Je komt toch niet hierheen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morgenvroeg vertrek ik naar een weekendje aan zee... Dat word uitwaaien en omhoog zwemmen als ik het weer zo zie
Nee, dat is Adrenochromequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Babyolie, wordt dat van baby's gemaakt?
Uit den oude doosquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... ff luisteren
Bekijk deze YouTube-video
Idd, ik zit het net te lezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat is Adrenochrome
Dat welquote:
Ergens wel mooi, maar dit zijn van die nummers daar moet het moment voor zijn...quote:
Ah die oude doosquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Gegil hè, maar wel jeugdsentiment, mijn oudere zus had het singeltje.
Goed weekend voor gepland, waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morgenvroeg vertrek ik naar een weekendje aan zee... Dat word uitwaaien en omhoog zwemmen als ik het weer zo zie
* SBE houdt zijn snavel dicht.quote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grevelingen/zee Met een paar surf vrienden hebben we huisjes letterlijk aan de waterkant van de Grevelingen. Nul luxe, huis uit, water in, slaapzak mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed weekend voor gepland, waar ga je naartoe?
Mooie omgeving daar, ik ben daar voor de helft opgegroeid en heb leren surfen op de Grevelingen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grevelingen/zee Met een paar surf vrienden hebben we huisjes letterlijk aan de waterkant van de Grevelingen. Nul luxe, huis uit, water in, slaapzak mee.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Er zit wel een goed restaurant bij
Ikzelf ga mee voor moreel support en mochten ze gaan surfen dan pak ik met de niet surfers een strandtent met open haard... maw.. het komt goe...
Waar was je andere helft dan heen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, ik ben daar voor de helft opgegroeid en heb leren surfen op de Grevelingen.
Heel veel plezier gewenst!
Zeker, als kind ook veel op de grevelingen geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, ik ben daar voor de helft opgegroeid en heb leren surfen op de Grevelingen.
Heel veel plezier gewenst!
Dat ga ik jou niet aan je snavel hangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar was je andere helft dan heen?
Nee die waren er toen nog niet en ik zat aan de Zeeland kant van het meer, maar ik heb de flamingos een paar jaar geleden wel bij Ouddorp gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, als kind ook veel op de grevelingen geweest
Heb je de Flamingo kolonie destijds bij Herkingen ook gezien?
Blijft apart vind ik, flamingo's in ons koude kikker land.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die waren er toen nog niet en ik zat aan de Zeeland kant van het meer, maar ik heb de flamingos een paar jaar geleden wel bij Ouddorp gezien.
Het is inderdaad heel vreemd om te zien dat er hier flamingos zijn, maar ze vinden het blijkbaar lekker hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijft apart vind ik, flamingo's in ons koude kikker land.
Wat ik me ook nog herinner was een foto in het kantoortje van de havenmeester van Herkingen, dat zijn golden retriever snuit aan snuit stond met een zeehond in diezelfde haven, nu misschien wat normaler, maar destijds echt een wondertje
Ja.. ook de ooievaars, ik zag er gister nog eentje tijdens mijn lunch wandeling. Je word doodgegooid met die beesten hier tegenwoordig... terwijl ik me nog herinner dat ze op het journaal kwamen als er eentje overvloogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel vreemd om te zien dat er hier flamingos zijn, maar ze vinden het blijkbaar lekker hier.
Zo schattig de hond met de zeehond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |