Ga ik vanuit. En als je dan kijkt naar alleen al de opkomst percentages van de pvv zie je dat het troep is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie weet.. maareh..
FF voor de duidelijkheid het is neutraal!
Heb je weleens die urban explorer filmpjes gezien? Soms is het echt duidelijk verlaten.. maar er zijn er ook nog bij.. waar het licht nog brandquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven hoor, gewoon zomaar naar binnen stappen
Maar , interesse? Kun je zien of jouw opvattingen stroken met de daden van je favo partijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik vanuit. En als je dan kijkt naar alleen al de opkomst percentages van de pvv zie je dat het troep is.
Eerste filmpje dat ik in dit genre zie hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je weleens die urban explorer filmpjes gezien? Soms is het echt duidelijk verlaten.. maar er zijn er ook nog bij.. waar het licht nog brand
Ik heb geen idee op wie ik stemmen moet. Een favo partij heb ik al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar , interesse? Kun je zien of jouw opvattingen stroken met de daden van je favo partij
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoektquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste filmpje dat ik in dit genre zie hoor
Ja.. Nederland schijnt echt een uitzondering te zijn.. ieder stukje is hier in gebruik en weinig tot geen vervallen, verlaten huizen... Maar in de rest van Europa... zijn er hele zo goed als lege regio's , zelfs in France dus zoals we zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
Al die verlaten restaurants en hotels zijn wel iets wat ik tegenkom.
Het is me ook al vaak gebeurt dat ik hele leuke tentjes van vroeger weer wilde opzoeken die dan helaas opgedoekt waren.
Vooral de laatste jaren gaat het snel, maar zo leeg als daar heb ik het nooit meegemaakt
Daar zitten leuke tussen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoekt
Haha nooit gezien hoor, ik zal weleens checken. Kijk teveel sportieve tochten denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoekt
Whuuut.. die ken ik dan weer niet... Maar ik kijk graag naar die verlaten kastelen en landhuizen.. soms nog met compleet interieurquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zitten leuke tussen ja
Pas 1 waar ze een lijk vonden in zo'n vervallen huis
Was in België ergens geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut.. die ken ik dan weer niet... Maar ik kijk graag naar die verlaten kastelen en landhuizen.. soms nog met compleet interieurALsof die mensen zo zijn weggelopen 100 jaar geleden
Hier gewoon een voorbeeld.. maar er zijn er honderden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nooit gezien hoor, ik zal weleens checken. Kijk teveel sportieve tochten denk ik
LOL.. moet jij zeggen.. net durfde je nog niet naar binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
Hij doet wel een beetje dramaqueenerig bij dat slapen
Op zich geeft dit ook goed het genre weer !quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was in België ergens geloof ik.
Oh, pas is al iets langer terug.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is gewoon mijn aangeboren beleefdheid om niet zomaar bij mensen naar binnen te stampen ook al zijn ze er waarschijnlijk niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. moet jij zeggen.. net durfde je nog niet naar binnen
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb mijn experimentje in POL geplempt
POL / KiesMotieVator
Het is hier rustig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig of is iedereen al naar bed?
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier rustig.
Zit wat muziek te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |