Ik oordeel niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik ben geen ratelende tienermeid.
Ja denk dat ik wat de war wasquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nee, je zou nooit meer eten had je gezegd.
Zie je nou wel. Allemaal k*th**ren!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat een opoffering he, en ik heb hem niet eens beloond
Heel mijn beeld van @Recce wegquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt heel ongemakkelijk.Misschien dacht hij dat hij heel soepeltjes bezig was.
Ik was een keer met iemand gaan wandelen die ik via via kende en die iemand zocht met wie hij kon wandelen. Ik was lekker aan het praten over van alles en hij was een beetje stil. Hij wilde nog wel een keer wandelen, maar dan moest ik wel gewoon stil zijn.
Och, een beetje z'n verhaal ombuigen en het in naam van de Here doen en je bent er wel hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die knul dat ooit gaat doen als ie zich zo blijft gedragen.
In Thailand is het nooit te laat om te etenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is daar nu al te laat om te eten. Nu moet je wachten tot je ontbijt.
"Slet"quote:
bankrekeningnummer geven en vragen om 10.000 euroquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Slet"
"Maar ik wil juist niet met je neuken!”
"Kuthoer!”
"Ja uhm, nee, never mind.."
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
bankrekeningnummer geven en vragen om 10.000 euro
na ontvangst weg gaan. dan is hij in elk geval goed genaaid
'Nu wil ik niets liever.'quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Slet"
"Kuthoer!”
Echt he, zulk aantrekkelijk gedragquote:
Ja, die logica ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Slet"
"Kuthoer!”
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
Shit er is brand geweest bij mijn favoriete pizzeria.
Ik wil ook best nog even mijn naaimachine pakken…ŋquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
als hij dan naar de pliezie gaat gewoon het argument geven dat hij genaaid wilde worden voor die 10.000 euro en dat dat gelukt is
quote:U ontvangt Berichten over uw Buurt.
Er zijn 2 nieuwe berichten in de periode van 17 september tot en met 1 oktober.
Dit zijn bekendmakingen binnen 250 meter van uw woonadres.
Dat wordt zelf pizza's bakkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
Shit er is brand geweest bij mijn favoriete pizzeria.
En ook dat je al denkt "nee deze gast moet ik niet"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die logica ontgaat mij ook.
Yeeeepquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook dat je al denkt "nee deze gast moet ik niet"
En dan reageren ze zo
Dan denk ik alleen maar "goede keuze gemaakt, deze gast moet ik idd niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |