Ten opzichte van Rwanda komen er bij de junioren morgen wel een paar goede namen bij. Conor Murphy was de grote afwezige een week geleden, die klopte Mouris eerder dit jaar in de Vredeskoers. Die gaat zich ontegenzeggelijk bij de favorieten voegen. Nederland heeft Gijs Schoonvelde ingeruild voor Thijs Wiersma, hele goede eerstejaars. Maar ik had ook graag Samuel Gunnink gezien. De Denen doen dit keer wel mee, dus Julius Birkedal gaat nu een rol spelen. Het is wachten op Noah Lindholm in de wegrit. Hetzelfde geldt voor de Noren, maar Hakon Eiksund Oksnes en Kristian Haugetun zullen normaliter pas in de wegwedstrijd naar voren komen. Thibaut Van Damme is extreem wisselvallig, maar krijgt hier wel een parcours op maat. Mikita Babovich uit Wit-Rusland staat hoog op mijn lijstje van de hoop. Behoorlijke wildcard. Iedere keer dat ik hem zag eindigde hij hoog, maar op het nationale kampioenschap werd hij dan weer weggereden door Ilya Slesarenko.
Ben benieuwd of er nog een paar voor- of nadeel gaan halen uit hun (non-)deelname in Rwanda. Toch iets andere omstandigheden morgen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Koffieplanter op 01-10-2025 12:06:17 ]
Put these foolish ambitions to rest.