Waar heb je hem uiteindelijk op afgekeurd?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was niet slecht. Geloof boven de 6000. Zoveel heb ik nooit verdiend natuurlijkMaar het boeit mij echt niet
Penislengte natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar heb je hem uiteindelijk op afgekeurd?
op het puntje van zn fuetquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoe ik mij voel.
Aan een lange dunne knakworst heb je natuurlijk nog steeds nietsquote:
op dit o. a. Hij had ook verteld dat die op een 3 weekse reis naar thailand was geweest en een prive chauffeur had genomen, alleen maar in 5 sterren hotels sliep etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Knakworst vind ik ook altijd een akelig woord in deze context.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan een lange dunne knakworst heb je natuurlijk nog steeds niets
Zonder wrijving geen glans natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan een lange dunne knakworst heb je natuurlijk nog steeds niets
Misschien voelde-ie al aan dat je de interesse aan het verliezen was en ging-ie daardoor nog harder opscheppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op dit o. a. Hij had ook verteld dat die op een 3 weekse reis naar thailand was geweest en een prive chauffeur had genomen, alleen maar in 5 sterren hotels sliep etc.
Vond er echt totaal niets aan :p
Ja sorry ik kan alleen maar akelige woorden en scenario's bedenken in deze contextquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Knakworst vind ik ook altijd een akelig woord in deze context.
ja geen idee. Zit daar toch niet voor zijn salaris.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien voelde-ie al aan dat je de interesse aan het verliezen was en ging-ie daardoor nog harder opscheppen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
als ik zo terug denk ik heb ik denk ik maar bij 3 dates gehad dat ik die persoon nog een keer wilde zien
bij 1 jongen wilde ik eigenlijk gewoon weg dus toen hij naar het toilet ging heb ik snel betaald en mijn jas aangetrokken. Hij begreep de hintquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]Elke keer blij dat de date voorbij was.
Was je wel enthousiast voor deze 3 dates? Of ben je maar gewoon op date gegaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
als ik zo terug denk ik heb ik denk ik maar bij 3 dates gehad dat ik die persoon nog een keer wilde zien
Alsof ik de tekst lees in een haakboekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
De haakpatronen van de huisjes zijn exclusief verkrijgbaar in het boek “Kersthuisjes Haken”. Zonder het boek kan je de huisjes niet maken.
zitten er ook zoveel foutjes in dat boek?
nee deze 3 waren erg leuk. De andere had ik denk ik wel mijn twijfels jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was je wel enthousiast voor deze 3 dates? Of ben je maar gewoon op date gegaan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij 1 jongen wilde ik eigenlijk gewoon weg dus toen hij naar het toilet ging heb ik snel betaald en mijn jas aangetrokken. Hij begreep de hint
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook iets gehaakt in huis.
[ afbeelding ]
nou de grap is dus dat frikandel ook niet heel beschaafd eet. Tenminste niet zoals ik het graag zie en qua irritatie doet het mij niet heel erg veel. Het is dus blijkbaar het zelfde als met schattige beestjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]Maar dates moeten dus net geluk hebben dat ze niet op één van je irritatiepunten iets fout doen. Smekken bijvoorbeeld.
ook weer waarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof ik de tekst lees in een haakboek
Dat is hetzelfde als zo'n boekwerk voorafgaand aan een recept lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |