Maar als het nieuwe eraf is met frikandel, worden die irritaties natuurlijk wel weer actief.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de grap is dus dat frikandel ook niet heel beschaafd eet. Tenminste niet zoals ik het graag zie en qua irritatie doet het mij niet heel erg veel. Het is dus blijkbaar het zelfde als met schattige beestjes
yesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als het nieuwe eraf is met frikandel, worden die irritaties natuurlijk wel weer actief.
Ja, dan kun je hem doorsturen naar Muis.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesdus dan moet die gewoon dood als die smakt
Wat een sneuneusquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorheen was ik daar ook niet op gefocust.
Ik was ooit op date met een spaanse jongen. Man wat een opschepper was dat. Hij begon te klagen dat die zoveel belasting in nl moest betalen dus ik zo van ja vervelend en zo. En toen zei die van ja weet je wel hoeveel ik verdien? Dus zei dat ik dat niet hoefde te weten... Maar hij luisterde niet. Hij ging zijn loonstrookje opzoeken in zijn mail dus ik zo van doe geen moeite , het is niet belangrijkHield die zo dat schermpje voor mijn neus
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een sneuneus![]()
Ik had ook een keer zo'n soort date met een jongen hier, hij werkte voor een bank en was er net een paar maanden. Die voelde zich volgens mij heel wat omdat hij ineens meer verdiende dan z'n vrienden in Duitsland. Hele tijd opscheppen. Lopen we terug naar de parkeerplaats, staat zijn koekblik naar mijn audi. Nou, toen was het ook einde oefening voor hem volgens mij. Heb (gelukkig) nooit meer wat gehoord
nee joh. Snacks zijn altijd goedquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:26 schreef STING het volgende:
Uberhaupt een frikandel eten op een date is natuurlijk ook sowieso al een turn-off.
Mijn wederhelft nam me in een adidas trainingsbroek mee naar de dönerzaak op de hoek op onze 2e date. Had wel iets anders verwacht toen hij zei "kom je dan bij mij eten?"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:26 schreef STING het volgende:
Uberhaupt een frikandel eten op een date is natuurlijk ook sowieso al een turn-off.
Neh, doe dan bitterballen ofzo, hihahoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. Snacks zijn altijd goed
Soms kan fout ook goed zijn ja, als je er beide de humor van inzietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn wederhelft nam me in een adidas trainingsbroek mee naar de dönerzaak op de hoek op onze 2e date. Had wel iets anders verwacht toen hij zei "kom je dan bij mij eten?"![]()
Maar goed, hard om gelachen en we zijn nog altijd samen. Dus het kan ook een leuke ijsbreker zijn
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn wederhelft nam me in een adidas trainingsbroek mee naar de dönerzaak op de hoek op onze 2e date. Had wel iets anders verwacht toen hij zei "kom je dan bij mij eten?"![]()
Maar goed, hard om gelachen en we zijn nog altijd samen. Dus het kan ook een leuke ijsbreker zijn
ik kan mij daar niet zo druk om maken denk ik. Ik zie heel veel filmpjes van vrouwen op social media voorbij komen die dan zeggen dat ze geen coffee dates doen bv en een diner verwachten in een sterrenzaak. of dat de man altijd moet betalen. zo denk ik ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die elitaire snack jou ooit misdaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef STING het volgende:
Frikandellen hebben gewoon een soort Tokkie vibe bij mij, in tegenstelling tot bijna alle andere snacks
Het is geen kroket.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft die elitaire snack jou ooit misdaan?
Ik schep altijd op over mijn auto, van 26 jaar oud.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schep altijd op over mijn studieschuld tijdens de 1e date
En vervolgens niet snappen waarom ze nog single zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan mij daar niet zo druk om maken denk ik. Ik zie heel veel filmpjes van vrouwen op social media voorbij komen die dan zeggen dat ze geen coffee dates doen bv en een diner verwachten in een sterrenzaak. of dat de man altijd moet betalen. zo denk ik ook niet
Bezoekje bij de NASA staat nog op de planning, nog even afwachten of ze die dichtgooienquote:Op woensdag 1 oktober 2025 05:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stond er nog veel op de planning dat je nu niet kunt doen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bezoekje bij de NASA staat nog op de planning, nog even afwachten of ze die dichtgooien
Sommige restaurants hebben gelukkig nog de klassieke draadjesvleeskroketquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Kroketten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Ja goed die vrouwen heb je ook. En is ook vaak een cultuurding. Gergi moest voor z'n oost-europese exen ook alles betalen, dat werd verwacht. Terwijl ik gewoon gewend ben om de helft of alles zelf te betalen. Daar stonden mannen dan vaak van te kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan mij daar niet zo druk om maken denk ik. Ik zie heel veel filmpjes van vrouwen op social media voorbij komen die dan zeggen dat ze geen coffee dates doen bv en een diner verwachten in een sterrenzaak. of dat de man altijd moet betalen. zo denk ik ook niet
flauw zeg ditquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bezoekje bij de NASA staat nog op de planning, nog even afwachten of ze die dichtgooien
Heb je wat voorbeelden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige restaurants hebben gelukkig nog de klassieke draadjesvleeskroket
Oh hopelijk kun je er nog naartoe danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, misschien maar eens gaan bijhouden in een draadjesvleeskrokettenlogboek.
Wat dat betreft vond ik daten tijdens corona ook wel prettigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed die vrouwen heb je ook. En is ook vaak een cultuurding. Gergi moest voor z'n oost-europese exen ook alles betalen, dat werd verwacht. Terwijl ik gewoon gewend ben om de helft of alles zelf te betalen. Daar stonden mannen dan vaak van te kijken.
En ging juist liefst koffie drinken op een date, dan kun je snel weer weg als het niet bevalt
Anders moet je naar Starbase!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er in 2025 nog geen tegengekomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, misschien maar eens gaan bijhouden in een draadjesvleeskrokettenlogboek.
hebben ze daar ook bucks?quote:
Heb je daar je corona aan overgehouden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik daten tijdens corona ook wel prettig
Beetje wandelen en kletsen. Als het dan niks is heb je iig lekker gewandeld
bestaat dat nog?quote:
creamcrackers met boter en kaasquote:
raspetatje met satesausquote:
Lol neequote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar je corona aan overgehouden?
Die heeft de hele wandeling die zoen lopen te plannenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Wel 1x dat ik zo'n wandeldate had. En dat ging zooo stroef
Ik probeerde dan een open vraag te stellen, en dan zei hij ja of nee of misschien 3 woorden. En dat ging zo de hele date
Hij stelde geen enkele vraag, en als ik niks vroeg dan bleef het stil
En toen we weer terug waren pakte hij me ineens vast en probeerde hij me te zoenen????
Dus ik zo Matrixstyle helemaal achterover om hem te ontwijken
Uhm..?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Ik probeerde dan een open vraag te stellen, en dan zei hij ja of nee of misschien 3 woorden. En dat ging zo de hele date
En toen we weer terug waren pakte hij me ineens vast en probeerde hij me te zoenen????
Uhm..?
die jongen was helemaal van slag vanaf moment 1 dat hij je zag... kon geen woorden uitbrengen..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Uhm..?
Kon aan niks anders denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft de hele wandeling die zoen lopen te plannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |