Ja iedere zondag om 21.30 uur na Gooische vrouwen. Even goed lijkt het mij een leuk programma.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opgenomen, geen streams en 1x per week…❌
Ik vind een programma waar de kijkers mogen stemmen nooit eerlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Je mag toch ook geen stemmen geven
Ik denk dat het genieten wordtquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iedere zondag om 21.30 uur na Gooische vrouwen. Even goed lijkt het mij een leuk programma.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komen ook weer 2 oud bewoners terug
niet lezen als je het niet wilt weten
Die gasten nemen gewoon hun vakantiedagen op, en daarna weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt mij ook te lang, het is een herhaling van zettenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat het genieten wordt
Mensen in hokjes stoppen doen we graag
Wel het idee dat BG op zijn einde loopt. Alleen maar oude bewoners erbij... volgens mij wordt het steeds lastiger om vers vlees te vinden
Heb ik nou een mod subtiel gewezen op offtopic gaan!?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
O zit hier verkeerd te posten dacht dat ik in het topic at van ZVD
[..]
Het duurt mij ook te lang, het is een herhaling van zetten
quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb ik nou een mod subtiel gewezen op offtopic gaan!?
foei!
(Of krijg ik nu een ban)
Ik zie niet dat jij mij ergens op gewezen hebquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb ik nou een mod subtiel gewezen op offtopic gaan!?
foei!
(Of krijg ik nu een ban)
Pview ik ben veiligquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie niet dat jij mij ergens op gewezen heb
[..]
man man man, haal dan op z'n minst leuke oud bewoners terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those angels with their wings glued on.
Ik kan me niet eens meer herinneren die dat warenquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
man man man, haal dan op z'n minst leuke oud bewoners terug
[..]
NIET LIEGAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway. Oud-bewoners terug is per definitie fout. Zwaktebod zeg.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Die ene was die relhomo, die andere was die blonde suftrutmuts.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren die dat waren
Van beide categorieėn zijn er meerquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die ene was die relhomo, die andere was die blonde suftrutmuts.
De ene was meer een decorstukquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren die dat waren
En Elvira was wel uniek wou je zeggen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:39 schreef Dutch_view het volgende:
Erg matig die terugkerende oud-bewoners. Hoeveel kansen wil je ze geven op een ton???
Het lijkt wel alsof de nieuw aangemelde kandidaten niet goed genoeg zijn voor op tv, te weinig "uniek".
Dan begint het geclaimde "de soap met echte mensen" aan glans te verliezen. De terugkerende bewoners beginnen zo wel acteurs te worden aangezien ze in de kaartenbak van SBS6 blijven zitten.
Die lijkt ook alles te doen om op tv te komen. En dan zn geld wat zogenaamd apart ging voor zijn dochter is al op aan "nu kan ik lekker mijn eigen muziek maken". Als je het hebt over geld weggooien en prioriteiten stellen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
Woensdag 8 oktober komt op RTL5 om 20.30 uur in bij Ontvoering Brijan van DBG
Hij is in Schotland met John van den Heuvel op zoek naar zijn dochtertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |