quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door tonja.![]()
Sst, dat moet je niet zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]Niet echt, het was Sora, ik gaf slechts de opdracht
Sora 2 is ook al uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]Niet echt, het was Sora, ik gaf slechts de opdracht
Vinden ze daar Nemo?quote:
Nee, in deel 3 is dat.quote:
Weet je het zeker?quote:
Ik heb hem al gezien.quote:
Nee, ken het niet.quote:
Je gaat het deze maand nog vaak tegenkomenquote:
We gaan het zien...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je gaat het deze maand nog vaak tegenkomen
Parmantig koppeltjequote:
Heel netjesquote:
Eerste 4 vragen gingen echt wonderbaarlijk lekker. De laatste vraag dacht ik dat het Australie was en dat kostte me de 900 grensquote:
Netjesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste 4 vragen gingen echt wonderbaarlijk lekker. De laatste vraag dacht ik dat het Australie was en dat kostte me de 900 grens
Ik had Boston gegokt en dus redelijk in de buurtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes
Ik zat in Oxford ipv een amerikaanse uni, en die laatste vraag, .......
Ging er vanuit dat ze daar niet van die oude gebouwen hadden, of dat er al een beeldenstorm geweest wasquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had Boston gegokt en dus redelijk in de buurt
Tijd om alle grote internationale sportevenement daar weg te halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:44 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)oetbal-in-washington
Begint al lekker
Ik heb het ook niet zo op Iran.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:44 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)oetbal-in-washington
Begint al lekker
Wat gaat er gebeuren als Israel zich plaatst ??? In Spanje waren ze daar een paar weken terug al over aan het spreken toen ESF ter sprake kwam....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Iran.
Maar sport en politiek moet los van elkaar staan.
Helaas gaat dat niet gebeuren, dat zag je wel bij ESF.
Die zijn sowieso wel welkom in de VS. Politiek gezien dan...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als Israel zich plaatst ??? In Spanje waren ze daar een paar weken terug al over aan het spreken toen ESF ter sprake kwam....
Ja maar komen andere landen dan nog wel ..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die zijn sowieso wel welkom in de VS. Politiek gezien dan...
Maar zal wel voor veel protesten gaan zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |