Van mijn parkiet.quote:
Ze zijn ook op station Hollandsspoor bezig met demonstreren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
Door personen op het spoor rijden er geen treinen naar Den Haag Centraal. Plen uw reis in de ep
Dat werd net omgeroepen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben we geen loc's met zo'n bullbar voorop? Dan vegen we ze gewoon van het spoor.
Rare jongen die parkietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Met mijn parkiet als machinist, dat vindt ze leuk om te doen.
Jij zit te gamen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet naar bed, maar niet zo actief hier
Dat heb ik nooit gesnapt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, beetje youtubers die games spelen te kijken
het is vooral geinig om nieuwe games te ontdekken,quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gesnapt.
Enige keer dat ik dat doe is als ik ergens vast zit
Daar heb je andere dingen voor op youtube. Die kijk ik dan wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vooral geinig om nieuwe games te ontdekken,
of games te zien die je toch nooit zelf gaat spelen
zoals game reviewers ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je andere dingen voor op youtube. Die kijk ik dan wel.
bv horror games: ik vind het leuk om de games met het verhaal te zien enzo, maar het is totaal niet aan mij besteed om te spelenquote:Als je ze niet gaat spelen, waarom zou je ze kijken?
Niet eens echt reviewers. Meer van die dingen waarin ze laten zien wat er uit komt in een bepaald genre. Kijk dan zelf wel welke ik eruit spelen wil.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals game reviewers ofzo?
sinds TotalBiscuit er niet meer is, heb ik geen degelijke meer gevonden
Geen zin om zelf 666 keer uit elkaar getrokken te worden in zo'n game nee?quote:bv horror games: ik vind het leuk om de games met het verhaal te zien enzo, maar het is totaal niet aan mij besteed om te spelen
dat vind ik dan weer niks aan, zegt mij niet genoeg over de game zelfquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens echt reviewers. Meer van die dingen waarin ze laten zien wat er uit komt in een bepaald genre. Kijk dan zelf wel welke ik eruit spelen wil.
nee, ik heb daar niet zoveel mee inderdaadquote:[..]
Geen zin om zelf 666 keer uit elkaar getrokken te worden in zo'n game nee?
Smaken verschillen enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niks aan, zegt mij niet genoeg over de game zelf
Zo lekker somsquote:nee, ik heb daar niet zoveel mee inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |