Timo is toch best een normale naam?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:59 schreef The_Undertone het volgende:
Timo () De Gendt is 11 jaar. Wie weet treedt hij in de voetsporen van 'de Schorpioen van Semmerzake'
Ik ben geen fan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Timo is toch best een normale naam?
Ja, dat is natuurlijk een alternatieve categoriequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met namen als Alfdan en Tiesj.
Wies, Bavo (al zijn er ook Nederlanders die zo heten), Zico, Preben, Briek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met namen als Alfdan en Tiesj.
Benoni?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wies, Bavo (al zijn er ook Nederlanders die zo heten), Zico, Preben, Briek.
Aless, Sente, Ramses, Nio ... zomaar 4 uit het continentale team van Alpecin. Of Tars bij Lotto.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:De naam Timo is een jongensnaam van Griekse oorsprong en is afgeleid van Timotheus, wat "eer aan God" of "vereerder van God" betekent.
Yep.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
m NL totaal (2017)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Felagund het volgende:
Bavo (al zijn er ook Nederlanders die zo heten)
In ieder geval nog 1 zinnige opmerking in zijn preek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:19 schreef Felagund het volgende:
Dominee Spekenbrink mag zijn verhaaltje weer prediken:
https://nos.nl/artikel/25(...)-ploegen-met-ek-trui
Zou een stuk beter zijn als men stopt met dat clowneske gedoe door renners bijvoorbeeld compleet in het geel te hijsen incl. gele fiets en gele helm…quote:Het heet een leiderstrui, geen leiderspak
Sorry, maar Bavo is echt wel een gewone naam hoor. En Benoni is joods, dat ligt hier misschien moeilijk... Preben vind ik eigenlijk ook niet zo raar. Wilco vind ik bijvoorbeeld veel meer bizar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |