quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
De gebakkraam stond hier maandag alweer.
Ik heb net gebak opquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou als ik zo eerst boodschappen ga halen dan is hij tegen die tijd wel klaar denk ik.quote:
Snoeperd.quote:
Het enige wat ik mis aan het wonen in het centrum van Emmen is de oliebollenkraam. Poh zoveel dingen die lekker zijn. Die is al bijna weer open denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Opgelucht?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis![]()
Nu hard werken. Alles opruimen, was draaien etc etc.
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis aan het wonen in het centrum van Emmen is de oliebollenkraam. Poh zoveel dingen die lekker zijn. Die is al bijna weer open denk ik.
Oliebollen van mijn vader vind ik toch de lekkerste.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellend
Maar ze verkopen zoveel meer dan alleen oliebollen, in ieder geval die in het centrum van Emmen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellend
Zuipen, kapsalon en snurkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis![]()
Nu hard werken. Alles opruimen, was draaien etc etc.
Dat die dame daar nog steeds werkt verbaast mequote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarvoor nog even aan de overkant koffie halen.
Ze zullen niet goedkoper zijn geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Vond ze vorig jaar alleen wel een beetje duur.
Ja, die heeft daar kennelijk een hele carrière. Misschien is ze wel hoofd koffiezaken nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat die dame daar nog steeds werkt verbaast meTegenwoordig wisselen mensen zo vaak en snel van baan.
Welkom in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb al 3x een post getypt en 3x error.. inmiddels weet ik niet eens meer wat ik wilde zeggen
Dat ze nu ook over de koekjes gaatquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die heeft daar kennelijk een hele carrière. Misschien is ze wel hoofd koffiezaken nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |