Haar koersinzicht is inderdaad geweldig...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks mis met Vollering.
Dat heeft toch weinig impact of dat ze een leuke meid is?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Haar koersinzicht is inderdaad geweldig...
Ik twijfel of Barry en Vos het hiermee eens zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks mis met Vollering.
Volgens Koffieplanter is er helemaal niks mis met Demi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig impact of dat ze een leuke meid is?
De enige keer dat ze de titel misten, was ook wel een historischequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo medaillespiegel na 10 edities EK vrouwen
Nederland 9-2-1
Doet totaal niet ter zake inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig impact of dat ze een leuke meid is?
Is dat niet omdat hij gewoon op de startlijst staat, maar morgen een DNS zal zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Trolkoning STEEF heeft Mes weer op de startlijst gezet
Volgens mij is dit al bekend, sinds hij in Canada weer begon te koersen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds wanneer doet Pogi mee? Ik had in mijn hoofd dat dit een strijd Vinjego/Hem zou worden?
Ter context: DNS morgenquote:
Vanwege de val?quote:
Ja en volgende week heeft hij weer wat anders. Nutteloze dief dat ie is, geen idee waarom hij überhaupt nog ergens een contract heeft gekregen.quote:
Toch naar christelijke achtergrond !quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Misschien zat er meer in, maar als ik 35 kilometer in iemands wiel hang dan is brons voor mij een mooie plak. Dan ga ik niet proberen om zilver weg te kapen. Het is voor mij mooi om erbij te staan op het podium, maar het ging vandaag om de eindzege."
Van der Breggen is geen winnares...
Check haar erelijst a.u.b.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Misschien zat er meer in, maar als ik 35 kilometer in iemands wiel hang dan is brons voor mij een mooie plak. Dan ga ik niet proberen om zilver weg te kapen. Het is voor mij mooi om erbij te staan op het podium, maar het ging vandaag om de eindzege."
Of juist wel, zilver is de eerste verliezer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fenomeen Colbrelli had ik graag nog een jaar of 3 langer gezienquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:41 schreef The_Undertone het volgende:
Compleet vergeten dat NIzzolo of all places dat spel hier ooit nog eens gewonnen heeft:
https://x.com/UEC_cycling/status/1973019152148291768
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |