abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 06:22:41 #251
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218932158
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris .
Obsessie.
Dit gaat mij te ver, Floris' geestelijke gesteldheid is niet zo slecht!
pi_218932519
Heeft Fatima nu echt geen mogelijkheid om ervoor te zorgen dat zij vanuit het bondje wordt gekozen? Ze heeft Marlene mee. Erik zei dat het niet kon omdat Fatima niet op Marlene kan gaan. Maar ik begrijp eigenlijk niet hoe je dan je stemmen kunt verdelen? Want dan moet je de andere twee vijf per persoon geven?
pi_218932619
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris Floris .
Obsessie.
Er zijn mensen die hem graag zien gaan, maar dezelfde mensen hebben wel constant zijn naam
In de mond *)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218932734
497.000 lineaire kijkers zagen de Haaien falen tegenover de Gieren en de Slangen de strijd om de finale plaats bereiken. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_218932920
Ja, daar heb ik me ook hoogstens over verbaasd trouwens; https://lovereality.nl/do(...)en-met-nieuwe-regel/
Allemaal cabaretteketet!
pi_218933934
Herinneren we ons trouwens nog het gejank van de slangen in het begin, dat ze het slechtste bondje waren, dat het een weggegooide maand was... Jankers.
pi_218936585
Ik ben schijnbaar de enige die voor de Slangen (of Gieren) was? Ik gun de Haaien en de Vossen precies niks. :+
En ik gun Fatima inmiddels ook niks, terwijl ik met haar terugkomst nog wel tevreden was. Ze is me te geniepig, achterbaks en hoerig (mag ik dat zeggen?). En ze verdient nu precies niks. Vooral het Marlène en Erik manipuleren voor meer stemmen vind ik walgelijk.

quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zijn mensen die hem graag zien gaan, maar dezelfde mensen hebben wel constant zijn naam
In de mond *)
Daar zit nul tegenstrijdigheid in. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 08:48 schreef Cosima het volgende:
Heeft Fatima nu echt geen mogelijkheid om ervoor te zorgen dat zij vanuit het bondje wordt gekozen? Ze heeft Marlene mee. Erik zei dat het niet kon omdat Fatima niet op Marlene kan gaan. Maar ik begrijp eigenlijk niet hoe je dan je stemmen kunt verdelen? Want dan moet je de andere twee vijf per persoon geven?
Als ik me niet vergis verdelen ze nu 3 punten (of 5?).
Dus dat zou dan als volgt gaan:

Joey: 2 voor Fabio 1 voor Fatima
Fabio: 2 voor Joey 1 voor Fatima

Dan heeft iedereen 2 punten.

Fatima: 2 voor Joey 1 voor Fabio (of andersom)
Marlène: 2 voor Fatima 1 voor Fabio (of Joey)

Dan staat het 4-4-4 en komt zij nooit uit het daaropvolgend kamergesprek.

Enige andere optie is dan
Of 5-4-3 met Fatima 4 punten. Of 6-3-3 met Fatima 3 punten.
Hotapnyc
pi_218936672
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Herinneren we ons trouwens nog het gejank van de slangen in het begin, dat ze het slechtste bondje waren, dat het een weggegooide maand was... Jankers.
Herinneren we ons nog hoe trots en zelfverzekerd de Haaien waren aan het begin van het bondje? En nu inene jankerds.
Hotapnyc
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:01:29 #259
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218937542
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 17:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Herinneren we ons nog hoe trots en zelfverzekerd de Haaien waren aan het begin van het bondje? En nu inene jankerds.
Een beetje auw voor Floris, die zijn eigen bondje mocht samenstellen.,
pi_218938148
OT:

Jessie uit Utopia bij Shownieuws: https://www.shownieuws.nl(...)/utopia-jessie-graaf
Allemaal cabaretteketet!
pi_218938293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:24 schreef freaky40 het volgende:
OT:

Jessie uit Utopia bij Shownieuws: https://www.shownieuws.nl(...)/utopia-jessie-graaf
Dat wil niemand zien
Die opgeblazen kwal
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218938420
Hij is wel veranderd inderdaad, ook in zijn doen en laten. Zou leuk zijn om hem in De Bondgenoten terug te zien. Ze hebben het de laatste tijd wel erg veel over hem ineens bij Shownieuws...
Allemaal cabaretteketet!
pi_218940002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 17:34 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die voor de Slangen (of Gieren) was? Ik gun de Haaien en de Vossen precies niks. :+
En ik gun Fatima inmiddels ook niks, terwijl ik met haar terugkomst nog wel tevreden was. Ze is me te geniepig, achterbaks en hoerig (mag ik dat zeggen?). En ze verdient nu precies niks. Vooral het Marlène en Erik manipuleren voor meer stemmen vind ik walgelijk.
[..]
Daar zit nul tegenstrijdigheid in. :D
[..]
Als ik me niet vergis verdelen ze nu 3 punten (of 5?).
Dus dat zou dan als volgt gaan:

Joey: 2 voor Fabio 1 voor Fatima
Fabio: 2 voor Joey 1 voor Fatima

Dan heeft iedereen 2 punten.

Fatima: 2 voor Joey 1 voor Fabio (of andersom)
Marlène: 2 voor Fatima 1 voor Fabio (of Joey)

Dan staat het 4-4-4 en komt zij nooit uit het daaropvolgend kamergesprek.

Enige andere optie is dan
Of 5-4-3 met Fatima 4 punten. Of 6-3-3 met Fatima 3 punten.
Oh ja dat komt dan inderdaad niet uit. Dan is het beter om gewoon voor de afspraak te gaan, en Joey te kiezen, bouw je meer credits op misschien. Of voet bij stuk houden in het kamer gesprek, en de plek eisen. Dat zou best nog wel kunnen lukken want Joey weet dat hij hem vanuit de groep krijgt dus die zal het niet weggeven en Fabio moet dan ook wel want anders verneukt hij Joey zn kans op de finale.

Ik vind Fatima verder helemaal niet leuk maar ik vind die twee mannetjes zo vreselijk (met name fabio) , denken ook dat ze overal recht op hebben. Dus zou het wel geinig vinden als Fatima er met die ton vandoor gaat.
  zondag 5 oktober 2025 @ 04:05:08 #264
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218940021
Veel nieuwe lui begrijp ik? Misschien toch maar weer aanhaken volgende week, ondanks Roma. :r
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218942051
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 04:05 schreef KinKiJan het volgende:
Veel nieuwe lui begrijp ik? Misschien toch maar weer aanhaken volgende week, ondanks Roma. :r
Komen ook weer 2 oud bewoners terug

niet lezen als je het niet wilt weten O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 12:12:30 #266
388664 crew  Dotteke
pi_218942069
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:11 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze geen nieuwe meer vinden of zo, steeds die oude bewoners weer terug
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:37:19 #267
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218942257
quote:

[..]

SPOILER
Beetje vermoeiend wordt het als ze steeds oud bewoners terug laten komen.

Met de ene heb ik overigens geen moeite, door de andere haak ik denk ik toch maar weer af met aanhaken :X
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 13:20:20 #268
388664 crew  Dotteke
pi_218942721
Woensdag 8 oktober komt op RTL5 om 20.30 uur in bij Ontvoering Brijan van DBG
Hij is in Schotland met John van den Heuvel op zoek naar zijn dochtertje
pi_218944563
quote:

[..]

SPOILER
Gvd. Ik dacht dat we daar klaar mee waren. Er zijn zoveel mensen die zich opgeven. Neem lekker die lui aan. -O-
Hotapnyc
pi_218946291
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 04:05 schreef KinKiJan het volgende:
Als ik er 1 zie ben ik het met je eens
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218948524
Belachelijk ja al die gasten die terug komen,moet niet kunnen. Zal Elche ook wel wer terug komen nog dit jaar.
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 07:21:13 #272
388664 crew  Dotteke
pi_218949298
Even off topic, maar er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.

RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
  maandag 6 oktober 2025 @ 07:54:14 #273
3542 Gia
User under construction
pi_218949380
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekken
Da's leuk en aardig, maar met de nieuwe regel mag je ook niet eens meer stemmen.
Nu zouden bijvoorbeeld alle vertrekkende haaien, Floris weg kunnen stemmen, als ze dat zouden willen.
Met die nieuwe regel kan dat niet meer.

In de praktijk werd er al niemand anders naar huis gestemd als iemand vrijwillig opstapte. Er werd dan op die persoon gestemd. Dus, ja, we kunnen concluderen dat dit op dit moment vooral Floris beschermd.
  maandag 6 oktober 2025 @ 08:00:02 #274
3542 Gia
User under construction
pi_218949401
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 08:48 schreef Cosima het volgende:
Ik denk dat er 7 of 8 punten verdeeld moeten gaan worden, omdat er op 1 persoon niet gestemd kan worden.
Als dat 10 punten zou zijn, zouden ze alledrie sowieso 10 punten hebben. En dat zou raar zijn.
Oh wacht, Marlene mag natuurlijk ook stemmen. Dus die bepaalt wie vanuit het bondje komt!
pi_218950022
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Even off topic, maar er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.

RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Opgenomen, geen streams en 1x per week…❌
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')