Lol, laatste moment voor een poging.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Wel 1x dat ik zo'n wandeldate had. En dat ging zooo stroef
Ik probeerde dan een open vraag te stellen, en dan zei hij ja of nee of misschien 3 woorden. En dat ging zo de hele date
Hij stelde geen enkele vraag, en als ik niks vroeg dan bleef het stil
En toen we weer terug waren pakte hij me ineens vast en probeerde hij me te zoenen????
Dus ik zo Matrixstyle helemaal achterover om hem te ontwijken
Uhm..?
quote:
Geen idee hoe hij erbij kwam dat we voldoende klik hadden en dat de date leuk genoeg was daarvoorquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, laatste moment voor een poging.
Ik heb het de tweede keer volgens mij ook in de trein opgelopen want er zat iemand tegenover me met een apart hoestje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
Maar corona was van toen ik naar een concert ging
Of bij het concert of in het OV terug (want toen zat de trein ook vol)
wat nou klik... voor kussen of seks is geen klik nodig johquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij erbij kwam dat we voldoende klik hadden en dat de date leuk genoeg was daarvoor
Dat klinkt heel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Wel 1x dat ik zo'n wandeldate had. En dat ging zooo stroef
Ik probeerde dan een open vraag te stellen, en dan zei hij ja of nee of misschien 3 woorden. En dat ging zo de hele date
Hij stelde geen enkele vraag, en als ik niks vroeg dan bleef het stil
En toen we weer terug waren pakte hij me ineens vast en probeerde hij me te zoenen????
Dus ik zo Matrixstyle helemaal achterover om hem te ontwijken
Uhm..?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat nou klik... voor kussen of seks is geen klik nodig joh
Mijn ex had ook corona opgelopen in de trein toen we op vakantie gingen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
Maar corona was van toen ik naar een concert ging
Of bij het concert of in het OV terug (want toen zat de trein ook vol)
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt heel ongemakkelijk.Misschien dacht hij dat hij heel soepeltjes bezig was.
Ik was een keer met iemand gaan wandelen die ik via via kende en die iemand zocht met wie hij kon wandelen. Ik was lekker aan het praten over van alles en hij was een beetje stil. Hij wilde nog wel een keer wandelen, maar dan moest ik wel gewoon stil zijn.
Eigenlijk moeten we haar daar een keer aan houden met een soort straf. Als ze dan toch gaat eten, moet ze voor ons ook eten bestellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nee, je zou nooit meer eten had je gezegd.
Ja, goed, dat kan ik ook in m'n eentje wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, gewoon lekker in stilte wandelen en genieten van de omgeving.
Ahjaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het de tweede keer volgens mij ook in de trein opgelopen want er zat iemand tegenover me met een apart hoestje.
Ik heb wel klik nodigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat nou klik... voor kussen of seks is geen klik nodig joh
een incel nietquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Ook genoeg snacks want ik durf nooit zo goed precies te zeggen waar ik allemaal zin in heb als iemand voor me naar de winkel gaat.
Ja dat was ook echt heel ongemakkelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt heel ongemakkelijk.Misschien dacht hij dat hij heel soepeltjes bezig was.
Ik was een keer met iemand gaan wandelen die ik via via kende en die iemand zocht met wie hij kon wandelen. Ik was lekker aan het praten over van alles en hij was een beetje stil. Hij wilde nog wel een keer wandelen, maar dan moest ik wel gewoon stil zijn.
Leuk voor zequote:
Omdat!quote:
ja maar je gaat niet een wandelend lunchmaatje of coronawandelmaatje zoeken om beiden naast elkaar te zwijgen lijkt mequote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt heel ongemakkelijk
Ik was opgelucht toen we weer richting station liepenlol
Ik liep met corona wel veel met een collega van een andere afdeling. Die woonde toen tegenover me. Dus met de lunch hebben we vaak samen gewandeld. Dat was wel gezellig
Dat kan ik me voorstellen! Wel goed dat je zo'n matrixmove in petto had.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt heel ongemakkelijk
Ik was opgelucht toen we weer richting station liepen
"Ik heb een uur van mijn tijd opgeofferd en haar niet uitgescholden. Ik verdien een zoen"quote:
Nee dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar je gaat niet een wandelend lunchmaatje of coronawandelmaatje zoeken om beiden naast elkaar te zwijgen lijkt me
"vrouwen verdienen nooit zo veel als mannen, want hebben geen ambitie. Willen alleen nageltjes lakken en pronken"quote:
Kan zen zijn. Of een verschil tussen af en toe even babbelen en non-stop.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar je gaat niet een wandelend lunchmaatje of coronawandelmaatje zoeken om beiden naast elkaar te zwijgen lijkt me
"Ik ben zelfs onder de douche gegaan voor haar!"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik heb een uur van mijn tijd opgeofferd en haar niet uitgescholden. Ik verdien een zoen"
Heb ik een uur lang naar dat gezwets moeten luisteren! en voor wat? voor helemaal NIKSquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik heb een uur van mijn tijd opgeofferd en haar niet uitgescholden. Ik verdien een zoen"
Leuk cadeauquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag kokend hete olijfolie in m'n oog gekregen maar heb er gelukkig geen last van.
die van rec zei stil... dus ik ga uit van zwijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zen zijn. Of een verschil tussen af en toe even babbelen en non-stop.
Nou, douche. Washandje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
"Ik ben zelfs onder de douche gegaan voor haar!"
Ja vond ik wel smooth van mezelfquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Wel goed dat je zo'n matrixmove in petto had.
Haha, ik zag 'm ergens langskomen. Wat een droeftoeter. Helaas zijn er ook vrouwen die zijn denkbeelden aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
"vrouwen verdienen nooit zo veel als mannen, want hebben geen ambitie. Willen alleen nageltjes lakken en pronken"
aldus de TemuTate bij firstdates
Dat is dan hun probleem.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik zag 'm ergens langskomen. Wat een droeftoeter. Helaas zijn er ook vrouwen die zijn denkbeelden aantrekkelijk vinden.
Ik verdiende best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
"vrouwen verdienen nooit zo veel als mannen, want hebben geen ambitie. Willen alleen nageltjes lakken en pronken"
Mijn ambitie ligt nou eenmaal hoger. Hoe sneller je dat accepteert hoe sneller we door kunnen naar huis.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die zoeken een temutate zodat ze alleen maar op bed met de benen wijd hoeven en kinderen te produceren en verder alleen maar in de schoonheidssalon hoeven zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik zag 'm ergens langskomen. Wat een droeftoeter. Helaas zijn er ook vrouwen die zijn denkbeelden aantrekkelijk vinden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
"Ik ben zelfs onder de douche gegaan voor haar!"
Wat een opoffering he, en ik heb hem niet eens beloondquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik een uur lang naar dat gezwets moeten luisteren! en voor wat? voor helemaal NIKS
Daarom m'n eerste stuk, kan zen zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van rec zei stil... dus ik ga uit van zwijgen
Ja, dat kan wel, maar ik ben geen ratelende tienermeid.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zen zijn. Of een verschil tussen af en toe even babbelen en non-stop.
niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik ben geen ratelende tienermeid.
Kan me niet voorstellen dat die knul dat ooit gaat doen als ie zich zo blijft gedragen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Zijn die TemuTates de nieuwe generatie incels? Maar dat kan helemaal niet, want incels planten zich niet voort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |