Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Ik ga er vandaag verder niks meer over zeggen dus iedereen morgen tegen 09:30 heel hard duimen (hehe ook al is het mijn middelvinger) voor mij alsjeblieft.
Kerstkrans is ook wel een leuk idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills ga jij ook een kerstauto haken?
Dat mag. Het was trouwens spaghetti.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:39 schreef Nizno het volgende: [..] @:TheStigsDutchCousin heeft hier een mening over.
Ik hoorde net op de radio iemand die dat aan het maken is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
ja ik ook, daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio iemand die dat aan het maken is.
Wát een toeval.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio iemand die dat aan het maken is.
waarom stop je hete olijfolie in je oog??quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag kokend hete olijfolie in m'n oog gekregen maar heb er gelukkig geen last van.
Dan heb je waarschijnlijk dezelfde radiozender op staan.quote:
Dat spatte erinquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom stop je hete olijfolie in je oog??
ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk dezelfde radiozender op staan.
dan voortaan met koken,bakken,braden,whatever je aan het doen was, maar gewoon zo'n beschermende bril op doenquote:
Moeten we een enkelband voor je aanvragen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap soms niet dat ik los mag rondlopen.
je hebt een stopcontact gevonden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Oh lol ik was even vergeten dat ik nu kan zien wat de wasmachine verbruikt omdat ik hem aan heb gezet net.
[ link | afbeelding ]
Nee, woensdag kibbelingquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dagelijkse worstenbroodje met Bossche bol?
Beetje creatief doen met stekkerdoos die al bij dit tafeltje lag.quote:
Oh hmm mijn favoriete tentje staat er straks wel weer. Nu kan het nog.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, woensdag kibbeling
Wat doe je hier nog dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hmm mijn favoriete tentje staat er straks wel weer. Nu kan het nog.
Hij is pas tegen 2 uur klaar met alles voorbereiden omdat hij eerst in een andere wijk is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan?
Pfff, duurt lang.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is pas tegen 2 uur klaar met alles voorbereiden omdat hij eerst in een andere wijk is.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
De gebakkraam stond hier maandag alweer.
Ik heb net gebak opquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou als ik zo eerst boodschappen ga halen dan is hij tegen die tijd wel klaar denk ik.quote:
Snoeperd.quote:
Het enige wat ik mis aan het wonen in het centrum van Emmen is de oliebollenkraam. Poh zoveel dingen die lekker zijn. Die is al bijna weer open denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Opgelucht?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis![]()
Nu hard werken. Alles opruimen, was draaien etc etc.
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis aan het wonen in het centrum van Emmen is de oliebollenkraam. Poh zoveel dingen die lekker zijn. Die is al bijna weer open denk ik.
Oliebollen van mijn vader vind ik toch de lekkerste.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellend
Maar ze verkopen zoveel meer dan alleen oliebollen, in ieder geval die in het centrum van Emmen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellend
Zuipen, kapsalon en snurkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis![]()
Nu hard werken. Alles opruimen, was draaien etc etc.
Dat die dame daar nog steeds werkt verbaast mequote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarvoor nog even aan de overkant koffie halen.
Ze zullen niet goedkoper zijn geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Vond ze vorig jaar alleen wel een beetje duur.
Ja, die heeft daar kennelijk een hele carrière. Misschien is ze wel hoofd koffiezaken nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat die dame daar nog steeds werkt verbaast meTegenwoordig wisselen mensen zo vaak en snel van baan.
Welkom in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb al 3x een post getypt en 3x error.. inmiddels weet ik niet eens meer wat ik wilde zeggen
Dat ze nu ook over de koekjes gaatquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die heeft daar kennelijk een hele carrière. Misschien is ze wel hoofd koffiezaken nu.
Geen idee, zoek ik zelf ook al jarenquote:
ik vermoed even voorbij de stijgbeugel en het aambeeldquote:
Of de penis guillotinequote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed even voorbij de stijgbeugel en het aambeeld
neequote:
Heb je daar geen beschuit ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
weet je nog dat ik had gezegd dat ik nooit meer zou gaan eten? Nou nu is het bijna 7 uur en das toch wel etenstijd. Al heb ik geen honger
neequote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je daar geen beschuit ofzo?
wespen mogen allemaal deaudt!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
Er kruipen hier allemaal bijen en wespen heel traag over de tegels buiten. Die gaan niet lang meer mee denk ik
Gewoon niks toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je daar geen beschuit ofzo?
Die zullen wel op zijn voor dit jaar ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
Er kruipen hier allemaal bijen en wespen heel traag over de tegels buiten. Die gaan niet lang meer mee denk ik
Meer rare bal, geen voedselvoorraad in huis hebben.quote:
Alles al opgegeten, dus dat klopt dan wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer rare bal, geen voedselvoorraad in huis hebben.
Ze is er niet zo vaak meer inderdaad. Er staat nu vaak wat volk wat niet eens Nederlands spreektquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat die dame daar nog steeds werkt verbaast meTegenwoordig wisselen mensen zo vaak en snel van baan.
Ik heb nog een kerstdorp en wintermarkt op de planning staanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
het bleek zo'n jeepdinges met een denneboom in de bakquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een kerstdorp en wintermarkt op de planning staan
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
Zo, mijn vader is weer klaar met de dakwerkzaamhedendus geen dakhazen meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
het bleek zo'n jeepdinges met een denneboom in de bak
ik speel vals en koop gewoon elk jaar wat er bij van een willekeurig kerstdorp...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan ook die andere dingetjes op
2 steken vooruit 1 achteruitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al 2 jaar bezig met het breien van een trui
huehuehhueheheheheheuehe
We zitten nu wel op het dieptepunt van je periode, geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Al kreeg ik wel zin in worst en heb ik een stukje fuet gepakt. Eerst lekker gesneden met een scherp met natuurlijk
Bal heeft zelf een bankrekening.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben toch ook nog een bankrekening
als ik dat zo zie dan denk ik.... ik zou zo graag willen dat ik haken boeiend zou vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
En ik heb dus ook dit boek
https://www.hetwolhuis.nl/kersthuisjes-haken-met-mr-cey/
[ afbeelding ]
ja oke sommige vrouwen zijn daar ook erg op gefocustquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben toch ook nog een bankrekening
De deken die ik nu aan het afmaken ben was al bijna af voordat ik dit huis kocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al 2 jaar bezig met het breien van een trui
huehuehhueheheheheheuehe
Check Clue, de menstruatieapp.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
We zitten nu wel op het dieptepunt van je periode, geloof ik.
Voorheen was ik daar ook niet op gefocust.quote:
Ja, zo had ik het al ingeschat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Check Clue, de menstruatieapp.
Dag 23. Zegt dat genoeg?
Je kan zoooooveel leuke dingetjes hakenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik dat zo zie dan denk ik.... ik zou zo graag willen dat ik haken boeiend zou vinden
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorheen was ik daar ook niet op gefocust.
Ik was ooit op date met een spaanse jongen. Man wat een opschepper was dat. Hij begon te klagen dat die zoveel belasting in nl moest betalen dus ik zo van ja vervelend en zo. En toen zei die van ja weet je wel hoeveel ik verdien? Dus zei dat ik dat niet hoefde te weten... Maar hij luisterde niet. Hij ging zijn loonstrookje opzoeken in zijn mail dus ik zo van doe geen moeite , het is niet belangrijkHield die zo dat scherm voor mijn neus
Wil je dat ik je uitnodig voor Clue Connect zodat je altijd op de hoogte bent?quote:
Dat is niet per se noodzakelijk. Ik heb ruime ervaring met deze ellende.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je dat ik je uitnodig voor Clue Connect zodat je altijd op de hoogte bent?
ik heb ook iets gehaakt in huis.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan zoooooveel leuke dingetjes haken![]()
ik zou het dan alleen voor kerstdecoratie gebruiken. Gewoon hele kerstdorpen voor op mn pronkkastquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan zoooooveel leuke dingetjes haken![]()
En nu helemaal ideaal dat ik dat kan. Heb ik tenminste wat te doen.
En mijn haakspulletjes nemen langzaam het huis van broer en schoonzus over
nou was niet slecht. Geloof boven de 6000. Zoveel heb ik nooit verdiend natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je toen nog gedaan alsof je het heel wat vond?
Moet je na gaan hoe ik mij voel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet per se noodzakelijk. Ik heb ruime ervaring met deze ellende.
Ik vrees ook van niet nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zullen niet goedkoper zijn geworden.
Waar heb je hem uiteindelijk op afgekeurd?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was niet slecht. Geloof boven de 6000. Zoveel heb ik nooit verdiend natuurlijkMaar het boeit mij echt niet
Penislengte natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar heb je hem uiteindelijk op afgekeurd?
op het puntje van zn fuetquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoe ik mij voel.
Aan een lange dunne knakworst heb je natuurlijk nog steeds nietsquote:
op dit o. a. Hij had ook verteld dat die op een 3 weekse reis naar thailand was geweest en een prive chauffeur had genomen, alleen maar in 5 sterren hotels sliep etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Knakworst vind ik ook altijd een akelig woord in deze context.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan een lange dunne knakworst heb je natuurlijk nog steeds niets
Zonder wrijving geen glans natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan een lange dunne knakworst heb je natuurlijk nog steeds niets
Misschien voelde-ie al aan dat je de interesse aan het verliezen was en ging-ie daardoor nog harder opscheppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op dit o. a. Hij had ook verteld dat die op een 3 weekse reis naar thailand was geweest en een prive chauffeur had genomen, alleen maar in 5 sterren hotels sliep etc.
Vond er echt totaal niets aan :p
Ja sorry ik kan alleen maar akelige woorden en scenario's bedenken in deze contextquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Knakworst vind ik ook altijd een akelig woord in deze context.
ja geen idee. Zit daar toch niet voor zijn salaris.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien voelde-ie al aan dat je de interesse aan het verliezen was en ging-ie daardoor nog harder opscheppen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
als ik zo terug denk ik heb ik denk ik maar bij 3 dates gehad dat ik die persoon nog een keer wilde zien
bij 1 jongen wilde ik eigenlijk gewoon weg dus toen hij naar het toilet ging heb ik snel betaald en mijn jas aangetrokken. Hij begreep de hintquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]Elke keer blij dat de date voorbij was.
Was je wel enthousiast voor deze 3 dates? Of ben je maar gewoon op date gegaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
als ik zo terug denk ik heb ik denk ik maar bij 3 dates gehad dat ik die persoon nog een keer wilde zien
Alsof ik de tekst lees in een haakboekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
De haakpatronen van de huisjes zijn exclusief verkrijgbaar in het boek “Kersthuisjes Haken”. Zonder het boek kan je de huisjes niet maken.
zitten er ook zoveel foutjes in dat boek?
nee deze 3 waren erg leuk. De andere had ik denk ik wel mijn twijfels jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was je wel enthousiast voor deze 3 dates? Of ben je maar gewoon op date gegaan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij 1 jongen wilde ik eigenlijk gewoon weg dus toen hij naar het toilet ging heb ik snel betaald en mijn jas aangetrokken. Hij begreep de hint
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook iets gehaakt in huis.
[ afbeelding ]
nou de grap is dus dat frikandel ook niet heel beschaafd eet. Tenminste niet zoals ik het graag zie en qua irritatie doet het mij niet heel erg veel. Het is dus blijkbaar het zelfde als met schattige beestjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]Maar dates moeten dus net geluk hebben dat ze niet op één van je irritatiepunten iets fout doen. Smekken bijvoorbeeld.
ook weer waarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof ik de tekst lees in een haakboek
Dat is hetzelfde als zo'n boekwerk voorafgaand aan een recept lezen
Maar als het nieuwe eraf is met frikandel, worden die irritaties natuurlijk wel weer actief.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de grap is dus dat frikandel ook niet heel beschaafd eet. Tenminste niet zoals ik het graag zie en qua irritatie doet het mij niet heel erg veel. Het is dus blijkbaar het zelfde als met schattige beestjes
yesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als het nieuwe eraf is met frikandel, worden die irritaties natuurlijk wel weer actief.
Ja, dan kun je hem doorsturen naar Muis.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesdus dan moet die gewoon dood als die smakt
Wat een sneuneusquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorheen was ik daar ook niet op gefocust.
Ik was ooit op date met een spaanse jongen. Man wat een opschepper was dat. Hij begon te klagen dat die zoveel belasting in nl moest betalen dus ik zo van ja vervelend en zo. En toen zei die van ja weet je wel hoeveel ik verdien? Dus zei dat ik dat niet hoefde te weten... Maar hij luisterde niet. Hij ging zijn loonstrookje opzoeken in zijn mail dus ik zo van doe geen moeite , het is niet belangrijkHield die zo dat schermpje voor mijn neus
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een sneuneus![]()
Ik had ook een keer zo'n soort date met een jongen hier, hij werkte voor een bank en was er net een paar maanden. Die voelde zich volgens mij heel wat omdat hij ineens meer verdiende dan z'n vrienden in Duitsland. Hele tijd opscheppen. Lopen we terug naar de parkeerplaats, staat zijn koekblik naar mijn audi. Nou, toen was het ook einde oefening voor hem volgens mij. Heb (gelukkig) nooit meer wat gehoord
nee joh. Snacks zijn altijd goedquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:26 schreef STING het volgende:
Uberhaupt een frikandel eten op een date is natuurlijk ook sowieso al een turn-off.
Mijn wederhelft nam me in een adidas trainingsbroek mee naar de dönerzaak op de hoek op onze 2e date. Had wel iets anders verwacht toen hij zei "kom je dan bij mij eten?"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:26 schreef STING het volgende:
Uberhaupt een frikandel eten op een date is natuurlijk ook sowieso al een turn-off.
Neh, doe dan bitterballen ofzo, hihahoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. Snacks zijn altijd goed
Soms kan fout ook goed zijn ja, als je er beide de humor van inzietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn wederhelft nam me in een adidas trainingsbroek mee naar de dönerzaak op de hoek op onze 2e date. Had wel iets anders verwacht toen hij zei "kom je dan bij mij eten?"![]()
Maar goed, hard om gelachen en we zijn nog altijd samen. Dus het kan ook een leuke ijsbreker zijn
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn wederhelft nam me in een adidas trainingsbroek mee naar de dönerzaak op de hoek op onze 2e date. Had wel iets anders verwacht toen hij zei "kom je dan bij mij eten?"![]()
Maar goed, hard om gelachen en we zijn nog altijd samen. Dus het kan ook een leuke ijsbreker zijn
ik kan mij daar niet zo druk om maken denk ik. Ik zie heel veel filmpjes van vrouwen op social media voorbij komen die dan zeggen dat ze geen coffee dates doen bv en een diner verwachten in een sterrenzaak. of dat de man altijd moet betalen. zo denk ik ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die elitaire snack jou ooit misdaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef STING het volgende:
Frikandellen hebben gewoon een soort Tokkie vibe bij mij, in tegenstelling tot bijna alle andere snacks
Het is geen kroket.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft die elitaire snack jou ooit misdaan?
Ik schep altijd op over mijn auto, van 26 jaar oud.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schep altijd op over mijn studieschuld tijdens de 1e date
En vervolgens niet snappen waarom ze nog single zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan mij daar niet zo druk om maken denk ik. Ik zie heel veel filmpjes van vrouwen op social media voorbij komen die dan zeggen dat ze geen coffee dates doen bv en een diner verwachten in een sterrenzaak. of dat de man altijd moet betalen. zo denk ik ook niet
Bezoekje bij de NASA staat nog op de planning, nog even afwachten of ze die dichtgooienquote:Op woensdag 1 oktober 2025 05:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stond er nog veel op de planning dat je nu niet kunt doen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bezoekje bij de NASA staat nog op de planning, nog even afwachten of ze die dichtgooien
Sommige restaurants hebben gelukkig nog de klassieke draadjesvleeskroketquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Kroketten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Ja goed die vrouwen heb je ook. En is ook vaak een cultuurding. Gergi moest voor z'n oost-europese exen ook alles betalen, dat werd verwacht. Terwijl ik gewoon gewend ben om de helft of alles zelf te betalen. Daar stonden mannen dan vaak van te kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan mij daar niet zo druk om maken denk ik. Ik zie heel veel filmpjes van vrouwen op social media voorbij komen die dan zeggen dat ze geen coffee dates doen bv en een diner verwachten in een sterrenzaak. of dat de man altijd moet betalen. zo denk ik ook niet
flauw zeg ditquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bezoekje bij de NASA staat nog op de planning, nog even afwachten of ze die dichtgooien
Heb je wat voorbeelden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige restaurants hebben gelukkig nog de klassieke draadjesvleeskroket
Oh hopelijk kun je er nog naartoe danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, misschien maar eens gaan bijhouden in een draadjesvleeskrokettenlogboek.
Wat dat betreft vond ik daten tijdens corona ook wel prettigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed die vrouwen heb je ook. En is ook vaak een cultuurding. Gergi moest voor z'n oost-europese exen ook alles betalen, dat werd verwacht. Terwijl ik gewoon gewend ben om de helft of alles zelf te betalen. Daar stonden mannen dan vaak van te kijken.
En ging juist liefst koffie drinken op een date, dan kun je snel weer weg als het niet bevalt
Anders moet je naar Starbase!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er in 2025 nog geen tegengekomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, misschien maar eens gaan bijhouden in een draadjesvleeskrokettenlogboek.
hebben ze daar ook bucks?quote:
Heb je daar je corona aan overgehouden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik daten tijdens corona ook wel prettig
Beetje wandelen en kletsen. Als het dan niks is heb je iig lekker gewandeld
bestaat dat nog?quote:
creamcrackers met boter en kaasquote:
raspetatje met satesausquote:
Lol neequote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar je corona aan overgehouden?
Die heeft de hele wandeling die zoen lopen te plannenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Wel 1x dat ik zo'n wandeldate had. En dat ging zooo stroef
Ik probeerde dan een open vraag te stellen, en dan zei hij ja of nee of misschien 3 woorden. En dat ging zo de hele date
Hij stelde geen enkele vraag, en als ik niks vroeg dan bleef het stil
En toen we weer terug waren pakte hij me ineens vast en probeerde hij me te zoenen????
Dus ik zo Matrixstyle helemaal achterover om hem te ontwijken
Uhm..?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Ik probeerde dan een open vraag te stellen, en dan zei hij ja of nee of misschien 3 woorden. En dat ging zo de hele date
En toen we weer terug waren pakte hij me ineens vast en probeerde hij me te zoenen????
Uhm..?
die jongen was helemaal van slag vanaf moment 1 dat hij je zag... kon geen woorden uitbrengen..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Uhm..?
Kon aan niks anders denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft de hele wandeling die zoen lopen te plannen
Lol, laatste moment voor een poging.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Uhm..?
quote:
Geen idee hoe hij erbij kwam dat we voldoende klik hadden en dat de date leuk genoeg was daarvoorquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, laatste moment voor een poging.
Ik heb het de tweede keer volgens mij ook in de trein opgelopen want er zat iemand tegenover me met een apart hoestje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
Maar corona was van toen ik naar een concert ging
Of bij het concert of in het OV terug (want toen zat de trein ook vol)
wat nou klik... voor kussen of seks is geen klik nodig johquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij erbij kwam dat we voldoende klik hadden en dat de date leuk genoeg was daarvoor
Dat klinkt heel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Uhm..?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat nou klik... voor kussen of seks is geen klik nodig joh
Mijn ex had ook corona opgelopen in de trein toen we op vakantie gingen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
Maar corona was van toen ik naar een concert ging
Of bij het concert of in het OV terug (want toen zat de trein ook vol)
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt heel ongemakkelijk.Misschien dacht hij dat hij heel soepeltjes bezig was.
Ik was een keer met iemand gaan wandelen die ik via via kende en die iemand zocht met wie hij kon wandelen. Ik was lekker aan het praten over van alles en hij was een beetje stil. Hij wilde nog wel een keer wandelen, maar dan moest ik wel gewoon stil zijn.
Eigenlijk moeten we haar daar een keer aan houden met een soort straf. Als ze dan toch gaat eten, moet ze voor ons ook eten bestellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nee, je zou nooit meer eten had je gezegd.
Ja, goed, dat kan ik ook in m'n eentje wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, gewoon lekker in stilte wandelen en genieten van de omgeving.
Ahjaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het de tweede keer volgens mij ook in de trein opgelopen want er zat iemand tegenover me met een apart hoestje.
Ik heb wel klik nodigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat nou klik... voor kussen of seks is geen klik nodig joh
een incel nietquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Ook genoeg snacks want ik durf nooit zo goed precies te zeggen waar ik allemaal zin in heb als iemand voor me naar de winkel gaat.
Ja dat was ook echt heel ongemakkelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt heel ongemakkelijk.Misschien dacht hij dat hij heel soepeltjes bezig was.
Ik was een keer met iemand gaan wandelen die ik via via kende en die iemand zocht met wie hij kon wandelen. Ik was lekker aan het praten over van alles en hij was een beetje stil. Hij wilde nog wel een keer wandelen, maar dan moest ik wel gewoon stil zijn.
Leuk voor zequote:
Omdat!quote:
ja maar je gaat niet een wandelend lunchmaatje of coronawandelmaatje zoeken om beiden naast elkaar te zwijgen lijkt mequote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt heel ongemakkelijk
Ik was opgelucht toen we weer richting station liepenlol
Ik liep met corona wel veel met een collega van een andere afdeling. Die woonde toen tegenover me. Dus met de lunch hebben we vaak samen gewandeld. Dat was wel gezellig
Dat kan ik me voorstellen! Wel goed dat je zo'n matrixmove in petto had.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt heel ongemakkelijk
Ik was opgelucht toen we weer richting station liepen
"Ik heb een uur van mijn tijd opgeofferd en haar niet uitgescholden. Ik verdien een zoen"quote:
Nee dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar je gaat niet een wandelend lunchmaatje of coronawandelmaatje zoeken om beiden naast elkaar te zwijgen lijkt me
"vrouwen verdienen nooit zo veel als mannen, want hebben geen ambitie. Willen alleen nageltjes lakken en pronken"quote:
Kan zen zijn. Of een verschil tussen af en toe even babbelen en non-stop.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar je gaat niet een wandelend lunchmaatje of coronawandelmaatje zoeken om beiden naast elkaar te zwijgen lijkt me
"Ik ben zelfs onder de douche gegaan voor haar!"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik heb een uur van mijn tijd opgeofferd en haar niet uitgescholden. Ik verdien een zoen"
Heb ik een uur lang naar dat gezwets moeten luisteren! en voor wat? voor helemaal NIKSquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik heb een uur van mijn tijd opgeofferd en haar niet uitgescholden. Ik verdien een zoen"
Leuk cadeauquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag kokend hete olijfolie in m'n oog gekregen maar heb er gelukkig geen last van.
die van rec zei stil... dus ik ga uit van zwijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zen zijn. Of een verschil tussen af en toe even babbelen en non-stop.
Nou, douche. Washandje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
"Ik ben zelfs onder de douche gegaan voor haar!"
Ja vond ik wel smooth van mezelfquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Wel goed dat je zo'n matrixmove in petto had.
Haha, ik zag 'm ergens langskomen. Wat een droeftoeter. Helaas zijn er ook vrouwen die zijn denkbeelden aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
"vrouwen verdienen nooit zo veel als mannen, want hebben geen ambitie. Willen alleen nageltjes lakken en pronken"
aldus de TemuTate bij firstdates
Dat is dan hun probleem.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik zag 'm ergens langskomen. Wat een droeftoeter. Helaas zijn er ook vrouwen die zijn denkbeelden aantrekkelijk vinden.
Ik verdiende best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
"vrouwen verdienen nooit zo veel als mannen, want hebben geen ambitie. Willen alleen nageltjes lakken en pronken"
Mijn ambitie ligt nou eenmaal hoger. Hoe sneller je dat accepteert hoe sneller we door kunnen naar huis.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die zoeken een temutate zodat ze alleen maar op bed met de benen wijd hoeven en kinderen te produceren en verder alleen maar in de schoonheidssalon hoeven zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik zag 'm ergens langskomen. Wat een droeftoeter. Helaas zijn er ook vrouwen die zijn denkbeelden aantrekkelijk vinden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
"Ik ben zelfs onder de douche gegaan voor haar!"
Wat een opoffering he, en ik heb hem niet eens beloondquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik een uur lang naar dat gezwets moeten luisteren! en voor wat? voor helemaal NIKS
Daarom m'n eerste stuk, kan zen zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van rec zei stil... dus ik ga uit van zwijgen
Ja, dat kan wel, maar ik ben geen ratelende tienermeid.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zen zijn. Of een verschil tussen af en toe even babbelen en non-stop.
niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik ben geen ratelende tienermeid.
Kan me niet voorstellen dat die knul dat ooit gaat doen als ie zich zo blijft gedragen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Zijn die TemuTates de nieuwe generatie incels? Maar dat kan helemaal niet, want incels planten zich niet voort.
Ik oordeel niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik ben geen ratelende tienermeid.
Ja denk dat ik wat de war wasquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nee, je zou nooit meer eten had je gezegd.
Zie je nou wel. Allemaal k*th**ren!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat een opoffering he, en ik heb hem niet eens beloond
Heel mijn beeld van @Recce wegquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Och, een beetje z'n verhaal ombuigen en het in naam van de Here doen en je bent er wel hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die knul dat ooit gaat doen als ie zich zo blijft gedragen.
In Thailand is het nooit te laat om te etenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is daar nu al te laat om te eten. Nu moet je wachten tot je ontbijt.
"Slet"quote:
bankrekeningnummer geven en vragen om 10.000 euroquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Slet"
"Maar ik wil juist niet met je neuken!”
"Kuthoer!”
"Ja uhm, nee, never mind.."
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
bankrekeningnummer geven en vragen om 10.000 euro
na ontvangst weg gaan. dan is hij in elk geval goed genaaid
'Nu wil ik niets liever.'quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Slet"
"Kuthoer!”
Echt he, zulk aantrekkelijk gedragquote:
Ja, die logica ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Slet"
"Kuthoer!”
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
Shit er is brand geweest bij mijn favoriete pizzeria.
Ik wil ook best nog even mijn naaimachine pakken…¿quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
als hij dan naar de pliezie gaat gewoon het argument geven dat hij genaaid wilde worden voor die 10.000 euro en dat dat gelukt is
quote:U ontvangt Berichten over uw Buurt.
Er zijn 2 nieuwe berichten in de periode van 17 september tot en met 1 oktober.
Dit zijn bekendmakingen binnen 250 meter van uw woonadres.
Dat wordt zelf pizza's bakkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
En ook dat je al denkt "nee deze gast moet ik niet"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die logica ontgaat mij ook.
Yeeeepquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook dat je al denkt "nee deze gast moet ik niet"
En dan reageren ze zo
Dan denk ik alleen maar "goede keuze gemaakt, deze gast moet ik idd niet"
pino de pizzabakker? of pino de pyro?quote:
Ik zie een patroon.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
De pizzeria heet Pino. Hoewel ze ook andere dingen verkopen maar ze staan vooral bekend om de pizza's.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
pino de pizzabakker? of pino de pyro?
De brand bij de koffiebranderij..quote:
Ooooh ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De brand bij de koffiebranderij..
het kerstdorpquote:
We houden je in de gatenquote:
niet opeten, die zijn niet goed meer. Stuur maar op naar mij dan gooi ik ze wel weg voor jequote:
Ik hoor dat het Budajournaal de media's napraatquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor dat Schotland erg mooi is!
Binnenkort is er vast dan ook brand hier in de Jumbo. Snackbar waar ik ging eten toen ik Solo ging meeten (er was toen absoluut geen sprake van een date hoor) is ook al in de fik gevlogen een paar jaar geleden.quote:
Ja zie jequote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnenkort is er vast dan ook brand hier in de Jumbo. Snackbar waar ik ging eten toen ik Solo ging meeten (er was toen absoluut geen sprake van een date hoor) is ook al in de fik gevlogen een paar jaar geleden.
@Ama wil je geen fikkie stoken bij de FOK!-servers?quote:
we know what she did this summerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:ama wil je geen fikkie stoken bij de FOK!-servers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |