Ariequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das llinks[ afbeelding ]
Lastig.. ik kom daar nooitquote:
Het is best een grote provincie waar jij woontquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.. ik kom daar nooit
Ging die rechtdoor?quote:
Eenschquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de beste en grootste provincie waar jij woont
Een jaar of 4 schat mijn parkiet.quote:
Alles pakken ze ons afquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jaar of 4 schat mijn parkiet.
Ja.quote:
Staat zelfs zo'n groot rood wit bord met strepen... voor die afgrondquote:
danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag op het werk hadden we de dierendag top 90. Een overactieve collega laat ons dan allemaal lijstjes invullen met dierenlink... we hebben twee locaties, maar we hadden een live linkje, was best leuk... van Rammstein tot paard in de gang.. en nog wat creativere oplossingen.. weer eens wat anders als Gerard Ekdom
Je beleeft zo nog wat in de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag op het werk hadden we de dierendag top 90. Een overactieve collega laat ons dan allemaal lijstjes invullen met dierenlink... we hebben twee locaties, maar we hadden een live linkje, was best leuk... van Rammstein tot paard in de gang.. en nog wat creativere oplossingen.. weer eens wat anders als Gerard Ekdom
Dat is inderdaad een leuk idee, Crazy Horses ook langs geweest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je beleeft zo nog wat in de sociale werkplaats.
Er gebeurd niet veel.quote:
Geen idee... ff luisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuk idee, Crazy Horses ook langs geweest?
Babyolie op?quote:
De zaak is ook nog bezig lees ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |