Birkedal erg sterk wel als 16-jarige.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Behoorlijke status quo tussen Murphy en Mouris, loopt een heel klein beetje in. Jackowiak haakt langzaam af. Het verwachte duel is er. De klim gaat tegen ieders verwachting bepalend zijn.
BELGEDquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef The_Undertone het volgende:
Luca Vierstraete is een meisje ? Onze burgelijke stand moet hier toch dringend orde op zaken stellen.
Ze is dan nog van "mijn" Kortrijk ookquote:
Slechte planning? Of de UCI en de UEC praten niet met elkaar?quote:
Even gemist, maar LTD heeft even wat steekpenningen uitgedeeld?quote:
Sagan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de drievoudig wereldkampioen.
0% kans.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat er een ploeg intrappen na deze week?
Werelduurrecord onder de 50 minutenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Remco ooit op de IP zou verschijnen gaat hij onder 3:55.
Zou hij niet eerder gaan voor het werelduurrecord?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Remco ooit op de IP zou verschijnen gaat hij onder 3:55.
Wel vermoeden van motopacing. In ieder geval bij het shot bij tussentijd 2 zat ie op de bagagedrager.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wereldkampioen achtervolging, enig respect.
OK, fair enough, maar toch. Op weg naar een 4e plaats.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wereldkampioen achtervolging, enig respect.
3e zelfs, op basis van het laatste tussenpunt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:37 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
OK, fair enough, maar toch. Op weg naar een 4e plaats.
quote:Tourwinnares Pauline Ferrand-Prévot is ziek teruggekeerd van het WK in het Rwandese Kigali en zal niet aan de start staan van het EK komende zaterdag. Ook Maeva Squiban, tweevoudig ritwinnares in de Tour, zal niet van de partij zijn wegens ziekte.
Die ontwikkelt zich vooral achteruit, lijkt het ja. Zelfde geldt voor Bissegger, die hoorde bij de kortere tijdritten een tijdje bij de absolute top en eindigt nu nog net top-20quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:43 schreef Idisrom het volgende:
Ik had Tarling veel hoger ingeschat. Hij begon zo goed op jeugdige leeftijd.
La Poste heeft een gigantisch pak brieven bezorgd bij deze twee de laatste wekenquote:
Logischer zou zijn dat het verschillende parcoursen zijn zodat je ook een hele andere groep renners aan de start krijgt. Maar dat heb je dit jaar niet en in Slovenië zullen ze vast ook geen vlak parcours neerleggenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
La Poste heeft een gigantisch pak brieven bezorgd bij deze twee de laatste weken
Wel ontzettend mosterd na de maaltijd dit en volgend jaar een vergelijkbare planning na het WK, toch apart...
Vind het vooral bizar dat als er toch al een pak renners zijn, ze dan niet even een half uurtje extra TT meepakken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:15 schreef Pino112 het volgende:
7 teams op de mixed TTT vanmiddagEn niet eens met Nederland.
Gemiste PLAK.
We hebben blijkbaar ook junioren TTT. Jeetje. Daar wel 10 teams!! Ook geen Belgie, Nederland enzovoorts. Sommige junioren rijden dan gisteren ITT, vandaag TTT en morgen RR.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:15 schreef Pino112 het volgende:
7 teams op de mixed TTT vanmiddagEn niet eens met Nederland.
Gemiste PLAK.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:43 schreef Idisrom het volgende:
Ik had Tarling veel hoger ingeschat. Hij begon zo goed op jeugdige leeftijd.
Kijk eens extreem rechts. Ja, ho maar, Danny.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wel tijd om allerlei boosrechtse artikeltjes voor de FP te tikken, maar een normaal werkende server op poten zetten ho maar.
Hij had eerlijk gezegd gewoon in Rwanda mee moeten doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man rijdt zondag voor het eerst in jaren weer eens een eendagswedstrijd. Hij heeft hier al wel eens de Drome Classic in de buurt gewonnen.
Heeft Pinogod al een back-up servertje draaien voor het geval dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wel tijd om allerlei boosrechtse artikeltjes voor de FP te tikken, maar een normaal werkende server op poten zetten ho maar.
Nee, volgens mij nergens te zien. Wel een live timing:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef franklop het volgende:
De jonge vrouwen nergens live te zien?
Reed vorig jaar Clasica San Sebastian (niet uit).quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man rijdt zondag voor het eerst in jaren weer eens een eendagswedstrijd.
Nee, ook geen live stream op het Youtube account.quote:
dat eerste waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Tenzij hij een fietswissel heeft moeten doen en dus geen transponder meer heeft kunnen we Karl Herzog nu al gedag zeggen. Zou anders nergens op slaan om er al af te moeten.
Nog nooit iets over familiaire banden met Thomas gehoord. Hij heeft wel een zus die er geen reet van kan.quote:
Timo is toch best een normale naam?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:59 schreef The_Undertone het volgende:
Timo () De Gendt is 11 jaar. Wie weet treedt hij in de voetsporen van 'de Schorpioen van Semmerzake'
Ik ben geen fan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Timo is toch best een normale naam?
Ja, dat is natuurlijk een alternatieve categoriequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met namen als Alfdan en Tiesj.
Wies, Bavo (al zijn er ook Nederlanders die zo heten), Zico, Preben, Briek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met namen als Alfdan en Tiesj.
Benoni?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wies, Bavo (al zijn er ook Nederlanders die zo heten), Zico, Preben, Briek.
Aless, Sente, Ramses, Nio ... zomaar 4 uit het continentale team van Alpecin. Of Tars bij Lotto.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:De naam Timo is een jongensnaam van Griekse oorsprong en is afgeleid van Timotheus, wat "eer aan God" of "vereerder van God" betekent.
Yep.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
m NL totaal (2017)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Felagund het volgende:
Bavo (al zijn er ook Nederlanders die zo heten)
In ieder geval nog 1 zinnige opmerking in zijn preek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:19 schreef Felagund het volgende:
Dominee Spekenbrink mag zijn verhaaltje weer prediken:
https://nos.nl/artikel/25(...)-ploegen-met-ek-trui
Zou een stuk beter zijn als men stopt met dat clowneske gedoe door renners bijvoorbeeld compleet in het geel te hijsen incl. gele fiets en gele helm…quote:Het heet een leiderstrui, geen leiderspak
Sorry, maar Bavo is echt wel een gewone naam hoor. En Benoni is joods, dat ligt hier misschien moeilijk... Preben vind ik eigenlijk ook niet zo raar. Wilco vind ik bijvoorbeeld veel meer bizar.quote:
Zo'n trui geeft ook weer extra publiciteit, toch een reden om tijdens een uitzending op tv de renner en z'n titel te noemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:19 schreef Felagund het volgende:
Dominee Spekenbrink mag zijn verhaaltje weer prediken:
https://nos.nl/artikel/25(...)-ploegen-met-ek-trui
Inderdaad, je kan er als team ook gewoon gebruik maken, daarom snap ik het gezeur ook niet zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo'n trui geeft ook weer extra publiciteit, toch een reden om tijdens een uitzending op tv de renner en z'n titel te noemen.
Ghekiere ook niet.quote:
Gaan ze weer een talentje opbranden bij Lotto?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Widar gaat volgend jaar al naar de Giro.
Wat een mietjes allemaal, nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:26 schreef Felagund het volgende:
Ludwig ook aan de schijt de afgelopen weken.
Dat viel mij ook gelijk op. Anna had eventueel in een groepje van vier kunnen wegrijden zonder de bemoeienis van Demi.quote:
Inderdaad, wat een verschil met de muur van Kigali.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Weinig toeschouwers in de Ardeche. Je kunt het beter organiseren in Bretagne of in Drenthe.
Ik heb genoeg gezien, Remco neemt beter wat muntjes meequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogi gaat dit morgen een leuk klimmetje vinden.
Vollering die haar hond aan de finish ontmoet na haar zegequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer, Van der Breggen gaat op kop rijden. Hoe komen we nu aan onze portie drama toe?
Met Lau aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef superniger het volgende:
We feliciteren alvast Demi.
LaurensGOD
Vallieres knap 7e op de San Luca vandaag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan in ieder geval één kampioenentrui zien volgend jaar, mooi zo.
Laurens nieuwe minister van sport?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Lau aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer
Ze heeft Phinney gestriktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niewiadoma die naar Van der Breggen kijkt.
Zou zij een veterstrikdiploma hebben?
Gewoon MP, omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laurens nieuwe minister van sport?
Blaak had nog iets van een team om zich heen waar ze extreem van kon profiteren en misschien ergens een zege kon stelen. Deze omgebouwde Dan Martin wordt een verschrikking.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vallieres knap 7e op de San Luca vandaag!
Gratis BBQ voor iedereen?quote:
Heeft die al ooit tactisch iets goed gedaan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niewiadoma die naar Van der Breggen kijkt.
Zou zij een veterstrikdiploma hebben?
Elisa kan wel heel mooi ontploffen, dat is ook een kunstquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind Longo Borghini toch zo'n leuke rubriek. Echt nog ergens dan Carapaz.
Dankzij het nog tactisch dommere SD Workxquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft die al ooit tactisch iets goed gedaan?
En toch de Tour gewonnen
Dan kunnen we nog eerder de tv utizetten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig ligt de laatste top bij de mannen op 80 kilometer.
Waarom zou je die in eerste instantie aan zetten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog eerder de tv utizetten?
Ze leek vorig jaar onderweg om wereldkampioen tijdrijden te worden, maar de al half gepensioneerde Brown reed nog een afschuwelijk snel laatste deel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:28 schreef franklop het volgende:
Had niet eens door dat dit de eerste internationale titel pas voor Vollering gaat worden
Je moet wat doen met dit weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je die in eerste instantie aan zetten?
Een EK na een WK, alsof je in de eredivisie het kampioenschap mist en dan maar in de KKD mee gaat doen.
Had dus ergens in mijn hoofd zitten dat ze al een ITT titel had, maar niet dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze leek vorig jaar onderweg om wereldkampioen tijdrijden te worden, maar de al half gepensioneerde Brown reed nog een afschuwelijk snel laatste deel.
Je kan ook kijken hoe ajax in de eredivisie alles mist en volgend jaar in de KKD mee gaat doenquote:
Tegen een balletje schoppen is geen sport.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan ook kijken hoe ajax in de eredivisie alles mist en volgend jaar in de KKD mee gaat doen
1.17quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Longo Borghini gaat al richting anderhalve minuut.
En geen Hamas gekkies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Tot zover de geen toeschouwers roepers.
Dit seizoen heeft ze, buiten de Strade en dit EK, alleen gewonnen in Spanje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou ja, gefeliciteerd allen met de Deem.
Jij hebt de hele middag in de kroeg gezeten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooie kampioen en een leuke meid.
Er is echt helemaal niks mis met Vollering.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hebt de hele middag in de kroeg gezeten?
Haar koersinzicht is inderdaad geweldig...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks mis met Vollering.
Dat heeft toch weinig impact of dat ze een leuke meid is?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Haar koersinzicht is inderdaad geweldig...
Ik twijfel of Barry en Vos het hiermee eens zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks mis met Vollering.
Volgens Koffieplanter is er helemaal niks mis met Demi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig impact of dat ze een leuke meid is?
De enige keer dat ze de titel misten, was ook wel een historischequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo medaillespiegel na 10 edities EK vrouwen
Nederland 9-2-1
Doet totaal niet ter zake inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig impact of dat ze een leuke meid is?
Is dat niet omdat hij gewoon op de startlijst staat, maar morgen een DNS zal zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Trolkoning STEEF heeft Mes weer op de startlijst gezet
Volgens mij is dit al bekend, sinds hij in Canada weer begon te koersen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds wanneer doet Pogi mee? Ik had in mijn hoofd dat dit een strijd Vinjego/Hem zou worden?
Ter context: DNS morgenquote:
Vanwege de val?quote:
Ja en volgende week heeft hij weer wat anders. Nutteloze dief dat ie is, geen idee waarom hij überhaupt nog ergens een contract heeft gekregen.quote:
Toch naar christelijke achtergrond !quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Misschien zat er meer in, maar als ik 35 kilometer in iemands wiel hang dan is brons voor mij een mooie plak. Dan ga ik niet proberen om zilver weg te kapen. Het is voor mij mooi om erbij te staan op het podium, maar het ging vandaag om de eindzege."
Van der Breggen is geen winnares...
Check haar erelijst a.u.b.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Misschien zat er meer in, maar als ik 35 kilometer in iemands wiel hang dan is brons voor mij een mooie plak. Dan ga ik niet proberen om zilver weg te kapen. Het is voor mij mooi om erbij te staan op het podium, maar het ging vandaag om de eindzege."
Of juist wel, zilver is de eerste verliezer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fenomeen Colbrelli had ik graag nog een jaar of 3 langer gezienquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:41 schreef The_Undertone het volgende:
Compleet vergeten dat NIzzolo of all places dat spel hier ooit nog eens gewonnen heeft:
https://x.com/UEC_cycling/status/1973019152148291768
Dat zou meer iets voor de Enhanced Games worden, denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fenomeen Colbrelli had ik graag nog een jaar of 3 langer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |