quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door tonja.![]()
Sst, dat moet je niet zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]Niet echt, het was Sora, ik gaf slechts de opdracht
Sora 2 is ook al uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]Niet echt, het was Sora, ik gaf slechts de opdracht
Vinden ze daar Nemo?quote:
Nee, in deel 3 is dat.quote:
Weet je het zeker?quote:
Ik heb hem al gezien.quote:
Nee, ken het niet.quote:
Je gaat het deze maand nog vaak tegenkomenquote:
We gaan het zien...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je gaat het deze maand nog vaak tegenkomen
Parmantig koppeltjequote:
Heel netjesquote:
Eerste 4 vragen gingen echt wonderbaarlijk lekker. De laatste vraag dacht ik dat het Australie was en dat kostte me de 900 grensquote:
Netjesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste 4 vragen gingen echt wonderbaarlijk lekker. De laatste vraag dacht ik dat het Australie was en dat kostte me de 900 grens
Ik had Boston gegokt en dus redelijk in de buurtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes
Ik zat in Oxford ipv een amerikaanse uni, en die laatste vraag, .......
Ging er vanuit dat ze daar niet van die oude gebouwen hadden, of dat er al een beeldenstorm geweest wasquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had Boston gegokt en dus redelijk in de buurt
Tijd om alle grote internationale sportevenement daar weg te halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:44 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)oetbal-in-washington
Begint al lekker
Ik heb het ook niet zo op Iran.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:44 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)oetbal-in-washington
Begint al lekker
Wat gaat er gebeuren als Israel zich plaatst ??? In Spanje waren ze daar een paar weken terug al over aan het spreken toen ESF ter sprake kwam....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Iran.
Maar sport en politiek moet los van elkaar staan.
Helaas gaat dat niet gebeuren, dat zag je wel bij ESF.
Die zijn sowieso wel welkom in de VS. Politiek gezien dan...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als Israel zich plaatst ??? In Spanje waren ze daar een paar weken terug al over aan het spreken toen ESF ter sprake kwam....
Ja maar komen andere landen dan nog wel ..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die zijn sowieso wel welkom in de VS. Politiek gezien dan...
Maar zal wel voor veel protesten gaan zorgen.
Enquote:Op donderdag 2 oktober 2025 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Het lijkt er op dat we er weer zijn.
mwahquote:Op donderdag 2 oktober 2025 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Het lijkt er op dat we er weer zijn.
Was het maar wat.quote:
Weet je wat het is?quote:
Schrijf het maar op en dien het maar in.quote:
Zwaar irritant...quote:
Meer boter dan visquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schrijf het maar op en dien het maar in.
Zullen we het jinxen?quote:
Werkt het eindelijk weer en nu wil jij het vervloeken.quote:
En wat gaan we drinken?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werkt het eindelijk weer en nu wil jij het vervloeken.![]()
Ik heb een beter idee, we gaan er op drinken.![]()
NL gaat niet als Israel gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als Israel zich plaatst ??? In Spanje waren ze daar een paar weken terug al over aan het spreken toen ESF ter sprake kwam....
Daar moet ik even over nadenken, ik mag geen alcohol meer.quote:
Van wie mag je niet meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken, ik mag geen alcohol meer.Dus voor mij wat anders graag.
Ze zijn verwijderd alquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten we hier mee?
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html
Van mijn parkiet.quote:
Ze zijn ook op station Hollandsspoor bezig met demonstreren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
Door personen op het spoor rijden er geen treinen naar Den Haag Centraal. Plen uw reis in de ep
Dat werd net omgeroepen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben we geen loc's met zo'n bullbar voorop? Dan vegen we ze gewoon van het spoor.
Rare jongen die parkietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Met mijn parkiet als machinist, dat vindt ze leuk om te doen.
Jij zit te gamen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet naar bed, maar niet zo actief hier
Dat heb ik nooit gesnapt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, beetje youtubers die games spelen te kijken
het is vooral geinig om nieuwe games te ontdekken,quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gesnapt.
Enige keer dat ik dat doe is als ik ergens vast zit
Daar heb je andere dingen voor op youtube. Die kijk ik dan wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vooral geinig om nieuwe games te ontdekken,
of games te zien die je toch nooit zelf gaat spelen
zoals game reviewers ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je andere dingen voor op youtube. Die kijk ik dan wel.
bv horror games: ik vind het leuk om de games met het verhaal te zien enzo, maar het is totaal niet aan mij besteed om te spelenquote:Als je ze niet gaat spelen, waarom zou je ze kijken?
Niet eens echt reviewers. Meer van die dingen waarin ze laten zien wat er uit komt in een bepaald genre. Kijk dan zelf wel welke ik eruit spelen wil.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals game reviewers ofzo?
sinds TotalBiscuit er niet meer is, heb ik geen degelijke meer gevonden
Geen zin om zelf 666 keer uit elkaar getrokken te worden in zo'n game nee?quote:bv horror games: ik vind het leuk om de games met het verhaal te zien enzo, maar het is totaal niet aan mij besteed om te spelen
dat vind ik dan weer niks aan, zegt mij niet genoeg over de game zelfquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens echt reviewers. Meer van die dingen waarin ze laten zien wat er uit komt in een bepaald genre. Kijk dan zelf wel welke ik eruit spelen wil.
nee, ik heb daar niet zoveel mee inderdaadquote:[..]
Geen zin om zelf 666 keer uit elkaar getrokken te worden in zo'n game nee?
Smaken verschillen enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niks aan, zegt mij niet genoeg over de game zelf
Zo lekker somsquote:nee, ik heb daar niet zoveel mee inderdaad
Het boek was echt geweldig. Luguber verhaal uiteraard, maar dat is Stephen King.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Dat lijkt me wel wat.
Ik heb maar één boek van hem gelezen. Stephen King schrijft sneller dan ik kan lezen
Ga je kijken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef RedShoe het volgende:
Het eerste verhaal wat ik ooit gelezen heb van Stephen King is verfilmd![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil hem wel zien ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je kijken?
Zag de trailer vorige week al voorbij komen.
Waarom zijn ze hier zo traag mee geweest? Volgens mij zijn er hele hordes an zijn boeken al verfilmdquote:
Is het zijn beste boek?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hier zo traag mee geweest? Volgens mij zijn er hele hordes an zijn boeken al verfilmd
Ik keek dat vaak vroeger...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Hyacinth Bucket is ook niet meer.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hier zo traag mee geweest? Volgens mij zijn er hele hordes an zijn boeken al verfilmd
Hij schreef dat boek onder een andere naam (Richard Bachman).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:28 schreef Soury het volgende:
Dacht al dat boek van King ken ik niet maar het is de marathon. Interessant die film wil ik wel zien.
Je zal maar een president hebben die zich als de Grim Reaper zietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:05 schreef RedShoe het volgende:
Twitter werkt niet op FOK...
TRUMP is ook weer gek bezig.
https://x.com/RpsAgainstT(...)w711f6i_fqOKCbw&s=19
Het wordt steeds gekker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal maar een president hebben die zich als de Grim Reaper ziet
Niet perse gedaan nog eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Via welke site zetten jullie filmpjes hier op het forum?
Postimages vindt dat maar niets.
Is dit weer Maastrichtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep,quote:
Ik dacht het al te herkennenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
die laatste foto is 50 meter van die van van de week, met dat ronde fort.
Erger nog, daar ging je nog langs van de week toen je dat hoofd aan het volgen was
imgur kan dat volgens mij aan? zelf nooit gebruikt, ik gwbruik het alleen voor plaatjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
612 oid hier, was geen simpele nee.quote:
7 seconde filmpjes kan met gyazo ... mp4 formatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Youtubequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Imgur werkt ook niet meer geweldig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Maastricht? Hmm Als je ziet hoe die kanonnen geplaatst zijn zou je denken dat het België isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey @:pullup jij als fietsende Francofiel, is deze wel wat voor jou:Heb het opgezet, effe checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Waarom moet het België zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maastricht? Hmm Als je ziet hoe die kanonnen geplaatst zijn zou je denken dat het België is
Ze staan aan de verkeerde kant van de muurquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet het België zijn?
Staan echt vrij veel kanonnen hier
Als je ze aan de andere kant zet heeft het ook geen nutquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze staan aan de verkeerde kant van de muur
LOL.. De soldaten die die dingen zouden moeten bedienen... staan nu letterlijk met de rug tegen de muur. Maar ..eerlijk is eerlijk.. mooie plaatjes welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ze aan de andere kant zet heeft het ook geen nut
Dan schiet je gaten in je eigen muur
En er op staan tegenwoordig huizen
Ze staan helemaal verkeerd. De kans dat een eventuele vijand van die kant komt is wel vrij klein. Binnen 100 meter staan ze in de Maasquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. De soldaten die die dingen zouden moeten bedienen... staan nu letterlijk met de rug tegen de muur. Maar ..eerlijk is eerlijk.. mooie plaatjes wel
Edit: Er staan toch mensen op die muur? Daar horen die kanonnen te staan
Vind het wel gaaf dat ze historie bewaren en hun best doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze staan helemaal verkeerd. De kans dat een eventuele vijand van die kant komt is wel vrij klein. Binnen 100 meter staan ze in de Maas
Ze moeten een kwartslag naar rechts staan om het goed te doen. Dus voor de sier.
Ja, er staan mensen op die muur, maar dat pad is smal, dan is het niet meer lekker lopen.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met andere woorden, een kieswijzer niet op mooie praatjes, maar op DADEN !!
Ik zou dat niet durven hoor, gewoon zomaar naar binnen stappenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hè! geen huizencrisis daar
Wie weet.. maareh..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Al is dit een mooie manier om bv de pvv echt een nekslag te geven.
Ga ik vanuit. En als je dan kijkt naar alleen al de opkomst percentages van de pvv zie je dat het troep is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie weet.. maareh..
FF voor de duidelijkheid het is neutraal!
Heb je weleens die urban explorer filmpjes gezien? Soms is het echt duidelijk verlaten.. maar er zijn er ook nog bij.. waar het licht nog brandquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven hoor, gewoon zomaar naar binnen stappen
Maar , interesse? Kun je zien of jouw opvattingen stroken met de daden van je favo partijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik vanuit. En als je dan kijkt naar alleen al de opkomst percentages van de pvv zie je dat het troep is.
Eerste filmpje dat ik in dit genre zie hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je weleens die urban explorer filmpjes gezien? Soms is het echt duidelijk verlaten.. maar er zijn er ook nog bij.. waar het licht nog brand
Ik heb geen idee op wie ik stemmen moet. Een favo partij heb ik al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar , interesse? Kun je zien of jouw opvattingen stroken met de daden van je favo partij
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoektquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste filmpje dat ik in dit genre zie hoor
Ja.. Nederland schijnt echt een uitzondering te zijn.. ieder stukje is hier in gebruik en weinig tot geen vervallen, verlaten huizen... Maar in de rest van Europa... zijn er hele zo goed als lege regio's , zelfs in France dus zoals we zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
Al die verlaten restaurants en hotels zijn wel iets wat ik tegenkom.
Het is me ook al vaak gebeurt dat ik hele leuke tentjes van vroeger weer wilde opzoeken die dan helaas opgedoekt waren.
Vooral de laatste jaren gaat het snel, maar zo leeg als daar heb ik het nooit meegemaakt
Daar zitten leuke tussen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoekt
Haha nooit gezien hoor, ik zal weleens checken. Kijk teveel sportieve tochten denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoekt
Whuuut.. die ken ik dan weer niet... Maar ik kijk graag naar die verlaten kastelen en landhuizen.. soms nog met compleet interieurquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zitten leuke tussen ja
Pas 1 waar ze een lijk vonden in zo'n vervallen huis
Was in België ergens geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut.. die ken ik dan weer niet... Maar ik kijk graag naar die verlaten kastelen en landhuizen.. soms nog met compleet interieurALsof die mensen zo zijn weggelopen 100 jaar geleden
Hier gewoon een voorbeeld.. maar er zijn er honderden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nooit gezien hoor, ik zal weleens checken. Kijk teveel sportieve tochten denk ik
LOL.. moet jij zeggen.. net durfde je nog niet naar binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
Hij doet wel een beetje dramaqueenerig bij dat slapen
Op zich geeft dit ook goed het genre weer !quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was in België ergens geloof ik.
Oh, pas is al iets langer terug.
Dat is gewoon mijn aangeboren beleefdheid om niet zomaar bij mensen naar binnen te stampen ook al zijn ze er waarschijnlijk niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. moet jij zeggen.. net durfde je nog niet naar binnen
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb mijn experimentje in POL geplempt
POL / KiesMotieVator
Het is hier rustig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig of is iedereen al naar bed?
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier rustig.
Zit wat muziek te luisteren
Nee inderdaad had ik ook al gezien dus ben daar maar niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.
Als je weet dat er een warm huisje wacht is het soms wel lekker om nat te regenen vind ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou nog een stukje lopen maar het begon te regenen. Dan is even een stukje lopen ook niet leuk.
Bij mij heeft James B. gewoon twee hele ogen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.
+fquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heet James B. gewoon twee hele ogen.
Afspraak met grof vuil? Wat een luxe !!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een bureaustoel die in de weg staat. Afspraak met grofvuil gemaakt. Ik denk ik moet van meer dingen nog af zien te komen. Dus nu staat er allemaal troep in de gang.
Ja maar één oog doet het niet meer en de ander die het wel doet valt regelmatig dicht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heet James B. gewoon twee hele ogen.
Gelukkig heb je nog een heel oogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar één oog doet het niet meer en de ander die het wel doet valt regelmatig dicht.
Je bent niet gek je bent een lekke fietsband.quote:
Pas maar op, als ik opgepompt ben, fiets je wel anders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet gek je bent een lekke fietsband.
Heb je wel een fietsbel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pas maar op, als ik opgepompt ben, fiets je wel anders!
Liggen er bij Hoevelaken ook kinderkopjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen als ik rechtsafsla op kinderkopjes
Das llinksquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen er bij Hoevelaken ook kinderkopjes?
Ariequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das llinks[ afbeelding ]
Het is best een grote provincie waar jij woontquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.. ik kom daar nooit
Eenschquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de beste en grootste provincie waar jij woont
Een jaar of 4 schat mijn parkiet.quote:
Alles pakken ze ons afquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jaar of 4 schat mijn parkiet.
Ja.quote:
danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag op het werk hadden we de dierendag top 90. Een overactieve collega laat ons dan allemaal lijstjes invullen met dierenlink... we hebben twee locaties, maar we hadden een live linkje, was best leuk... van Rammstein tot paard in de gang.. en nog wat creativere oplossingen.. weer eens wat anders als Gerard Ekdom
Je beleeft zo nog wat in de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag op het werk hadden we de dierendag top 90. Een overactieve collega laat ons dan allemaal lijstjes invullen met dierenlink... we hebben twee locaties, maar we hadden een live linkje, was best leuk... van Rammstein tot paard in de gang.. en nog wat creativere oplossingen.. weer eens wat anders als Gerard Ekdom
Dat is inderdaad een leuk idee, Crazy Horses ook langs geweest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je beleeft zo nog wat in de sociale werkplaats.
Er gebeurd niet veel.quote:
Geen idee... ff luisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuk idee, Crazy Horses ook langs geweest?
De zaak is ook nog bezig lees ik net.quote:
Je komt toch niet hierheen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morgenvroeg vertrek ik naar een weekendje aan zee... Dat word uitwaaien en omhoog zwemmen als ik het weer zo zie
Nee, dat is Adrenochromequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Babyolie, wordt dat van baby's gemaakt?
Uit den oude doosquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... ff luisteren
Idd, ik zit het net te lezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat is Adrenochrome
Dat welquote:
Ergens wel mooi, maar dit zijn van die nummers daar moet het moment voor zijn...quote:
Ah die oude doosquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Gegil hè, maar wel jeugdsentiment, mijn oudere zus had het singeltje.
Goed weekend voor gepland, waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morgenvroeg vertrek ik naar een weekendje aan zee... Dat word uitwaaien en omhoog zwemmen als ik het weer zo zie
* SBE houdt zijn snavel dicht.quote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grevelingen/zee Met een paar surf vrienden hebben we huisjes letterlijk aan de waterkant van de Grevelingen. Nul luxe, huis uit, water in, slaapzak mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed weekend voor gepland, waar ga je naartoe?
Mooie omgeving daar, ik ben daar voor de helft opgegroeid en heb leren surfen op de Grevelingen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grevelingen/zee Met een paar surf vrienden hebben we huisjes letterlijk aan de waterkant van de Grevelingen. Nul luxe, huis uit, water in, slaapzak mee.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Er zit wel een goed restaurant bij
Ikzelf ga mee voor moreel support en mochten ze gaan surfen dan pak ik met de niet surfers een strandtent met open haard... maw.. het komt goe...
Waar was je andere helft dan heen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, ik ben daar voor de helft opgegroeid en heb leren surfen op de Grevelingen.
Heel veel plezier gewenst!
Zeker, als kind ook veel op de grevelingen geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, ik ben daar voor de helft opgegroeid en heb leren surfen op de Grevelingen.
Heel veel plezier gewenst!
Dat ga ik jou niet aan je snavel hangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar was je andere helft dan heen?
Nee die waren er toen nog niet en ik zat aan de Zeeland kant van het meer, maar ik heb de flamingos een paar jaar geleden wel bij Ouddorp gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, als kind ook veel op de grevelingen geweest
Heb je de Flamingo kolonie destijds bij Herkingen ook gezien?
Blijft apart vind ik, flamingo's in ons koude kikker land.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die waren er toen nog niet en ik zat aan de Zeeland kant van het meer, maar ik heb de flamingos een paar jaar geleden wel bij Ouddorp gezien.
Het is inderdaad heel vreemd om te zien dat er hier flamingos zijn, maar ze vinden het blijkbaar lekker hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijft apart vind ik, flamingo's in ons koude kikker land.
Wat ik me ook nog herinner was een foto in het kantoortje van de havenmeester van Herkingen, dat zijn golden retriever snuit aan snuit stond met een zeehond in diezelfde haven, nu misschien wat normaler, maar destijds echt een wondertje
Ja.. ook de ooievaars, ik zag er gister nog eentje tijdens mijn lunch wandeling. Je word doodgegooid met die beesten hier tegenwoordig... terwijl ik me nog herinner dat ze op het journaal kwamen als er eentje overvloogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel vreemd om te zien dat er hier flamingos zijn, maar ze vinden het blijkbaar lekker hier.
Zo schattig de hond met de zeehond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zitten wat schermpjes bij om te swappen.. dus nee, de standaard versie doet bar weinig zover ik weet..quote:
quote:De LEGO Game Boy is deze week uitgekomen. Iemand heeft hem nu al gemodificeerd om echte games mee te kunnen spelen. Natalie the Nerd voorzag de speelgoedhandheld van een custom Game Boy-pcb en andere componenten, en kan daarmee nu officiële cartridges spelen.
Daar kon je op wachten.quote:
Wauw, soms vraag ik mij af bij die foto's of het echt is.quote:
Hier nu droog, na de hele nacht regen.quote:
Overal kanonnen daarquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staat zoals GAO hem wil, binnen de murenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ordnung muss seinquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze staat zoals GAO hem wil, binnen de muren
Oh, die laatste stond bij een museum. En daar stond toevallig iemand van het museum even buiten.quote:
Wat een gezellig stekkie die laatste fotoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:
Morgen nog ellende en dan schijnt het wel weer een stuk beter te wordenquote:
Dank uquote:
Klopt. Het slechte weer houdt nooit lang aan gelukkigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Moergen nog ellende en dan schijnt het wel weer een stuk beter te worden
Het is net wat meer oranje dan hierquote:
quote:
quote:
Je hebt hem gekeken op basis van de lage notering?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
America is sinking
Wat een debiele film
Ik had hoop bij de titel, eindelijk van die idioten af.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt hem gekeken op basis van de lage notering?
2,5 punten, dat lijkt mij wel een toffe film om met mijn parkiet te kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
America is sinking
Wat een debiele film
Dan voelt engine zich wel thuisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is net wat meer oranje dan hier
Dat is al een tijd, leuk voor de buitenaftoeslag, maar na ruim 2 maanden is het ook wel weer lekker om eens thuis te gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:55 schreef engine het volgende:
[..]Bijna 7 weken alweer en denk nog 1.5 week.
Vroeger gisteren of ik niet hier wou blijven meteen voor de volgende machine maar toch maar aangegeven dat ik even naar huis wil.
Je hebt een afstandsbediening voor je afstandsbediening nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had hoop bij de titel, eindelijk van die idioten af.
Zodra ik weer bij mijn afstandsbediening in de buurt kom gaat ie uit
Hij kent je toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet vraagt of ik debiel ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |