Ga ik vanuit. En als je dan kijkt naar alleen al de opkomst percentages van de pvv zie je dat het troep is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie weet.. maareh..
FF voor de duidelijkheid het is neutraal!
Heb je weleens die urban explorer filmpjes gezien? Soms is het echt duidelijk verlaten.. maar er zijn er ook nog bij.. waar het licht nog brandquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven hoor, gewoon zomaar naar binnen stappen
Maar , interesse? Kun je zien of jouw opvattingen stroken met de daden van je favo partijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik vanuit. En als je dan kijkt naar alleen al de opkomst percentages van de pvv zie je dat het troep is.
Eerste filmpje dat ik in dit genre zie hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je weleens die urban explorer filmpjes gezien? Soms is het echt duidelijk verlaten.. maar er zijn er ook nog bij.. waar het licht nog brand
Ik heb geen idee op wie ik stemmen moet. Een favo partij heb ik al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar , interesse? Kun je zien of jouw opvattingen stroken met de daden van je favo partij
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoektquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste filmpje dat ik in dit genre zie hoor
Ja.. Nederland schijnt echt een uitzondering te zijn.. ieder stukje is hier in gebruik en weinig tot geen vervallen, verlaten huizen... Maar in de rest van Europa... zijn er hele zo goed als lege regio's , zelfs in France dus zoals we zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
Al die verlaten restaurants en hotels zijn wel iets wat ik tegenkom.
Het is me ook al vaak gebeurt dat ik hele leuke tentjes van vroeger weer wilde opzoeken die dan helaas opgedoekt waren.
Vooral de laatste jaren gaat het snel, maar zo leeg als daar heb ik het nooit meegemaakt
Daar zitten leuke tussen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoekt
Haha nooit gezien hoor, ik zal weleens checken. Kijk teveel sportieve tochten denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een aparte met zijn reis erbij, maar je kent toch wel die filmpjes waar ze een verlaten huis, kasteel, fabriek, kerncentrale.. whatever, binnen sluipen en het documenteren? Zo niet, dan gaat er een wereld voor je open als je op urban explorer zoekt
Whuuut.. die ken ik dan weer niet... Maar ik kijk graag naar die verlaten kastelen en landhuizen.. soms nog met compleet interieurquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zitten leuke tussen ja
Pas 1 waar ze een lijk vonden in zo'n vervallen huis
Was in België ergens geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut.. die ken ik dan weer niet... Maar ik kijk graag naar die verlaten kastelen en landhuizen.. soms nog met compleet interieurALsof die mensen zo zijn weggelopen 100 jaar geleden
Hier gewoon een voorbeeld.. maar er zijn er honderden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nooit gezien hoor, ik zal weleens checken. Kijk teveel sportieve tochten denk ik
LOL.. moet jij zeggen.. net durfde je nog niet naar binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
Hij doet wel een beetje dramaqueenerig bij dat slapen
Op zich geeft dit ook goed het genre weer !quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was in België ergens geloof ik.
Oh, pas is al iets langer terug.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is gewoon mijn aangeboren beleefdheid om niet zomaar bij mensen naar binnen te stampen ook al zijn ze er waarschijnlijk niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. moet jij zeggen.. net durfde je nog niet naar binnen
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb mijn experimentje in POL geplempt
POL / KiesMotieVator
Het is hier rustig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig of is iedereen al naar bed?
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier rustig.
Zit wat muziek te luisteren
Nee inderdaad had ik ook al gezien dus ben daar maar niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.
Als je weet dat er een warm huisje wacht is het soms wel lekker om nat te regenen vind ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou nog een stukje lopen maar het begon te regenen. Dan is even een stukje lopen ook niet leuk.
Bij mij heeft James B. gewoon twee hele ogen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit James Bond te kijken met een half oog, er is niet zoveel op tv.
+fquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heet James B. gewoon twee hele ogen.
Afspraak met grof vuil? Wat een luxe !!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een bureaustoel die in de weg staat. Afspraak met grofvuil gemaakt. Ik denk ik moet van meer dingen nog af zien te komen. Dus nu staat er allemaal troep in de gang.
Ja maar één oog doet het niet meer en de ander die het wel doet valt regelmatig dicht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heet James B. gewoon twee hele ogen.
Pffffffquote:
Gelukkig heb je nog een heel oogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar één oog doet het niet meer en de ander die het wel doet valt regelmatig dicht.
quote:
Je bent niet gek je bent een lekke fietsband.quote:
Pas maar op, als ik opgepompt ben, fiets je wel anders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet gek je bent een lekke fietsband.
Heb je wel een fietsbel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pas maar op, als ik opgepompt ben, fiets je wel anders!
Alleen als ik rechtsafsla op kinderkopjesquote:
Liggen er bij Hoevelaken ook kinderkopjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen als ik rechtsafsla op kinderkopjes
Das llinksquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen er bij Hoevelaken ook kinderkopjes?
Ariequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das llinks[ afbeelding ]
Lastig.. ik kom daar nooitquote:
Het is best een grote provincie waar jij woontquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.. ik kom daar nooit
Ging die rechtdoor?quote:
Eenschquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de beste en grootste provincie waar jij woont
Een jaar of 4 schat mijn parkiet.quote:
Alles pakken ze ons afquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jaar of 4 schat mijn parkiet.
Ja.quote:
Staat zelfs zo'n groot rood wit bord met strepen... voor die afgrondquote:
danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag op het werk hadden we de dierendag top 90. Een overactieve collega laat ons dan allemaal lijstjes invullen met dierenlink... we hebben twee locaties, maar we hadden een live linkje, was best leuk... van Rammstein tot paard in de gang.. en nog wat creativere oplossingen.. weer eens wat anders als Gerard Ekdom
Je beleeft zo nog wat in de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag op het werk hadden we de dierendag top 90. Een overactieve collega laat ons dan allemaal lijstjes invullen met dierenlink... we hebben twee locaties, maar we hadden een live linkje, was best leuk... van Rammstein tot paard in de gang.. en nog wat creativere oplossingen.. weer eens wat anders als Gerard Ekdom
Dat is inderdaad een leuk idee, Crazy Horses ook langs geweest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je beleeft zo nog wat in de sociale werkplaats.
Er gebeurd niet veel.quote:
Geen idee... ff luisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuk idee, Crazy Horses ook langs geweest?
Babyolie op?quote:
De zaak is ook nog bezig lees ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |