Nee inderdaad had ik ook al gezien dus ben daar maar niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.
Als je weet dat er een warm huisje wacht is het soms wel lekker om nat te regenen vind ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou nog een stukje lopen maar het begon te regenen. Dan is even een stukje lopen ook niet leuk.
Bij mij heeft James B. gewoon twee hele ogen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.
+fquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heet James B. gewoon twee hele ogen.
Afspraak met grof vuil? Wat een luxe !!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een bureaustoel die in de weg staat. Afspraak met grofvuil gemaakt. Ik denk ik moet van meer dingen nog af zien te komen. Dus nu staat er allemaal troep in de gang.
Ja maar één oog doet het niet meer en de ander die het wel doet valt regelmatig dicht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heet James B. gewoon twee hele ogen.
Pffffffquote:
Gelukkig heb je nog een heel oogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar één oog doet het niet meer en de ander die het wel doet valt regelmatig dicht.
quote:
Je bent niet gek je bent een lekke fietsband.quote:
Pas maar op, als ik opgepompt ben, fiets je wel anders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet gek je bent een lekke fietsband.
Heb je wel een fietsbel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pas maar op, als ik opgepompt ben, fiets je wel anders!
Alleen als ik rechtsafsla op kinderkopjesquote:
Liggen er bij Hoevelaken ook kinderkopjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen als ik rechtsafsla op kinderkopjes
Das llinksquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen er bij Hoevelaken ook kinderkopjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |