fade met een mulletquote:
Dat ook, maar toch altijd nog méér dan Dramarlendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch heb ik altijd weinig sympathie voor Julia
Heb ik ook helemaal niets mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch heb ik altijd weinig sympathie voor Julia
laat hem maar lekker winnenquote:
Je ééntje eerst 20 minuten gezeik. Maandag verder en heel sm zit onder de spoilers. Ik blijf er weg.quote:
Senna heeft meer nodig!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:31 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Met een Ton kom je niet meer terug .. ow wacht..
Zet maar in je agenda dat de uitslag van de finale pas woensdag is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Nou, geweldig. Gieren eindelijk van die dramatische laatste plaats af en een beter start positie voor de knock-outs bovendien. Dramarlene gaat naar huisje toe, dus tja, die zat dan in de koker. Dan kunnen ze wel even stoer alle kokers laten zien wat dat inhoud was, maar daar trap ik niet in. Kan even goed met gesjoemeld zijn en bekokstoofd met deelnemers. Morgen al de knock-outs die vermoedelijk zondag, of maandag zijn gehouden. Ik denk dat we die in zijn geheel gaan zien dus maandag de stemmingen en dinsdag de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |