Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Ik ga er vandaag verder niks meer over zeggen dus iedereen morgen tegen 09:30 heel hard duimen (hehe ook al is het mijn middelvinger) voor mij alsjeblieft.
Kerstkrans is ook wel een leuk idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills ga jij ook een kerstauto haken?
Dat mag. Het was trouwens spaghetti.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:39 schreef Nizno het volgende: [..] @:TheStigsDutchCousin heeft hier een mening over.
Ik hoorde net op de radio iemand die dat aan het maken is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills ga jij ook een kerstauto haken?
ja ik ook, daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio iemand die dat aan het maken is.
Wát een toeval.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio iemand die dat aan het maken is.
waarom stop je hete olijfolie in je oog??quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag kokend hete olijfolie in m'n oog gekregen maar heb er gelukkig geen last van.
Dan heb je waarschijnlijk dezelfde radiozender op staan.quote:
Dat spatte erinquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom stop je hete olijfolie in je oog??
ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk dezelfde radiozender op staan.
dan voortaan met koken,bakken,braden,whatever je aan het doen was, maar gewoon zo'n beschermende bril op doenquote:
Moeten we een enkelband voor je aanvragen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap soms niet dat ik los mag rondlopen.
je hebt een stopcontact gevonden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Oh lol ik was even vergeten dat ik nu kan zien wat de wasmachine verbruikt omdat ik hem aan heb gezet net.
[ link | afbeelding ]
Nee, woensdag kibbelingquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dagelijkse worstenbroodje met Bossche bol?
Beetje creatief doen met stekkerdoos die al bij dit tafeltje lag.quote:
Oh hmm mijn favoriete tentje staat er straks wel weer. Nu kan het nog.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, woensdag kibbeling
Wat doe je hier nog dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hmm mijn favoriete tentje staat er straks wel weer. Nu kan het nog.
Hij is pas tegen 2 uur klaar met alles voorbereiden omdat hij eerst in een andere wijk is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan?
Pfff, duurt lang.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is pas tegen 2 uur klaar met alles voorbereiden omdat hij eerst in een andere wijk is.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
De gebakkraam stond hier maandag alweer.
Ik heb net gebak opquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou als ik zo eerst boodschappen ga halen dan is hij tegen die tijd wel klaar denk ik.quote:
Snoeperd.quote:
Het enige wat ik mis aan het wonen in het centrum van Emmen is de oliebollenkraam. Poh zoveel dingen die lekker zijn. Die is al bijna weer open denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Opgelucht?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis![]()
Nu hard werken. Alles opruimen, was draaien etc etc.
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis aan het wonen in het centrum van Emmen is de oliebollenkraam. Poh zoveel dingen die lekker zijn. Die is al bijna weer open denk ik.
Oliebollen van mijn vader vind ik toch de lekkerste.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellend
Maar ze verkopen zoveel meer dan alleen oliebollen, in ieder geval die in het centrum van Emmen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen vind ik vaak toch wel een beetje teleurstellend
Zuipen, kapsalon en snurkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis![]()
Nu hard werken. Alles opruimen, was draaien etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |