quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat ben je heftig bezig vanavondquote:
Hij mist @KingRolandquote:Op maandag 29 september 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je heftig bezig vanavond
Goede TT wel!quote:
Ik ookquote:
Nou, vind hem geen ramp om te zien, maar hoef m niet te horenquote:Op maandag 29 september 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Blij dat niemand bij deze bal heeft gezegd dat het mijn type is
En blij dat jij me niet hebt vergeleken met hemquote:Op maandag 29 september 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Blij dat niemand bij deze bal heeft gezegd dat het mijn type is
Dit is wel je outfitquote:Op maandag 29 september 2025 20:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
En blij dat jij me niet hebt vergeleken met hem
Prima wijn inderdaadquote:
Het is sowieso een festijn van lang elkaar heen praten.quote:Op maandag 29 september 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Meid tegenover Jaro toont weinig empathie2
Zinfandel ga dan ook wel waarderen, zijn wel zware rakkers. En ander heb je in jouw geval nog de Baroloquote:Op maandag 29 september 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Prima wijn inderdaad
Maar als je de vergelijking vrouw/wijn maakt zou ik voor een rode wijn uit Italië ofzo gaan. Houd liever van warm en zwoel dan wit en fris.
Mooie metafoorquote:Op maandag 29 september 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Prima wijn inderdaad
Maar als je de vergelijking vrouw/wijn maakt zou ik voor een rode wijn uit Italië ofzo gaan. Houd liever van warm en zwoel dan wit en fris.
Zinfandel is inderdaad wel mijn type. Barolo idd ook, maar niet wekelijks vanwege de prijs.quote:Op maandag 29 september 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zinfandel ga dan ook wel waarderen, zijn wel zware rakkers. En ander heb je in jouw geval nog de Barolo
Niet gelezenquote:Op maandag 29 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Miljoenen mensen zijn inmiddels getuige geweest van de date tussen Alanah en Davey in het programma First Dates. Daarin stelde Davey met grote zekerheid dat Alanah nooit meer zal verdienen dan hij, in welke situatie dan ook. Ze heeft sowieso minder ambitie dan hij. Nu doet Alanah voor het eerst haar verhaal: "Laat dit een wake-upcall zijn voor alle ouders in Nederland: praat met je kind over normen en waarden."
De date tussen Alanah en Davey vond al meer dan een jaar geleden plaats, maar werd vorige week pas uitgezonden. De redactie van het programma knipte vervolgens een kort fragment van de date los, dat alleen op Instagram al ruim 2,5 miljoen keer is bekeken.
In het fragment vraagt Davey wat Alanah vindt van de mannelijke en vrouwelijke rollen. Ze begint: 'Als wij net zo veel verdienen...' Maar Davey valt haar direct in de rede: 'Kijk, kijk, kijk, kijk kijk. Dat gaat dus nooit gebeuren.' Alanah reageert: 'Dus, stel je voor, wij werken net zo veel...' Maar Davey is stellig: 'Jij zal nooit meer gaan werken dan dat ik ga werken. Ik hou van werken. Plus, het geld dat ik verdien, ga jij uiteindelijk nooit verdienen. Honderd procent niet.'
Davey stelt dat zijn ambities hoger liggen, Alanah zou volgens hem toch liever gewoon 'haar nageltjes en make-upje willen doen, gewoon vrouw willen zijn'. Bekijk in deze video wat ze daar nu over zegt:
Davey weet tijdens hun ontmoeting nog maar vrij weinig van Alanah. Zo weet hij niet dat zij na het vmbo door is gaan leren. Eerst een mbo 4-opleiding, maar daarna wilde ze doorstuderen. Omdat ze op de middelbare school niet de vakken had gevolgd die ze nodig had voor de hbo-opleiding die ze wilde gaan doen, volgde ze – naast een baan – avondonderwijs voor biologie en scheikunde. Daarna behaalde ze haar propedeuse van de hbo-opleiding medische beeldvorming.
Maar Alanah wilde verder met studeren, waardoor ze in de avonduren ook nog wiskunde volgde. Hierdoor werd ze uiteindelijk toegelaten op de universiteit voor de studie gezondheidswetenschappen, waar ze nu bezig is aan haar bachelor.
Davey lijkt het in de date niet te willen horen, hij is duidelijk: omdat Alanah nog niet weet wat ze wil worden, heeft ze geen ambitie. En meer verdienen dan hij zal ze toch nooit, wát ze ook zal worden. "Ik schrok van die opmerkingen", vertelt ze nu aan RTL Nieuws.
"Aanvankelijk was het gezellig, maar naarmate de date vorderde, veranderde de sfeer. Ik dacht op een gegeven moment: wat zeg jij nou? Ik was eigenlijk sprakeloos op dat moment. Zegt hij dit echt? Hij kleineerde me. Ik heb daarna weerwoord gegeven, maar ik ben ook netjes gebleven, zo ben ik opgevoed. Iemand tegenspreken mag, maar wel met respect. Daar zie je ook een verschil tussen mij en Davey: hij liet mij bij dit onderwerp niet eens uitpraten."
Alanah had wel gedacht dat haar date wat opschudding zou veroorzaken, maar dat talloze influencers – zoals Rijk Hofman en Defano Holwijn – inmiddels praten op sociale media over hún date, had ze niet verwacht. "Ik keur het gedrag van Davey net als hen echt niet goed, het is niet oké om zo over vrouwen te denken. Maar Davey ligt nu onder vuur, terwijl hij niet de kern van het probleem is. Hij is het gevolg van het probleem dat we hebben in Nederland."
Alanah doelt op de manosphere: een verzameling van vrouwonvriendelijke sites en socialmedia-accounts van mannen die vinden dat mannen hun dominante positie in de samenleving zijn kwijtgeraakt door feminisme en vrouwenemancipatie. De bekendste manosphere-influencer is Andrew Tate. Davey noemde hem in het programma RTL Tonight gisteravond 'zeker een voorbeeld voor mij'.
Alanah zegt: "Davey heeft volgens mij nooit de juiste normen en waarden meegekregen van zijn ouders, wat resulteert in iemand met een vertekend wereldbeeld. Dat is het gevaarlijke van het internet. Als jij thuis geen goed voorbeeld hebt en vervolgens online gaat zoeken, kun je makkelijk het gedachtegoed van een wildvreemde overnemen. En vervolgens op een date zo tegen vrouwen gaan praten. Gelukkig is daar door mijn date met hem nu aandacht voor."
Ook Mischa Dekker, universitair docent gendergerelateerd geweld aan de Universiteit Leiden, zag de date van Alanah en Davey. Hij noemt het een ongemakkelijk filmpje dat tegelijkertijd de perfecte illustratie is van de groeiende giftige mannelijkheid onder jongeren. "En het is een heel oud narratief om dan maar te denken: boys will be boys, hij is nog jong, hij leert het wel. Dit moet je niet bagatelliseren, dit is problematisch."
Waar Dekker giftige mannelijkheid zegt, doelt hij op de sociale druk van mannen om dominant te zijn en vrouwen bijvoorbeeld als bedreiging te zien in hun carrières. Het is volgens hem een teken dat deze mannen het contact hebben verloren met de moderne maatschappij.
In deze video legden we eerder uit wat de manosphere precies is:
Dat kan op allerlei manieren schadelijk zijn voor vrouwen, mannen en de samenleving, legt Dekker uit. Eerst naar de vrouwen. Uit de literatuur blijkt dat er een sterk verband is tussen het aanhangen van dit soort waarden en het plegen van geweld en seksueel grensoverschrijdend gedrag op vrouwen. "Dat wil niet zeggen dat Davey dat nu doet natuurlijk, maar het is wel een risicofactor voor plegerschap."
De mannen dan: "Uit studies blijkt dat dit soort mannen gezondheidsproblemen krijgen. Omdat ze hun gevoelens niet kunnen uiten bijvoorbeeld, en niet op tijd aan de bel trekken als er medisch iets is."
En voor de samenleving, legt Dekker uit, is het een bedreiging voor de emancipatie van de vrouw. "Wat weer kan bijdragen aan ongelijkheid op de werkvloer en mogelijk ook discriminatie."
"Ik hoop daarom dat deze date een genderdiscussie op gang brengt, waar oog is voor het gebruik van sociale media. Want het is vrij duidelijk te zien dat het daardoor komt. Kinderen krijgen via sociale media filmpjes tot zich waar ouders totaal geen zicht op hebben. Hierdoor lijkt het steeds vaker voor te komen dat jongens uit progressieve families door sociale media tot conservatieve standpunten komen."
Als je dit allemaal weet, is het des te knapper hoe Alanah heeft gereageerd, vindt Dekker. "Ze is zo beleefd gebleven, ik zou zelf boos zijn weggelopen denk ik."
'Iemand noemde mij een voorbeeld voor haar dochter'
Alanah heeft inmiddels duizenden berichtjes gehad van bekende en onbekende mensen, die haar bevestigen dat ze de kritiek van Davey niet hoeft aan te nemen. "Iemand die vaak in het restaurant komt waar ik werk, noemde mij een voorbeeld voor haar dochter. Toen moest ik wel even huilen."
"Ik roep ouders van nu op: let op je kind, praat ermee, voed je zoon netjes op met de juiste normen en waarden. Want zo'n date als ik had met Davey? Die wil niemand."
“Tot hier en niet verder” was wel een red flagquote:Op maandag 29 september 2025 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Dove man heeft nog meer problemen volgens mij
quote:Op maandag 29 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Miljoenen mensen zijn inmiddels getuige geweest van de date tussen Alanah en Davey in het programma First Dates. Daarin stelde Davey met grote zekerheid dat Alanah nooit meer zal verdienen dan hij, in welke situatie dan ook. Ze heeft sowieso minder ambitie dan hij. Nu doet Alanah voor het eerst haar verhaal: "Laat dit een wake-upcall zijn voor alle ouders in Nederland: praat met je kind over normen en waarden."
De date tussen Alanah en Davey vond al meer dan een jaar geleden plaats, maar werd vorige week pas uitgezonden. De redactie van het programma knipte vervolgens een kort fragment van de date los, dat alleen op Instagram al ruim 2,5 miljoen keer is bekeken.
In het fragment vraagt Davey wat Alanah vindt van de mannelijke en vrouwelijke rollen. Ze begint: 'Als wij net zo veel verdienen...' Maar Davey valt haar direct in de rede: 'Kijk, kijk, kijk, kijk kijk. Dat gaat dus nooit gebeuren.' Alanah reageert: 'Dus, stel je voor, wij werken net zo veel...' Maar Davey is stellig: 'Jij zal nooit meer gaan werken dan dat ik ga werken. Ik hou van werken. Plus, het geld dat ik verdien, ga jij uiteindelijk nooit verdienen. Honderd procent niet.'
Davey stelt dat zijn ambities hoger liggen, Alanah zou volgens hem toch liever gewoon 'haar nageltjes en make-upje willen doen, gewoon vrouw willen zijn'. Bekijk in deze video wat ze daar nu over zegt:
Davey weet tijdens hun ontmoeting nog maar vrij weinig van Alanah. Zo weet hij niet dat zij na het vmbo door is gaan leren. Eerst een mbo 4-opleiding, maar daarna wilde ze doorstuderen. Omdat ze op de middelbare school niet de vakken had gevolgd die ze nodig had voor de hbo-opleiding die ze wilde gaan doen, volgde ze – naast een baan – avondonderwijs voor biologie en scheikunde. Daarna behaalde ze haar propedeuse van de hbo-opleiding medische beeldvorming.
Maar Alanah wilde verder met studeren, waardoor ze in de avonduren ook nog wiskunde volgde. Hierdoor werd ze uiteindelijk toegelaten op de universiteit voor de studie gezondheidswetenschappen, waar ze nu bezig is aan haar bachelor.
Davey lijkt het in de date niet te willen horen, hij is duidelijk: omdat Alanah nog niet weet wat ze wil worden, heeft ze geen ambitie. En meer verdienen dan hij zal ze toch nooit, wát ze ook zal worden. "Ik schrok van die opmerkingen", vertelt ze nu aan RTL Nieuws.
"Aanvankelijk was het gezellig, maar naarmate de date vorderde, veranderde de sfeer. Ik dacht op een gegeven moment: wat zeg jij nou? Ik was eigenlijk sprakeloos op dat moment. Zegt hij dit echt? Hij kleineerde me. Ik heb daarna weerwoord gegeven, maar ik ben ook netjes gebleven, zo ben ik opgevoed. Iemand tegenspreken mag, maar wel met respect. Daar zie je ook een verschil tussen mij en Davey: hij liet mij bij dit onderwerp niet eens uitpraten."
Alanah had wel gedacht dat haar date wat opschudding zou veroorzaken, maar dat talloze influencers – zoals Rijk Hofman en Defano Holwijn – inmiddels praten op sociale media over hún date, had ze niet verwacht. "Ik keur het gedrag van Davey net als hen echt niet goed, het is niet oké om zo over vrouwen te denken. Maar Davey ligt nu onder vuur, terwijl hij niet de kern van het probleem is. Hij is het gevolg van het probleem dat we hebben in Nederland."
Alanah doelt op de manosphere: een verzameling van vrouwonvriendelijke sites en socialmedia-accounts van mannen die vinden dat mannen hun dominante positie in de samenleving zijn kwijtgeraakt door feminisme en vrouwenemancipatie. De bekendste manosphere-influencer is Andrew Tate. Davey noemde hem in het programma RTL Tonight gisteravond 'zeker een voorbeeld voor mij'.
Alanah zegt: "Davey heeft volgens mij nooit de juiste normen en waarden meegekregen van zijn ouders, wat resulteert in iemand met een vertekend wereldbeeld. Dat is het gevaarlijke van het internet. Als jij thuis geen goed voorbeeld hebt en vervolgens online gaat zoeken, kun je makkelijk het gedachtegoed van een wildvreemde overnemen. En vervolgens op een date zo tegen vrouwen gaan praten. Gelukkig is daar door mijn date met hem nu aandacht voor."
Ook Mischa Dekker, universitair docent gendergerelateerd geweld aan de Universiteit Leiden, zag de date van Alanah en Davey. Hij noemt het een ongemakkelijk filmpje dat tegelijkertijd de perfecte illustratie is van de groeiende giftige mannelijkheid onder jongeren. "En het is een heel oud narratief om dan maar te denken: boys will be boys, hij is nog jong, hij leert het wel. Dit moet je niet bagatelliseren, dit is problematisch."
Waar Dekker giftige mannelijkheid zegt, doelt hij op de sociale druk van mannen om dominant te zijn en vrouwen bijvoorbeeld als bedreiging te zien in hun carrières. Het is volgens hem een teken dat deze mannen het contact hebben verloren met de moderne maatschappij.
Dat kan op allerlei manieren schadelijk zijn voor vrouwen, mannen en de samenleving, legt Dekker uit. Eerst naar de vrouwen. Uit de literatuur blijkt dat er een sterk verband is tussen het aanhangen van dit soort waarden en het plegen van geweld en seksueel grensoverschrijdend gedrag op vrouwen. "Dat wil niet zeggen dat Davey dat nu doet natuurlijk, maar het is wel een risicofactor voor plegerschap."
De mannen dan: "Uit studies blijkt dat dit soort mannen gezondheidsproblemen krijgen. Omdat ze hun gevoelens niet kunnen uiten bijvoorbeeld, en niet op tijd aan de bel trekken als er medisch iets is."
En voor de samenleving, legt Dekker uit, is het een bedreiging voor de emancipatie van de vrouw. "Wat weer kan bijdragen aan ongelijkheid op de werkvloer en mogelijk ook discriminatie."
"Ik hoop daarom dat deze date een genderdiscussie op gang brengt, waar oog is voor het gebruik van sociale media. Want het is vrij duidelijk te zien dat het daardoor komt. Kinderen krijgen via sociale media filmpjes tot zich waar ouders totaal geen zicht op hebben. Hierdoor lijkt het steeds vaker voor te komen dat jongens uit progressieve families door sociale media tot conservatieve standpunten komen."
Als je dit allemaal weet, is het des te knapper hoe Alanah heeft gereageerd, vindt Dekker. "Ze is zo beleefd gebleven, ik zou zelf boos zijn weggelopen denk ik."
Alanah heeft inmiddels duizenden berichtjes gehad van bekende en onbekende mensen, die haar bevestigen dat ze de kritiek van Davey niet hoeft aan te nemen. "Iemand die vaak in het restaurant komt waar ik werk, noemde mij een voorbeeld voor haar dochter. Toen moest ik wel even huilen."
"Ik roep ouders van nu op: let op je kind, praat ermee, voed je zoon netjes op met de juiste normen en waarden. Want zo'n date als ik had met Davey? Die wil niemand."
quote:Op maandag 29 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Primitivo. Zinfandel is dezelfde druif maar Amerikaans. Amaronequote:Op maandag 29 september 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zinfandel ga dan ook wel waarderen, zijn wel zware rakkers. En ander heb je in jouw geval nog de Barolo
Samenvatting: man slecht, vrouw lief en kwetsbaarquote:Op maandag 29 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Mischa Dekker, universitair docent gendergerelateerd geweld
quote:Op maandag 29 september 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zinfandel is inderdaad wel mijn type. Barolo idd ook, maar niet wekelijks vanwege de prijs.
Vind een rioja ook gewoon erg lekker, een reserva of gran reserva zo met aardig wat vatrijping.
Graag een chat GPT samenvatting van 1 regelquote:Op maandag 29 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Blabla Andrew tate boohoo nieuwe generatie etc.quote:Op maandag 29 september 2025 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Samenvatting: man slecht, vrouw lief en kwetsbaar
Ik dacht meteen dat ik naar het verkeerde topic was gegaanquote:Op maandag 29 september 2025 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Graag een chat GPT samenvatting van 1 regel
Nice.quote:Op maandag 29 september 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Geloof er NIKS van
Zou lachen zijn als het wel een match is
Nice! Ja dan pak je ook sneller wat lekkers.quote:Op maandag 29 september 2025 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Heb 3 rekken van 9 flessen vol liggen
Ook lekker !quote:Op maandag 29 september 2025 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Primitivo. Zinfandel is dezelfde druif maar Amerikaans. Amarone
Sorry ik liet mij even gaan.quote:
Heb ik idd laatst gehad, proeverij gedaan met wijnen uit Puglia. Zaten inderdaad paar Primitivo bij, vond ik ook erg lekker.quote:Op maandag 29 september 2025 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Primitivo. Zinfandel is dezelfde druif maar Amerikaans. Amarone
Nou nou nou.quote:Op maandag 29 september 2025 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij is dan ook echt een mongol
Hij leest geen vrouwen en ziet alles als een lompe afwijzingquote:Op maandag 29 september 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat scheve mondje vindt ze niet heel aantrekkelijk.
Echt hèquote:
Ik ben 40+ en als ik hem zie zou ik denken dat 't m'n vader kan zijn.quote:
Het is zijn broer?quote:Op maandag 29 september 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doet die homo me steeds aan Jan Roos denken
55quote:
Vroeger konden we nog @Paxcon raadplegen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb met homo's altijd het gevoel dat het sowieso nooit iets gaat worden
Het moet wel passen ja.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Juist wel toch? Die spreken altijd af voor minimaal een seksdate.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Zou het goed met hem gaan?quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroeger konden we nog @:Paxcon raadplegen.
Ja maar geen langdurige reacties ect.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Juist wel toch? Die spreken altijd af voor minimaal een seksdate.
Mss moet je dan eens met een vrouw proberen te datenquote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 29 september 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Past vaak meer in dan je denkt
quote:Op maandag 29 september 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Past vaak meer in dan je denkt
Gvdquote:Op maandag 29 september 2025 20:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss moet je dan eens met een vrouw proberen te daten
37quote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is haai rechts? Die lijkt tien jaar jonger
Die heb ik al jaren niet meer zien postenquote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroeger konden we nog @:Paxcon raadplegen.
quote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
Het is wel een ordinair topic op deze maandag.
quote:
Hij bedoelde in een cocon.quote:
Lekker de week beginnenquote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
Het is wel een ordinair topic op deze maandag.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef Dutch_view het volgende:
Ajo zijn kont staat er voor open.
Volgens mij 3. Maar nu twijfel ikquote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij hebben we in dit nieuwe seizoen nog geen blijvende date gehad
Akkoord.quote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
boulderen is een leuke eerste date
Wel toch, in de eerste paar dagen meerder succesjes!quote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij hebben we in dit nieuwe seizoen nog geen blijvende date gehad
Fijne avondquote:
Waarom wil je dit weten?quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef maily het volgende:
Wie weet uit welke uitzending dit fragment komt?
https://giphy.com/gifs/BN(...)l-ZanVUeC4SWtjeZ2Q59
Ik dacht dat de eerste en tweede aflevering een succes haddenquote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij 3. Maar nu twijfel ik
ik denk dat ik die jongedame ken .... maar ik wil het zeker wetenquote:
Dat kan natuurlijk. Ik zou het alleen niet als tweede date doen zeg maar.quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren ook gedaan
quote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat ik die jongedame ken .... maar ik wil het zeker weten
Als date?quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren ook gedaan
nee denk het niet.quote:
All you can eat vibe. Dan toch liever boulderen en een normaal restaurant zoeken.quote:
Google lens?quote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat ik die jongedame ken .... maar ik wil het zeker weten
is er een makkelijke manier om dit terug te zoeken?
Ja zoiets doe je als teamuitje.quote:Op maandag 29 september 2025 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
All you can eat vibe. Dan toch liever boulderen en een normaal restaurant zoeken.
Haha nee niet als date, dus snap @Pisces29 wel idd. Niet echt een date dingquote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als date?
Of gewoon bier&boule met vrienden?
We wachten met wie @Sapstengel dit is gaan doenquote:
Maar dat is toch heel erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee niet als date, dus snap @:Pisces29 wel idd. Niet echt een date ding
Maar er wonen hier redelijk wat ouderen in de buurt die ik wel eens spreek, als ik met de hond loop enzo. En er zit zo'n baan hier in de wijk, dus als ik langskom blijf ik vaak wel ff hangen en zeggen ze "oh doe een potje mee".
maar hoe vind ik dat terug? wanneer die in de OP is gekomen?quote:Op maandag 29 september 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Google lens?
Of kijken wanneer die in de OP is gekomen en uitzendingen van rond die tijd bekijken
Zo is het inderdaad leuk, vind het altijd wel gezellig als het een beetje levendig is in de buurt en mensen nog eens blijven staan voor een praatje ofzo. Helemaal van die oudjes, die in sommige wijken echt helemaal vereenzamen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg leuk.
Wat ben je een lieverd. Wat fijn voor die mensen iemand zoals jij.quote:Op maandag 29 september 2025 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad leuk, vind het altijd wel gezellig als het een beetje levendig is in de buurt en mensen nog eens blijven staan voor een praatje ofzo. Helemaal van die oudjes, die in sommige wijken echt helemaal vereenzamen.
Oh dat klinkt alsof je erg sociaal bent, denk dat de buurt blij met je is. Tenzij je je hond overal laat poepen en niet opruimtquote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee niet als date, dus snap @:Pisces29 wel idd. Niet echt een date ding
Maar er wonen hier redelijk wat ouderen in de buurt die ik wel eens spreek, als ik met de hond loop enzo. En er zit zo'n baan hier in de wijk, dus als ik langskom blijf ik vaak wel ff hangen en zeggen ze "oh doe een potje mee".
Alle topics teruggaan tot hij niet in de OP staatquote:Op maandag 29 september 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
maar hoe vind ik dat terug? wanneer die in de OP is gekomen?
en google lens geeft geen uitsluitsel
ik heb verder geklikt en krijg nu 27-02-2020 ... ga even terugzoekenquote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alle topics teruggaan tot hij niet in de OP staat
Haha ik weet t ook niet, geen idee of je op de link van het gifje kan zoeken in mycroft
Ja ben ik ook wel eigenlijk, houd daar wel van. Even praatje her en der. Woon vlakbij een winkelcentrum waar met mooi weer ook altijd wel vaste mensen op bankjes zitten. Nadeel is wel dat ik soms anderhalf uur weg kan zijn, omdat ik de een na de ander tegenkom tijdens mijn rondje. Maarja voor de hond alleen maar goed, die is langer buiten danquote:Op maandag 29 september 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat klinkt alsof je erg sociaal bent, denk dat de buurt blij met je is. Tenzij je je hond overal laat poepen en niet opruimt
Was laatst in de pingpongclub in Utrecht, leek me wel een prima optie voor een date
Ik hoop dat ze het fijn vindenquote:Op maandag 29 september 2025 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je een lieverd. Wat fijn voor die mensen iemand zoals jij.
Geil, waar zie je dit?quote:Op maandag 29 september 2025 20:30 schreef Evangelion het volgende:
Woensdag dikke tetten in een strak hemdje zie ik
Be there or be square
https://npo.nl/start/serie/first-datesquote:
Oh, dus je kunt al heel de week vooruit kijken online? Maar dat doe je niet?quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/first-dates
Staan alle afleveringen van de hele week al
Ik kijk soms of ik iets mis als ik andere verplichtingen heb, maar hier blijf ik voor thuis.
Sophie bedoel ik trouwens. Niet die miss piggy in het begin.
Zoww, goeie tip, die stretched haar topje flink uit inderdaad. Heerlijk.quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/first-dates
Staan alle afleveringen van de hele week al
Ik kijk soms of ik iets mis als ik andere verplichtingen heb, maar hier blijf ik voor thuis.
Sophie bedoel ik trouwens. Niet die miss piggy in het begin.
quote:Op maandag 29 september 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze doet idd alles
@:poefbank @:sapstengel
Tussenjaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:25 schreef Gibson88 het volgende:
Mij benieuwen: We krijgen vanavond AHDH stories, veel meegemaakt, reizOn, en haai haai. Wie vult hem aan ?
Nou nou nou.quote:
Huisje, boompje, stalletje, beestje?quote:
Precies jaquote:
Dat zie ik zo gebeurenquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Huisje, boompje, stalletje, beestje?
Je wil haar wel forensisch onderzoeken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
Jade is best leuk, maar die jas flatteert niet. Spijkerpak is prima.
Daar ben ik veel te oud voor helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je wil haar wel forensisch onderzoeken?
quote:
Kachingquote:
Stijltang en opnieuw krullen gemaaktquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
En wat ik me afvraag is: hoe kan haar haar zo plat zijn? Denk dus geen natural curls.
Ja, verliest het toch van zo'n grote bos natuurlijke krullen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stijltang en opnieuw krullen gemaakt
Haar roots, allemaal stijl toch
Puntige knieënquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, verliest het toch van zo'n grote bos natuurlijke krullen.
Vooroordeel over die provincies weer geheel bevestigdquote:
Eten alleen een AVtje?quote:
Heb het gevoel dat zij hem wat dom vindt.quote:
Josh heeft rechts ook veel minder wenkbrauw dan links lijkt het.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waar is de rest van Jade's wenkbrauwen?
Die contreien hebben toch amper haargroeiquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waar is de rest van Jade's wenkbrauwen?
Ziet er wel leuk en spontaan uit.quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk en spontaan uit.
@GurneyIsBestOkequote:
Anders dan het fijne geneus van die jongen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Wat heeft die meid een vervelende nasale stem
Eigenlijk is het allemaal nix.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Anders dan het fijne geneus van die jongen.
We zijn een inclusief warm badquote:
Ze passen wel goed bij elkaar!quote:
Dat is als een indo daten die geen rendang of nasi goreng eetquote:
Dat wel.quote:
Graag review tafel oostenquote:
Bij de Lidlquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:52 schreef Felagund het volgende:
Waar studeert Romy rechten in Drenthe?
Vandaar dat je zoveel tv kijkt. Weinig anders te doen ;-)quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ik woon in Drenthe. Komt wel dichtbij zo
Drentie !quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ik woon in Drenthe. Komt wel dichtbij zo
Mega fan gespotquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Billie Eilish stond op 4 in mijn Spotify wrapped, dus geen mega fan maar toch wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |