wie naar huis wordt gestemd; dat is Marlčne.
Zij hebben na hun laatste bezoek natuurlijk op internet meegelezen hoe iedereen ze uitmaakte voor stokende/liegende tokkies. Dus die durven niet meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze waren juist niet eerlijk. Deden hun mond niet open en er was een sfeer van -30. En zij zich maar afvragen wat er is.
Anders hadden ze wel gezegd: Meisje waar ben je aan begonnen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zij hebben na hun laatste bezoek natuurlijk op internet meegelezen hoe iedereen ze uitmaakte voor stokende/liegende tokkies. Dus die durven niet meer.
Nee joh, we zijn nog aan het rietkappen.quote:
ipv 3.5 uur duurde de operatie 7.5 uur, maar ben er weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Ook ziekenhuiskraker Fritsie is weer van de partij.
Welkom terug! Was het na 3.5 uur ook klaar, of waren ze je gewoon zat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ipv 3.5 uur duurde de operatie 7.5 uur, maar ben er weer
Hardnekkige teentjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ipv 3.5 uur duurde de operatie 7.5 uur, maar ben er weer
Dat laatste, en m'n tikker was weer een spelbrekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welkom terug! Was het na 3.5 uur ook klaar, of waren ze je gewoon zat?
Arts: "Godver, wéér flatlinen? Ja nou ben ik d'r klaar mee, rol deze maar naar buitenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat laatste, en m'n tikker was weer een spelbreker
Nou paarsie geen Floris feitjes dusquote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:40 schreef chufi het volgende:
Floris wees een gentlemen en ga naar huis
aquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:40 schreef chufi het volgende:
Floris wees een gentlemen en ga naar huis
Ik weet niet of het vanzelf over gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
De rest loopt er gewoon me rond zonder naar de dokter te gaan ..... en krapt wat
Marlene mag sowieso geen finale spelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Moeilijk moeilijk. Ik gun Demi en Geert niets, maar Ghettima en Marlene nog minder...
Boeit niet. Ik gun haar ook een loze winst niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marlene mag sowieso geen finale spelen
Bevolkingskrimp probleem is ook opgelost hoor ikquote:
Fatima heet geen kont gepresteerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
nou
dat wordt ruzie wie er gaat spelen
joey wil
fabio wil
fatima wil
`Ja die gunnen het Fati neverquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Dat zal een finale met 2 mannen worden.
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maar was het nu zo dat er niemand uit het laatste bondje mag, als er iemand vrijwillig vertrekt?
ik begreep als het bondje van 3 als laatste eindigde dat er niemand weg hoeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maar was het nu zo dat er niemand uit het laatste bondje mag, als er iemand vrijwillig vertrekt?
Eerst was dat wel toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekken
o, op die manierquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekken
Die van Eric heeft ze al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik hoopte niet dat een specifiek bondje in de finale zou komen, maar de slangen waren wel mijn minst favoriete. Dit zal toch wel een Joey en Fabio finale worden? Waarschijnlijk wil Fatima forceren dat het bondje op haar gaat stemmen gezien de "cliffhanger"
?quote:
Nah, het is een spel toch? Afluisteren hoort er gewoon bij. Ze doen het allemaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Wat heeft dat afluisteren nu voor nut, wat een sneuneuzen bah, stelletje kleine kinderen
het is gewoon een zuur dingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
Waarom doet Marlene nou moeilijk, het is een logische keus om Joey uit het bondje te kiezen. Stem op hem trut.
Yup. Een smerig kreng is het. Net zo manipulatief als een Geert.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Eerst bijna weer aanranden en dan nep janken als Fabio binnenkomt. Ze was al erg sneaky maar ni nog meer. Wat een secreet zeg.
Totaalamputatie. Ze hebben één arm laten zitten om nog op FoK te kunnen tiepen. Hij reageert nu dus ook wat langzamer. Maar we zijn blij dat hij er nog is!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Maandag weten we het![]()
Frits hoeissie eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Totaalamputatie. Ze hebben één arm laten zitten om nog op FoK te kunnen tiepen. Hij reageert nu dus ook wat langzamer. Maar we zijn blij dat hij er nog is!
Wordt hem niet gegund, maar dan zit je sowieso nog met hem in de volgende cyclus. Ik verwacht mits hij geen finale speelt en wint, dat deze koekwaus nog maanden blijft plakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In z'n dromen al wel ja, hij moet eerst maar eens in de finale komen...
Dat had de FEBO hem ingefluisterdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:56 schreef freaky40 het volgende:
Flink in zijn vingers mee gesneden nu, in the end...
Jajajajajaja...............................................................................!quote:
Dit gaat mij te ver, Floris' geestelijke gesteldheid is niet zo slecht!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris .
Obsessie.
Er zijn mensen die hem graag zien gaan, maar dezelfde mensen hebben wel constant zijn naamquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris .
Obsessie.
Daar zit nul tegenstrijdigheid in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hem graag zien gaan, maar dezelfde mensen hebben wel constant zijn naam
In de mond
Als ik me niet vergis verdelen ze nu 3 punten (of 5?).quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:48 schreef Cosima het volgende:
Heeft Fatima nu echt geen mogelijkheid om ervoor te zorgen dat zij vanuit het bondje wordt gekozen? Ze heeft Marlene mee. Erik zei dat het niet kon omdat Fatima niet op Marlene kan gaan. Maar ik begrijp eigenlijk niet hoe je dan je stemmen kunt verdelen? Want dan moet je de andere twee vijf per persoon geven?
Herinneren we ons nog hoe trots en zelfverzekerd de Haaien waren aan het begin van het bondje? En nu inene jankerds.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Herinneren we ons trouwens nog het gejank van de slangen in het begin, dat ze het slechtste bondje waren, dat het een weggegooide maand was... Jankers.
Een beetje auw voor Floris, die zijn eigen bondje mocht samenstellen.,quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Herinneren we ons nog hoe trots en zelfverzekerd de Haaien waren aan het begin van het bondje? En nu inene jankerds.
Dat wil niemand zienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:24 schreef freaky40 het volgende:
OT:
Jessie uit Utopia bij Shownieuws: https://www.shownieuws.nl(...)/utopia-jessie-graaf
Oh ja dat komt dan inderdaad niet uit. Dan is het beter om gewoon voor de afspraak te gaan, en Joey te kiezen, bouw je meer credits op misschien. Of voet bij stuk houden in het kamer gesprek, en de plek eisen. Dat zou best nog wel kunnen lukken want Joey weet dat hij hem vanuit de groep krijgt dus die zal het niet weggeven en Fabio moet dan ook wel want anders verneukt hij Joey zn kans op de finale.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:34 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die voor de Slangen (of Gieren) was? Ik gun de Haaien en de Vossen precies niks.![]()
En ik gun Fatima inmiddels ook niks, terwijl ik met haar terugkomst nog wel tevreden was. Ze is me te geniepig, achterbaks en hoerig (mag ik dat zeggen?). En ze verdient nu precies niks. Vooral het Marlčne en Erik manipuleren voor meer stemmen vind ik walgelijk.
[..]
Daar zit nul tegenstrijdigheid in.
[..]
Als ik me niet vergis verdelen ze nu 3 punten (of 5?).
Dus dat zou dan als volgt gaan:
Joey: 2 voor Fabio 1 voor Fatima
Fabio: 2 voor Joey 1 voor Fatima
Dan heeft iedereen 2 punten.
Fatima: 2 voor Joey 1 voor Fabio (of andersom)
Marlčne: 2 voor Fatima 1 voor Fabio (of Joey)
Dan staat het 4-4-4 en komt zij nooit uit het daaropvolgend kamergesprek.
Enige andere optie is dan
Of 5-4-3 met Fatima 4 punten. Of 6-3-3 met Fatima 3 punten.
Komen ook weer 2 oud bewoners terugquote:Op zondag 5 oktober 2025 04:05 schreef KinKiJan het volgende:
Veel nieuwe lui begrijp ik? Misschien toch maar weer aanhaken volgende week, ondanks Roma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komen ook weer 2 oud bewoners terug
niet lezen als je het niet wilt weten
Kunnen ze geen nieuwe meer vinden of zo, steeds die oude bewoners weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Beetje vermoeiend wordt het als ze steeds oud bewoners terug laten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de ene heb ik overigens geen moeite, door de andere haak ik denk ik toch maar weer af met aanhaken
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
[..]
Gvd. Ik dacht dat we daar klaar mee waren. Er zijn zoveel mensen die zich opgeven. Neem lekker die lui aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Als ik er 1 zie ben ik het met je eensquote:Op zondag 5 oktober 2025 04:05 schreef KinKiJan het volgende:
Veel nieuwe lui begrijp ik? Misschien toch maar weer aanhaken volgende week, ondanks Roma.
Da's leuk en aardig, maar met de nieuwe regel mag je ook niet eens meer stemmen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er 7 of 8 punten verdeeld moeten gaan worden, omdat er op 1 persoon niet gestemd kan worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:48 schreef Cosima het volgende:
Heeft Fatima nu echt geen mogelijkheid om ervoor te zorgen dat zij vanuit het bondje wordt gekozen? Ze heeft Marlene mee. Erik zei dat het niet kon omdat Fatima niet op Marlene kan gaan. Maar ik begrijp eigenlijk niet hoe je dan je stemmen kunt verdelen? Want dan moet je de andere twee vijf per persoon geven?
Opgenomen, geen streams en 1x per week…❌quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Even off topic, maar er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Ja iedere zondag om 21.30 uur na Gooische vrouwen. Even goed lijkt het mij een leuk programma.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opgenomen, geen streams en 1x per week…❌
Ik vind een programma waar de kijkers mogen stemmen nooit eerlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Je mag toch ook geen stemmen geven
Ik denk dat het genieten wordtquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iedere zondag om 21.30 uur na Gooische vrouwen. Even goed lijkt het mij een leuk programma.
[..]
Die gasten nemen gewoon hun vakantiedagen op, en daarna weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt mij ook te lang, het is een herhaling van zettenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat het genieten wordt
Mensen in hokjes stoppen doen we graag
Wel het idee dat BG op zijn einde loopt. Alleen maar oude bewoners erbij... volgens mij wordt het steeds lastiger om vers vlees te vinden
Heb ik nou een mod subtiel gewezen op offtopic gaan!?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
O zit hier verkeerd te posten dacht dat ik in het topic at van ZVD
[..]
Het duurt mij ook te lang, het is een herhaling van zetten
quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb ik nou een mod subtiel gewezen op offtopic gaan!?
foei!
(Of krijg ik nu een ban)
Ik zie niet dat jij mij ergens op gewezen hebquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb ik nou een mod subtiel gewezen op offtopic gaan!?
foei!
(Of krijg ik nu een ban)
Pview ik ben veiligquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie niet dat jij mij ergens op gewezen heb
[..]
man man man, haal dan op z'n minst leuke oud bewoners terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those angels with their wings glued on.
Ik kan me niet eens meer herinneren die dat warenquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
man man man, haal dan op z'n minst leuke oud bewoners terug
[..]
NIET LIEGAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway. Oud-bewoners terug is per definitie fout. Zwaktebod zeg.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Die ene was die relhomo, die andere was die blonde suftrutmuts.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren die dat waren
Van beide categorieėn zijn er meerquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die ene was die relhomo, die andere was die blonde suftrutmuts.
De ene was meer een decorstukquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren die dat waren
En Elvira was wel uniek wou je zeggen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:39 schreef Dutch_view het volgende:
Erg matig die terugkerende oud-bewoners. Hoeveel kansen wil je ze geven op een ton???
Het lijkt wel alsof de nieuw aangemelde kandidaten niet goed genoeg zijn voor op tv, te weinig "uniek".
Dan begint het geclaimde "de soap met echte mensen" aan glans te verliezen. De terugkerende bewoners beginnen zo wel acteurs te worden aangezien ze in de kaartenbak van SBS6 blijven zitten.
Die lijkt ook alles te doen om op tv te komen. En dan zn geld wat zogenaamd apart ging voor zijn dochter is al op aan "nu kan ik lekker mijn eigen muziek maken". Als je het hebt over geld weggooien en prioriteiten stellen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
Woensdag 8 oktober komt op RTL5 om 20.30 uur in bij Ontvoering Brijan van DBG
Hij is in Schotland met John van den Heuvel op zoek naar zijn dochtertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |