Rare vrouw zeg pppffffquote:
O niet leuk voor der danquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar ouders deden wat vaag over Joey
Ouders vertelden dat het moeilijk is te beoordelen, omdat ze alleen tv-fragmenten zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meegekregen, wat was er dan? Zal haar huilend aankomen, maar geen idee wat?
gewoon lekker naar huis gaanquote:
Ze waren juist niet eerlijk. Deden hun mond niet open en er was een sfeer van -30. En zij zich maar afvragen wat er is.quote:
Dat is toch niet iets om te janken?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ouders vertelden dat het moeilijk is te beoordelen, omdat ze alleen tv-fragmenten zien.
Je zou je als kind toch rotschamen zo je moeder steeds op tv te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon lekker naar huis gaan
en achter de geraniums gaan zitten
en kut lopen roepen naar de buurvrouw
ze doet me steeds meer denken aan Kittyquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou je als kind toch rotschamen zo je moeder steeds op tv te zien
Ik denk dat ze gruwelijk close zijn die familie en dat ze graag hoort of ze achter iets staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets om te janken?
Die vond ik minder erg, of zijn mijn herinneringen verzachtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doet me steeds meer denken aan Kitty
Pas als ze de poort uitloopt neem ik haar voor serieus.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Marlene komt zonder ton naar huis.
Zet gewoon vast een regenton klaar voor alle krokodillentranen
En Marlene is net zo ergquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
excuses op voorhand
maar wat een pest pokke pleuris wijf
Ze was ook nadrukkelijk aanwezig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vond ik minder erg, of zijn mijn herinneringen verzacht
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
excuses op voorhand
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
monchoutaart
is echt een ruzie waard
Ik heb niets gezien, was weer eens te laatquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gruwelijk close zijn die familie en dat ze graag hoort of ze achter iets staan.
Ik weet niet of je op die manier een eigen leven op kunt bouwen maar ja wie ben ik.
ik mot ff smakelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
excuses op voorhand
Maar toch niet zo zeiken als deze? Kan mij dat niet meer voor de geest halen, alleen haar roze pakjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze was ook nadrukkelijk aanwezig.
Kitty wist ook alles beterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch niet zo zeiken als deze? Kan mij dat niet meer voor de geest halen, alleen haar roze pakje
Zeker niet, maar wel altijd een mening die tegen de rest in ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch niet zo zeiken als deze? Kan mij dat niet meer voor de geest halen, alleen haar roze pakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |