Gezien...heb het op het moment niet duidelijk gezien maar wel de opmerking "als een man dit gedaan had"quote:
Ja dat opdringen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien...heb het op het moment niet duidelijk gezien maar wel de opmerking "als een man dit gedaan had"
Fabio was niet gediend van de aanwezigheid van Fatima.
Dat denk ik ook weer niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet maar in je agenda dat de uitslag van de finale pas woensdag is.
Ja, dat weten ze lang te rekken helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet maar in je agenda dat de uitslag van de finale pas woensdag is.
Van mij mag Eric ook nog wel even blijven. Vind hem wel leuk in dit programma.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Geert had zijn vorige relatie verbroken voor Demi.
Demi en Geert zijn al twee maanden aan het krikken.
Geert: ''Wil jij mijn vriendin zijn?''
Demi: ''IK WeET NieT WaT Ik MoET ZegGeN, HeT KoMt Zo OnVeRWaCHTs''
Demi:![]()
Man man man![]()
Marlène was ook weer flink bezig deze aflevering, hoe kun je de hele dag zo zijn
Morgen knock-outsHopelijk Erik safe en geen haaien-finale
![]()
Leuk maar soms zo plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Eric ook nog wel even blijven. Vind hem wel leuk in dit programma.
Kan soms ook heel snel gaan. Misschien vandaag al rond en maandag al nieuwe bewoners. Anders moeten ze dat op dinsdag of woensdag doen en dat scoort niet goed door de weeks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze lang te rekken helaas.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk maar soms zo plaatsvervangende schaamte
Nee dat denk ik ook niet. Zo snel gaat dat niet. Ze zijn soms best wel lang bezig met die knock-outs. Nu begint het direct in het begin van de aflevering dus kunnen ze het wel in zijn totaal uitzenden, maar als het later in de aflevering pas zou beginnen hadden ze er een cliffhanger van gemaakt voor maandag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:18 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Kan soms ook heel snel gaan. Misschien vandaag al rond en maandag al nieuwe bewoners. Anders moeten ze dat op dinsdag of woensdag doen en dat scoort niet goed door de weeks.
Vind zijn reactie wel wat overdreven. Dat je dan aan je eigen oma denkt, ala, maar die opmerking erbij van "dat kan er ook nog wel bij!" Waarbij? Het feit dat je onderaan staat?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Sneu hoor![]()
Floris moet bijna nog t meeste huilen
Ik denk dat de ouders enigszins neutraal bleven, omdat ze Joey totaal niet kennen. Ze zien alleen de beelden die we allemaal voorgeschoteld krijgen. Als ze hem echt totaal niets zouden vinden voor Kim, hadden ze dat heus wel laten blijken. Denk dat het vooral Kim's onzekerheid is, dat ze hun houding interpreteert als 'niet eens met Joey'.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met hun ontwijkende antwoorden ja?
Eerlijk was geweest:
"Wij vinden Joey een onwijze klootmongool, maar we kunnen jou niet tegenhouden, dus tja, doe je ding"
Ja, typisch gevalletje how can I make this about ME...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind zijn reactie wel wat overdreven. Dat je dan aan je eigen oma denkt, ala, maar die opmerking erbij van "dat kan er ook nog wel bij!" Waarbij? Het feit dat je onderaan staat?
Volgens mij was dat wel zichtbaar toen ze naar huis belde. Die krijgt nog een wake up call als ze de socials terug gaat lezen. Ze denkt echt dat ze razend populair is bij het publiek! En dan krijg je volgende week allemaal interviews met Marlène dat ze negatief is neergezet. Nououou.....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou je als kind toch rotschamen zo je moeder steeds op tv te zien
Ik vermoed dat Kim had gehoopt dat haar ouders enthousiast zouden reageren op haar 'relatie' met Joey. "Oh leuk, Kim! Wat een leuke jongen! En zo knap!" Tja, dat deden ze niet, omdat ze dat niet kunnen beoordelen aan de hand van de weinige beelden die ze te zien krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gruwelijk close zijn die familie en dat ze graag hoort of ze achter iets staan.
Ik weet niet of je op die manier een eigen leven op kunt bouwen maar ja wie ben ik.
Ze zouden de vrijwillige exits eigenlijk voor de knock outs moeten doen. Dan moet er alsnog iemand onvrijwillig vertrekken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pas als ze de poort uitloopt neem ik haar voor serieus.
Het feit dat Tom uitgesloten is van deelname.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind zijn reactie wel wat overdreven. Dat je dan aan je eigen oma denkt, ala, maar die opmerking erbij van "dat kan er ook nog wel bij!" Waarbij? Het feit dat je onderaan staat?
Dat was toch zijn eigen keuze!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het feit dat Tom uitgesloten is van deelname.
Denk vandaag de knock outs, misschien met cliff hanger op de laatste vraag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Finale is pas volgende week denk woensdag pas nieuwe.
Ik vind het nogal dom om je vertrek al vóór de finale aan te kondigen; doe het erna.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef Gia het volgende:
Nogmaals tip voor het programma: laat degenen die vrijwillig vertrekken weggaan voor de knock outs. Nu is het niet spannend als bijvoorbeeld de slangen onderaan eindigen wie naar huis wordt gestemd; dat is Marlène.
Zij hebben na hun laatste bezoek natuurlijk op internet meegelezen hoe iedereen ze uitmaakte voor stokende/liegende tokkies. Dus die durven niet meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze waren juist niet eerlijk. Deden hun mond niet open en er was een sfeer van -30. En zij zich maar afvragen wat er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |