ik speel vals en koop gewoon elk jaar wat er bij van een willekeurig kerstdorp...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan ook die andere dingetjes op
2 steken vooruit 1 achteruitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al 2 jaar bezig met het breien van een trui
huehuehhueheheheheheuehe
We zitten nu wel op het dieptepunt van je periode, geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Al kreeg ik wel zin in worst en heb ik een stukje fuet gepakt. Eerst lekker gesneden met een scherp met natuurlijk
Bal heeft zelf een bankrekening.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben toch ook nog een bankrekening
als ik dat zo zie dan denk ik.... ik zou zo graag willen dat ik haken boeiend zou vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
En ik heb dus ook dit boek
https://www.hetwolhuis.nl/kersthuisjes-haken-met-mr-cey/
[ afbeelding ]
ja oke sommige vrouwen zijn daar ook erg op gefocustquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben toch ook nog een bankrekening
De deken die ik nu aan het afmaken ben was al bijna af voordat ik dit huis kocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al 2 jaar bezig met het breien van een trui
huehuehhueheheheheheuehe
Check Clue, de menstruatieapp.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
We zitten nu wel op het dieptepunt van je periode, geloof ik.
Voorheen was ik daar ook niet op gefocust.quote:
Ja, zo had ik het al ingeschat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Check Clue, de menstruatieapp.
Dag 23. Zegt dat genoeg?
Je kan zoooooveel leuke dingetjes hakenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik dat zo zie dan denk ik.... ik zou zo graag willen dat ik haken boeiend zou vinden
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorheen was ik daar ook niet op gefocust.
Ik was ooit op date met een spaanse jongen. Man wat een opschepper was dat. Hij begon te klagen dat die zoveel belasting in nl moest betalen dus ik zo van ja vervelend en zo. En toen zei die van ja weet je wel hoeveel ik verdien? Dus zei dat ik dat niet hoefde te weten... Maar hij luisterde niet. Hij ging zijn loonstrookje opzoeken in zijn mail dus ik zo van doe geen moeite , het is niet belangrijkHield die zo dat scherm voor mijn neus
Wil je dat ik je uitnodig voor Clue Connect zodat je altijd op de hoogte bent?quote:
Dat is niet per se noodzakelijk. Ik heb ruime ervaring met deze ellende.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je dat ik je uitnodig voor Clue Connect zodat je altijd op de hoogte bent?
ik heb ook iets gehaakt in huis.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan zoooooveel leuke dingetjes haken![]()
ik zou het dan alleen voor kerstdecoratie gebruiken. Gewoon hele kerstdorpen voor op mn pronkkastquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan zoooooveel leuke dingetjes haken![]()
En nu helemaal ideaal dat ik dat kan. Heb ik tenminste wat te doen.
En mijn haakspulletjes nemen langzaam het huis van broer en schoonzus over
nou was niet slecht. Geloof boven de 6000. Zoveel heb ik nooit verdiend natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je toen nog gedaan alsof je het heel wat vond?
Moet je na gaan hoe ik mij voel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet per se noodzakelijk. Ik heb ruime ervaring met deze ellende.
Ik vrees ook van niet nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zullen niet goedkoper zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |